Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Chief accountant / Główna/- y Księgowa/y

FUNDACJA ADRA POLSKA

  • dolnośląskie

    dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Zadania kontroli finansowej

  • Rejestracja transakcji,

  • Odpowiada za administrowanie rachunkiem pieniężnym, zapewniając zgodność z zatwierdzonym budżetem

  • Wspieranie managera programu oraz prezesa w przygotowaniu budżetu na nowe wnioski i koncepcje, z regularnymi kontaktami z agencjami finansującymi z krótkimi i nieoczekiwanymi prośbami

  • Zapewnienie prawidłowego przetwarzania budżetu, weryfikację zgodności i spójności pozycji wydatków, a także zgodność z obowiązującymi procedurami

  • Ocena nowych potrzeb administracyjnych w odniesieniu do szacowanych działań

  • Wsparcie w przygotowaniu modyfikacji budżetu dla różnych projektów przez cały rok

  • Przygotowywanie okresowych i końcowych raportów finansowych i przedkładanie ich do zatwierdzenia program managerowi i prezesowi

  • Aktualizacja sytuacji ekonomicznej i finansowej programu i powiązanych projektów pod kątem wydatków, środków, dostępnej gotówki i płynności

  • Zapewnienie prawidłowego monitorowania budżetu misji i powiązanych projektów pod kątem wydatków, środków, dostępnej gotówki i płynności

  • Nadzór nad kadrami i płacami w programie

  • sporządzanie sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości w tym prowadzenie sprawozdawczości na potrzeby grantodawców,

  • odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,

  • odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów organizacji,

  • prowadzenie i/lub nadzorowanie wszystkich ewidencji księgowych,

Nasze wymagania

  • wykształcenie ekonomiczne preferowane w obszarze księgowości i/lub finansów,

  • znajomość bardzo dobra języka angielskiego oraz polskiego,

  • bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania ludźmi,

  • skrupulatność i samodzielność.

  • Dodatkowe atuty:

  • znajomość zasad rozliczania środków z dotacji,

  • chęć do stałego poszerzania swojej wiedzy i podejmowania nowych wyzwań,

  • doświadczenie przy prowadzeniu księgowości, kadr i płac

To oferujemy

  • ciekawą pracę z możliwością doskonalenia zawodowego,

  • osobisty rozwój,

  • zatrudnienie zgodnie z oczekiwaniami pracownika

O nas

Fundacja ADRA Polska jest polskim oddziałem międzynarodowej organizacji humanitarnej ADRA działającej w przeszło 100 krajach świata. W Polsce oficjalnie rozpoczęła swoją działalność z końcem roku 2009.