Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyChief accountant / Główna/- y Księgowa/y
FUNDACJA ADRA POLSKA
podkarpackie
podkarpackie- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Zadania kontroli finansowej
Rejestracja transakcji,
Odpowiada za administrowanie rachunkiem pieniężnym, zapewniając zgodność z zatwierdzonym budżetem
Wspieranie managera programu oraz prezesa w przygotowaniu budżetu na nowe wnioski i koncepcje, z regularnymi kontaktami z agencjami finansującymi z krótkimi i nieoczekiwanymi prośbami
Zapewnienie prawidłowego przetwarzania budżetu, weryfikację zgodności i spójności pozycji wydatków, a także zgodność z obowiązującymi procedurami
Ocena nowych potrzeb administracyjnych w odniesieniu do szacowanych działań
Wsparcie w przygotowaniu modyfikacji budżetu dla różnych projektów przez cały rok
Przygotowywanie okresowych i końcowych raportów finansowych i przedkładanie ich do zatwierdzenia program managerowi i prezesowi
Aktualizacja sytuacji ekonomicznej i finansowej programu i powiązanych projektów pod kątem wydatków, środków, dostępnej gotówki i płynności
Zapewnienie prawidłowego monitorowania budżetu misji i powiązanych projektów pod kątem wydatków, środków, dostępnej gotówki i płynności
Nadzór nad kadrami i płacami w programie
sporządzanie sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości w tym prowadzenie sprawozdawczości na potrzeby grantodawców,
odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów organizacji,
prowadzenie i/lub nadzorowanie wszystkich ewidencji księgowych,
Nasze wymagania
wykształcenie ekonomiczne preferowane w obszarze księgowości i/lub finansów,
znajomość bardzo dobra języka angielskiego oraz polskiego,
bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania ludźmi,
skrupulatność i samodzielność.
Dodatkowe atuty:
znajomość zasad rozliczania środków z dotacji,
chęć do stałego poszerzania swojej wiedzy i podejmowania nowych wyzwań,
doświadczenie przy prowadzeniu księgowości, kadr i płac
To oferujemy
ciekawą pracę z możliwością doskonalenia zawodowego,
osobisty rozwój,
zatrudnienie zgodnie z oczekiwaniami pracownika
O nas
Fundacja ADRA Polska jest polskim oddziałem międzynarodowej organizacji humanitarnej ADRA działającej w przeszło 100 krajach świata. W Polsce oficjalnie rozpoczęła swoją działalność z końcem roku 2009.