Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Chief Financial Officer

MEDIDESK sp. z o.o.O firmie

  • Niegolewskiego 17, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

MEDIDESK sp. z o.o.

Niegolewskiego 17

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • analiza i kontrola realizacji budżetu oraz planu finansowego

  • sporządzanie biznesplanów, modeli finansowych, analiz i bieżących raportów dla Zarządu oraz Inwestora,

  • projektowanie odpowiednich procesów finansowych i plan kont,

  • budżetowanie i raportowanie,

  • zarządzanie płynnością i kapitałem obrotowym,

  • kontrola i optymalizacja kosztów,

  • rachunkowość zarządcza i finansowa,

  • zarządzaniem ryzykiem finansowym i operacyjnym,

  • kształtowanie strategii finansowej Spółki,

  • ocena projektów inwestycyjnych i ryzyka z nimi związanego.

  • planowanie operacyjne i strategiczne

  • kontrolowanie poprawności dekretacji faktur i dokumentów księgowych dla celów kontrolingowych,

  • przygotowywanie i terminowe dostarczanie kompletnych analiz finansowych,

  • gromadzenie, konsolidacja i przekształcanie danych finansowych i niefinansowych z różnych źródeł oraz zapewnianie rzetelności dostarczonych informacji

  • kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi,

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne,

  • min. 3-letnie doświadczenie w finansach, w audycie lub w dziale controlingu (warunek konieczny),

  • znajomość międzynarodowych i polskich standardów rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego,

  • wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,

  • samodzielność w działaniu,

  • umiejętność pracy w PowerBI i SQL (będzie to dodatkowym atutem),

  • uprawnienia CIMA, ACCA lub biegłego rewidenta (będzie to dodatkowym atutem) , ewentulanie bycie trakcie zdobywania tych uprawnień

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • wiedza z zakresu VBA

  • bardzo dobra znajomość programu MS Excel

  • samodzielność oraz dobra organizacja pracy własnej

  • zainteresowanie automatyzacją procesów

Mile widziane

  • Mile widziane doświadczenie ze start-upami oraz branżą IT

To oferujemy

  • Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,

  • Możliwość rozwoju zawodowego;

  • Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenia i podjęcia się nowych wyzwań,

  • Biuro na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów,

  • Brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów),