Oferta pracy

Chief Financial Officer

Wyser Sp. z o.o.

30 00040 000 brutto / mies.
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz

Rekrutujemy dla

Znaczny wzrost biznesu organizacji w ostatnich 3 latach z kilkuosobowego do wkrótce 100-osobowego zespołu, doprowadził w rezultacie do poszerzenia kadry zarządzającej firmą. Poszukujemy osoby, która ma już doświadczenie w szybko rosnącej firmie i brała aktywny udział w tym wzroście jako członek managementu. Potrzebujemy osoby proaktywnej, samosterownej, proponującej i wdrażającej autorskie rozwiązania, ale też nie uciekającej od odpowiedzialności za decyzje biznesowe.

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiedzialność za strategię finansową firmy;

  • Zarządzanie i optymalizacja płynności finansowej;

  • Pozyskiwanie kapitału (współpraca z bankami) i ocena projektów inwestycyjnych;

  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji z instytucjami finansowymi, audytorem oraz organami podatkowymi;

  • Zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym;

  • Sporządzanie i nadzorowanie wykonania budżetów i prognoz;

  • Wspomaganie strategicznych i operacyjnych procesów decyzyjnych – ścisła współpraca z Dyrektorem Zarządzającym;

  • Zarządzanie pracami podległych działów: księgowość, kontroling, HR, administracja, prawny;

  • Kreowanie polityki zatrudniania i rozwoju pracowników w podległych działach,

  • Tworzenie i usprawnianie procedur porządkujących działalność oraz wspierających dalszy prężny rozwój organizacji.

Wymagania pracodawcy

  • Kilkuletnie doświadczenie w roli CFO w szybko rosnącej firmie (minimum 3 lata ciągłego wzrostu o kilkadziesiąt do kilkuset procent w ujęciu rok do roku od poziomu start-up), gdzie potrzebne było podejmowanie szybkich decyzji;

  • Mile widziane doświadczenie w spółce inwestycyjnej, technicznej, działającej w zakresie rozwoju i utrzymania swoich aktywów infrastrukturalnych, i/lub konsultingu;

  • Doświadczenie w efektywnym zarządzaniu zespołami finansowymi, HRowymi, administracyjnymi oraz prawnymi;

  • Ugruntowane sukcesy na polu współpracy z instytucjami finansującymi;

  • Duża sprawność w zarządzaniu płynnością finansową;

  • Samosterowność, świadomość własnych możliwości oraz realna ich ocena – potrzebujemy osoby biorącej odpowiedzialność za deklaracje, ale też asertywnej i potrafiącej postawić granice;

  • Wykazywanie dużej inicjatywy w zakresie proponowania usprawnień w podległych obszarach;

  • Demokratyczny i zdecydowany styl zarządzania – osoba potrafiąca wysłuchać opinii członków zespołu, zmienić swoje zdanie szukając optymalnego rozwiązania, a w razie konieczności nie bojąca się wzięcia odpowiedzialności za swoją pracę;

  • Certyfikaty ACCA, CIMA, CFA jako atut;

  • Płynna znajomość języka angielskiego.

Pracodawca oferuje

  • Pracę stacjonarną we Wrocławiu lub w Warszawie oraz możliwość pracy w systemie łączonym;

  • Wynagrodzenie w przedziale 30 000 – 40 000 PLN brutto + roczny bonus + auto służbowe. W przyszłości możliwe także opcje na akcje;

  • Możliwość pracy w firmie dającej decyzyjność i odpowiedzialność oraz realny wpływ na kierunek jej dalszego rozwoju;

  • Praca w głodnym sukcesów zespole;

  • Pracę w jednej z najszybciej rozwijających się branż na świecie.

Wyser Sp. z o.o.

Jesteś w miejscu, w którym łączymy utalentowanych managerów średniego i wyższego szczebla z rozwijającymi się firmami.

Wyser należy do globalnego Holdingu Gi Group, jesteśmy obecni w 13 krajach na całym świecie,: Brazylii, Bułgarii, Chinach, Francji, Węgrzech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Hiszpanii i Turcji.

Jako zespół wierzymy w moc długofalowych relacji i wspieramy kandydatów na każdym szczeblu ich kariery zawodowej. Patrzymy na rynek z dwóch perspektyw: firm i kadry managerskiej. Dzięki "szytym na miarę" rozwiązaniom, umożliwiamy właściwe dopasowanie oczekiwań rozwijających się organizacji i utalentowanych managerów.

Nasz zespół składa się z doświadczonych konsultantów mających szeroką wiedzę w określonych specjalizacjach oraz dużą znajomość rynku. Wspieramy firmy w analizie ich potrzeb i przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych, dopasowując profil kandydatów do specyfiki działalności firmy. Kandydatom poszukującym nowych wyzwań zawodowych zapewniamy profesjonalne doradztwo nie tylko podczas procesu rekrutacyjnego, ale również w konsekwentnym budowaniu ścieżki zawodowej.

Pomożemy Tobie znaleźć odpowiednie i indywidualnie dopasowane rozwiązania w zakresie procesów rekrutacyjnych, w obszarach specjalizacji którymi się zajmujemy.

Znamy rynek i uważnie śledzimy trendy, dzięki czemu potrafimy przewidzieć i wyprzedzać zachodzące zmiany. Cenimy dokładność oraz skrupulatność i nie uznajemy kompromisów. Nasza współpraca jest w pełni partnerska, co pozwala na nawiązywanie długofalowych relacji.

Chcesz dowiedzieć się więcej o indywidualnym modelu współpracy? A może szukasz nowych wyzwań zawodowych? Skontaktuj się z nami!

Przewiń do profilu firmy