Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyChief Financial Officer
Wyser Sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- dyrektor
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
Rekrutujemy dla
Znaczny wzrost biznesu organizacji w ostatnich 3 latach z kilkuosobowego do wkrótce 100-osobowego zespołu, doprowadził w rezultacie do poszerzenia kadry zarządzającej firmą. Poszukujemy osoby, która ma już doświadczenie w szybko rosnącej firmie i brała aktywny udział w tym wzroście jako członek managementu. Potrzebujemy osoby proaktywnej, samosterownej, proponującej i wdrażającej autorskie rozwiązania, ale też nie uciekającej od odpowiedzialności za decyzje biznesowe.
Twój zakres obowiązków
Odpowiedzialność za strategię finansową firmy;
Zarządzanie i optymalizacja płynności finansowej;
Pozyskiwanie kapitału (współpraca z bankami) i ocena projektów inwestycyjnych;
Utrzymywanie i rozwijanie relacji z instytucjami finansowymi, audytorem oraz organami podatkowymi;
Zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym;
Sporządzanie i nadzorowanie wykonania budżetów i prognoz;
Wspomaganie strategicznych i operacyjnych procesów decyzyjnych – ścisła współpraca z Dyrektorem Zarządzającym;
Zarządzanie pracami podległych działów: księgowość, kontroling, HR, administracja, prawny;
Kreowanie polityki zatrudniania i rozwoju pracowników w podległych działach,
Tworzenie i usprawnianie procedur porządkujących działalność oraz wspierających dalszy prężny rozwój organizacji.
Wymagania pracodawcy
Kilkuletnie doświadczenie w roli CFO w szybko rosnącej firmie (minimum 3 lata ciągłego wzrostu o kilkadziesiąt do kilkuset procent w ujęciu rok do roku od poziomu start-up), gdzie potrzebne było podejmowanie szybkich decyzji;
Mile widziane doświadczenie w spółce inwestycyjnej, technicznej, działającej w zakresie rozwoju i utrzymania swoich aktywów infrastrukturalnych, i/lub konsultingu;
Doświadczenie w efektywnym zarządzaniu zespołami finansowymi, HRowymi, administracyjnymi oraz prawnymi;
Ugruntowane sukcesy na polu współpracy z instytucjami finansującymi;
Duża sprawność w zarządzaniu płynnością finansową;
Samosterowność, świadomość własnych możliwości oraz realna ich ocena – potrzebujemy osoby biorącej odpowiedzialność za deklaracje, ale też asertywnej i potrafiącej postawić granice;
Wykazywanie dużej inicjatywy w zakresie proponowania usprawnień w podległych obszarach;
Demokratyczny i zdecydowany styl zarządzania – osoba potrafiąca wysłuchać opinii członków zespołu, zmienić swoje zdanie szukając optymalnego rozwiązania, a w razie konieczności nie bojąca się wzięcia odpowiedzialności za swoją pracę;
Certyfikaty ACCA, CIMA, CFA jako atut;
Płynna znajomość języka angielskiego.
Pracodawca oferuje
Pracę stacjonarną we Wrocławiu lub w Warszawie oraz możliwość pracy w systemie łączonym;
Wynagrodzenie w przedziale 30 000 – 40 000 PLN brutto + roczny bonus + auto służbowe. W przyszłości możliwe także opcje na akcje;
Możliwość pracy w firmie dającej decyzyjność i odpowiedzialność oraz realny wpływ na kierunek jej dalszego rozwoju;
Praca w głodnym sukcesów zespole;
Pracę w jednej z najszybciej rozwijających się branż na świecie.
Wyser Sp. z o.o.
Jesteś w miejscu, w którym łączymy utalentowanych managerów średniego i wyższego szczebla z rozwijającymi się firmami.
Wyser należy do globalnego Holdingu Gi Group, jesteśmy obecni w 13 krajach na całym świecie,: Brazylii, Bułgarii, Chinach, Francji, Węgrzech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Hiszpanii i Turcji.
Jako zespół wierzymy w moc długofalowych relacji i wspieramy kandydatów na każdym szczeblu ich kariery zawodowej. Patrzymy na rynek z dwóch perspektyw: firm i kadry managerskiej. Dzięki "szytym na miarę" rozwiązaniom, umożliwiamy właściwe dopasowanie oczekiwań rozwijających się organizacji i utalentowanych managerów.
Nasz zespół składa się z doświadczonych konsultantów mających szeroką wiedzę w określonych specjalizacjach oraz dużą znajomość rynku. Wspieramy firmy w analizie ich potrzeb i przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych, dopasowując profil kandydatów do specyfiki działalności firmy. Kandydatom poszukującym nowych wyzwań zawodowych zapewniamy profesjonalne doradztwo nie tylko podczas procesu rekrutacyjnego, ale również w konsekwentnym budowaniu ścieżki zawodowej.
Pomożemy Tobie znaleźć odpowiednie i indywidualnie dopasowane rozwiązania w zakresie procesów rekrutacyjnych, w obszarach specjalizacji którymi się zajmujemy.
Znamy rynek i uważnie śledzimy trendy, dzięki czemu potrafimy przewidzieć i wyprzedzać zachodzące zmiany. Cenimy dokładność oraz skrupulatność i nie uznajemy kompromisów. Nasza współpraca jest w pełni partnerska, co pozwala na nawiązywanie długofalowych relacji.
Chcesz dowiedzieć się więcej o indywidualnym modelu współpracy? A może szukasz nowych wyzwań zawodowych? Skontaktuj się z nami!