Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Chief Marketing Officer

LITERACKA sp. z o.o.

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Literacka Sp. z o.o. to firma łącząca pomysł i potrzebę z możliwościami AI. Jest liderem w tworzeniu innowacyjnych narzędzi dla rynku książki opartych na analizie treści z wykorzystaniem uczenia maszynowego. Z powodzeniem realizuje projekty badawczo-rozwojowe wspierane przez NCBR. Oferuje m.in. pogłębioną analizę danych, wsparcie procesów wydawniczych, narzędzia NLP.

Chief Marketing Officer

Szukamy osoby, która będzie uzupełnieniem naszego zespołu i zajmie się:

  • utrzymywaniem relacji z obecnymi klientami
  • planowaniem i realizacją działań promocyjno-sprzedażowych
  • monitorowaniem działań konkurencji
  • udziałem w działaniach rozwojowych klientów (cross- i up-selling)
  • monitorowaniem poprawności działania wdrożonych rozwiązań u klientów
  • monitorowaniem trendów w obszarze technologii marketingowych
  • analizą wiodących na rynku narzędzi marketingowych
  • analizą badań i raportów rynkowych
  • budowaniem bazy wiedzy o tworzonych przez nas rozwiązaniach i wdrożeniach
  • tworzeniem treści ebooków, infografik i prezentacji na temat nowych rozwiązań dostępnych w systemie
  • opracowywaniem tekstów oraz case studies
  • przeprowadzaniem projektów technicznych z działem IT

Chętnie zobaczymy Cię na pokładzie,  jeśli masz: 

  • wykształcenie wyższe humanistyczne
  • udokumentowane doświadczenie w tworzeniu kontentu, treści marketingowych, (mile widziane w redakcji i/lub korekcie tekstów), pisaniu artykułów
  • wiedzę na temat systemów rekomendacyjnych
  • rozeznanie w przeprowadzanie testów A/B
  • doświadczenie z kampaniami Facebook, Instagram, LinkedIn
  • doświadczenie w pracy z systemami CRM
  • doświadczenie w pracy w e-commerce
  • min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku, związanym z procesem sprzedaży i działaniami promocyjnymi w Internecie
  • doświadczenie w zarządzaniu markami e-commerce
  • doświadczenie w marketingu B2B, w tym digital marketingu
  • doświadczenie z narzędziami Marketing Automation i Google Analytics, a także w zakresie zwiększaniu konwersji i optymalizacji sklepów internetowych
  • rozeznanie w zakresie zagadnień SEO
  • doświadczenie na stanowisku związanym z analityką internetową i kampaniami internetowymi u klienta końcowego, wydawcy lub w agencji
  • umiejętności samodzielnego działania i pracy w zespole
  • odwagę rozmawiać w języku angielskim (mile widziane)

Co proponuje Literacka?

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów
  • udział w projektach R&D, dostęp do eksperckiej wiedzy
  • współpracę z ciekawymi partnerami i klientami
  • przyjazną, nieformalną atmosferę pracy
  • możliwość elastycznych godzin rozpoczynania pracy i duży udział pracy zdalnej

Termin przyjmowania zgłoszeń: do 30-10-2020

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne