Client Relations Manager

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 13.07.2018
  • Ważna jeszcze 21 dni (do 12.08.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    O nas

    Instant Trading EU jest regulowana przez CySEC (Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd, i także przez inne organy europejskie, takie jak FCA (British Financial Conduct Authority) i inne.
     
    Firma jest właścicielem nazwy handlowej ForexMart ze stroną http://www.forexmart.com i marki InstaForex ze stroną www.instaforex.eu.
     
    Firma oferuje usługi inwestycyjne i zaawansowaną platformę transakcyjną, co umożliwia klientom zdobycie niezastąpionego doświadczenia handlowego i zapewnia ochronę funduszy przed nieuczciwymi działaniami, a także pozwala uzyskać niezbędną wiedzę handlową.

    W Polsce

    Firma ma już biura w różnych krajach UE i regionie południowoazjatyckim, a teraz chce wejść na polski rynek, jeden z najbardziej aktywnych i szybko rozwijających się regionów UE.

     

    Chętnie pomagamy naszym pracownikom w rozwoju zawodowym i zapewniamy doskonałe możliwości do rozwoju osobistego tym, którzy dążą do osiągnięcia najlepszych wyników w sferze finansowej i technicznej.

     

    Instant Trading EU, Dworcowa 47, 85-009 Bydgoszcz, Poland
    Email: job.pl@forexmart.com
    Phone: +48508779376
    Client Relations Manager
    Miejsce pracy: Bydgoszcz

    Obowiązki:

    • Udzielanie pomocy i doradztwo klientom korzystającym z produktów i usług firmy.
    • Odpowiadanie na telefony, wiadomości w czatach, messengerach i e-maile.
    • Wykonywanie połączeń wychodzących.
    • Kontynuacja i koordynacja z powiązanymi działami w celu rozwiązania problemów klientów.
    • Poznawanie produktów i usług organizacji oraz śledzenie zmian.
    • Usprawniania procesów poprzez raportowanie problemów, gromadzenie i przetwarzanie danych konta.
    • Utrzymanie i poprawa jakości wyników poprzez przestrzeganie norm i wytycznych.
    • Nadzorowanie projektów w celu zapewnienia, że są one zakończone na czas, koordynacja z działami IT, śledzenie rozwiązywania problemów, dotrzymywanie terminów.
    • Usprawniania procesów poprzez raportowanie problemów, gromadzenie i przetwarzanie danych konta.
    • Sporządzanie raportów do zarządzania.
    • Spełnianie innych powierzonych obowiązków.

    Wymagania:

    • Wymagany język (języki): polski (ojczysty),
    • Angielski (zaawansowany)
    • Wymagany co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.
    • Wymagane umiejętności: gramatycznie poprawna mowa, skromność, kontrola, aktywność, szybkie uczenie się
    • Silna osobowość i możliwość pracy pod presją, aby dotrzymać terminów.
    • Osiąganie celów w ramach danej polityki korporacyjnej.
    • Uprawnienia do działań personalnych.
    • Inicjatywa i przywództwo
    • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
    • Poprawność językowa w piśmie i mowie.
    • Zdolność do wielu zadań.

    Wynagrodzenie:

    3,500 – 4,500 zl. + premia

    Bonusy:

    Opieka medyczna

     

    MindUp (Zestaw kursów, w tym kursów językowych w celu poprawy poziomu umiejętności językowych dla pracowników)

     

    Health program (możliwość częściowej opłaty abonamentów sportowych. Kluby i witaminy)

     

    Kawa i herbata w biurze

     

    Home office

     

    Urlop (zapewniamy 26 dni urlopu rocznie + święta państwowe)

     

    Nasze biuro (zapewniamy miejsce pracy wyposażone w dostosowany stół, aby Twoja praca była maksymalnie efektywna i nie wpływała na Twoje zdrowie. Oprócz tego w biurze znajduje się sprzęt sportowy i zapewniamy pracownikom przerwy na odpoczynek w ciągu dnia).

    Proces rekrutacji:

    Krok 1

    Wyślij swoje CV na stronie pracuj.pl lub prześlij na adres job.pl@forexmart.com

    Nasz zespół rozpatrzy wszystkie aplikacje i wybierze najbardziej odpowiednich kandydatów.

     

    Krok 2

    Jeśli Twoje CV się spodoba nam, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub e-mailowo i ustalimy termin rozmowy kwalifikacyjnej. Rozmowa kwalifikacyjna może odbyć się w biurze lub w trybie online, jeśli znajdujesz się daleko od biura.

     

    Krok 3

    Rozmowa kwalifikacyjna. Wywiad przeprowadzany jest w formacie 1:1. W zależności od okoliczności, przeprowadzamy rozmowę offline lub za pomocą wideokonferencji. Osoba przeprowadzająca rozmowę skupi się na Twojej motywacji, zgodności z wymaganiami zawodowymi i umiejętnościami behawioralnymi.  

     

    Krok 4

    Staramy się jak najszybciej podjąć decyzję o zatrudnieniu, dlatego o pozytywnym wyniku kandydat zostanie poinformowany w ciągu kilku dni po rozmowie kwalifikacyjnej. Wszyscy pozostali kandydaci, którzy wzięli udział w rozmowie, otrzymają odpowiedź zwrotną.

     

    Krok 5

    Po pomyślnym odbyciu rozmowy kwalifikacyjnej zostaniesz częścią zespołu Instant Trading EU. Otrzymasz wszystkie niezbędne informacje i zostaniesz wprowadzony w kurs obowiązkowów, aby pomyślnie rozpocząć karierę w firmie.