Client Relationship / Sales Manager in Care Sector for UK based Clients

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Kierownik
  • 14.06.2018
  • Ważna jeszcze 26 dni (do 14.07.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Client Relationship / Sales Manager in Care Sector for UK based Clients
    Miejsce pracy: Wrocław

    We have a fantastic opportunity working for a successful company in Care Sector, that is present in Germany, UK, Ireland and Netherlands.

    You will be the first point of call and contact for all our new customers and their families. You will be responsible for the marketing, managing the end to end enquiries and manage customer relationships. Key aspect of the role is to lead on local networking and developing relationships that create community involvement that benefits our clients.

    Full training will be provided to successful applicant in our HQ in Wroclaw.

    Responsibilities:

    • Effectively follow through each enquiry from initial contact through to the final decision.
    • Assists client with Enquiry Form / Care Assessment completion over the phone.
    • Keeps management informed by submitting activity and results reports, such as daily call reports, weekly work plans, and monthly and annual territory analyses.
    • Submits orders by referring to price lists.
    • After-sales customer service.

    Experience, knowledge and skills:

    • Minimum of two years Sales Marketing Business to Customer
    • Native English (essential)
    • Proven track record in Customer Relations
    • Sales experience in the healthcare sector (desirable)
    • Strong leadership and management skills
    • Excellent written, non-verbal and verbal communication skills
    • Knowledge of home care business (desirable)
    • Knowledge of and competence in Microsoft Office applications and Windows based operating environments – Excel, PowerPoint, Word, Outlook, Explorer (plus other sales/marketing IT tools)

    Personal attributes:

    • Excellent Presentation & Professional Attitude
    • Flexible approach to working hours
    • Ability to promote a professional image for the company at all times
    • Ability to travel to visit our clients
    • Self-motivator
    • Reliable and punctual
    • Confidential and Diplomatic
    • Enthusiastic
    • Positive attitude

    Sales Representative Skills and Qualifications:

    Customer Service, Meeting Sales Goals, Closing Skills, Territory Management, Prospecting Skills, Negotiation, Self-Confidence, Product Knowledge, Presentation Skills, Client Relationships, Motivation for Sales.

    Required experience:

    • Sales Marketing: 2 years

    If you feel you have all the required skills and experience and would like to join our young and dynamic team, please apply below.

    Job Type: Full-time


    Zainteresowanych kandydatów prosimy o wysyłanie aplikacji klikając w przycisk:

    aplikuj


    Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez spółkę Alfa VERITAS HR Group LTD SK, z siedzibą we Warszawie na ul. Poznańskiej 21/48, zrzeszoną w Grupie VERITAS oraz przez inne podmioty zrzeszone w Grupie VERITAS, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego."

    1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych podanych w aplikacji jest Alfa Veritas HR Group LTD SK, ul. Poznańska 21/48, 00-685 Warszawa. [m1] 

    2. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem e-mail: daneosobowe@grupa-veritas.pl lub pocztą na adres: Grupa VERITAS, ul. Jeździecka 10A, 53-032 Wrocław.

    3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji określonego w ogłoszeniu.

    4. Informuję, iż podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji zadań Grupy VERITAS w odniesieniu do kandydatów.

    5. Przetwarzanie podanych przeze Pana/Panią danych osobowych odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).

    6. Dane będą mogły być również przetwarzane niezależnie od wyrażonej zgody, w związku z dochodzeniem/obroną roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

    7. Ma Pan/Pani prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej  wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    8. Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    9. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania ww. procesu rekrutacji.

    10. Pana/Pani dane mogą być przekazywane innym odbiorcom- spółkom zrzeszonym w Grupie VERITAS, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.

    12. Pana/Pani dane nie będą przekazywane do państw Unii Europejskiej i państw spoza Jej obszaru. Nie będą one przetwarzane w sposób zautomatyzowany.