Ta oferta pracy jest nieaktualna od 3 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Client Service Director

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Dyrektor/Prezes
  • 21.02.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    AFEKT Sp. z o.o.
    zatrudni na stanowisku
    Client Service Director
    Miejsce pracy: Poznań

    Jesteśmy wiodącą agencją marketing services o zasięgu europejskim. Od 21 lat z powodzeniem realizujemy strategiczne projekty dla czołowych  globalnych i polskich marek.  Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu event/BTL i szukasz nowych wyzwań, jesteśmy firmą, w której rozwiniesz skrzydła. Obecnie poszukujemy zawodowców do działu Obsługi Klienta do naszego biura w Poznaniu.

    Oferujemy:

    • pracę w jednej z najlepszych agencji reklamowych w Polsce (ocena Klientów w badaniach MB SMG/KRC dla Media &Marketing Polska)
    • współpracę między innymi z markami: Orange, Volkswagen Group Polska
    • pracę samodzielną i pełną wyzwań zawodowych
    • dobrą atmosferę i pozytywnie nastawiony zespół współpracowników

    Od kandydata na to stanowisko oczekujemy:

    • min. 5 lat doświadczenia w marketingu na stanowiskach o podobnym profilu
    • wysokie zdolności przywódcze
    • umiejętność zarządzania złożonymi projektami marketingowymi
    • wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego oraz strategicznego myślenia
    • umiejętności organizacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne
    • zdolność szybkiego reagowania i analizy potrzeb klientów
    • doskonała organizacja pracy i duża samodzielność
    • ponadprzeciętne zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista, komunikatywność i pozytywne usposobienie
    • doświadczenie w budowie oraz zarządzaniu zespołem
    • zaangażowanie i chęć wspierania procesu decyzyjnego
    • zorientowanie na wyniki i osiąganie celów
    • biznesowe podejście, pro-aktywność, nieszablonowe i kreatywne myślenie
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
    • prawo jazdy kat. B

    W naszej agencji Client Service Director odpowiada za:

    • zarządzanie działem Client Service, ze szczególnym uwzględnieniem organizacji pracy, rozwijania, motywowania i kontroli pracy zespołu Client Service
    • doskonalenie jakości w procesie obsługi klientów agencji
    • utrzymywanie partnerskich relacji z kluczowymi klientami
    • reprezentowanie stanowiska agencji w negocjacjach biznesowych
    • prognozowanie i realizację planów budżetowych mając na uwadze zapewnienie optymalnej efektywności finansowej
    • osobiste zaangażowanie w najważniejsze projekty
    • współpracę z pozostałymi działami firmy
    • rozwój biznesu poprzez proaktywne podejście do współpracy z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Afekt Sp. z o.o. (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Afekt Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
    W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem Afekt Sp. z o.o. ul. Słowackiego 57, 61-521 Poznań.

    Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 24 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 12 miesięcy. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 12 miesięcy.