Club Lounge Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 06.12.2018
  • Ważna jeszcze 26 dni (do 05.01.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Club Lounge Manager
    Location: Warsaw
    InterContinental Warsaw Hotel is part of the InterContinental Hotels Group – one of the largest hotel companies with over 5000 properties around the world. Our 5-star hotel is situated in a stunning location in the heart of Warsaw and as the tallest hotel in Poland offers unrivalled views of the city. Club InterContinental rooms are situated between floors 35 and 41 and, as part of the VIP hotel experience guests enjoy access to the Club Lounge and wide range of additional services and amenities.

    We are currently looking for an enthusiastic Club Lounge Manager to join our Team. If you have at least 3 years of experience within Front Office or a similar area, have a solid F&B background, are ambitious and strive for excellence in whatever you do, are able to adapt to a changeable environment, have strong interpersonal skills and communicate comfortably in both Polish and English, we want to hear from you. Reporting to the Front Office Manager, your main duties and responsibilities will include:
    • Serve as the main point of contact for VIP guests and ensure hotel departments are fully briefed on their requirements
    • Be fully responsible for smooth and efficient functioning of the Club Lounge and its two main areas – Reception and Food & Beverage area, including the control of food quality and its presentation
    • Be proactive in anticipating the needs of our guests and ensure that they are met or exceeded when possible; act promptly on any concerns that may arise
    • Recognize members of IHG loyalty program and encourage new enrollments

     

     

    • Manage the Team members efficiently, ensure the right training is provided to maintain high level of employee and guest satisfaction
    • Ensure the Club Lounge is kept in an immaculate condition, liaise with other departments to provide our guests with a comfortable and enjoyable environment
    • Ensure all Company procedures are followed, in particular with regards to InterContinental brand service standards, financial transactions, health and safety and data protection
     
    In return we offer great employment benefits including:
    • Competitive salary and employment contract
    • Private health care
    • Possibility to join our group insurance and multisport card program
    • Use of hotel parking and laundry services
    • Meals on duty and uniform
    • Discounted employee rate in IHG hotels around the world
    • Gift cards, staff parties and events throughout the year
    • Training and career development
     
    Should you be interested in this position please apply using APLIKUJ TERAZ 
     
    opisopisopis


    Warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacji jest zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych jednej lub obu poniższych klauzul:

    „Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Sienna Hotel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Emilii Plater 49, 00-125 Warszawa, KRS 0000662897 moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, w tym również w moim CV i/lub liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Sienna Hotel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Emilii Plater 49. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie.”.


    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Sienna Hotel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Emilii Plater 49. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie.


    Rozumiem, że przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem”.

     

    INFORMACJA


    Sienna Hotel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie informuje ponadto, że:

    1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Sienna Hotel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Emilii Plater 49, 00-125 Warszawa, KRS 0000662897;
    2) w spółce powołany został Inspektor ochrony danych osobowych, adres do kontaktu: [email protected];
    3) przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji do pracy. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO („przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy”), a w zakresie, w jakim została udzielona przez Panią/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO („osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów”);
    4) dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania procesu rekrutacji na dane stanowisko do czasu jego zakończenia, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych rekrutacjach – przez okres nie dłuższy niż 1 (jeden) rok od momentu wyrażenia zgody;
    5) przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Może Pani/Pan cofnąć zgodę kontaktując się z administratorem pod adresem e - mail: [email protected];
    6) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO lub innych aktów prawnych z zakresu ochrony danych osobowych;
    7) podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, innych aktów prawnych, w tym również aktów wykonawczych jest obowiązkowe i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji, natomiast podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
     
    bottom

     

    Prosimy o dopisanie klauzuli: 

    "Na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 4 pkt 11 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Sienna Hotel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Emilii Plater 49, 00-125 Warszawa, KRS 662 - pokaż numer telefonu - 7 moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, w tym również w moim CV i/lub liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Sienna Hotel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Emilii Plater 49".

    Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.

    Rozumiem, że przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem".

    Warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacji jest zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych jednej lub obu poniższych klauzul:

    „Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Sienna Hotel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Emilii Plater 49, 00-125 Warszawa, KRS 0000662897 moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, w tym również w moim CV i/lub liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Sienna Hotel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Emilii Plater 49. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie.”.

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Sienna Hotel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Emilii Plater 49. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie.

    Rozumiem, że przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem”.

    INFORMACJA

    Sienna Hotel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie informuje ponadto, że:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Sienna Hotel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Emilii Plater 49, 00-125 Warszawa, KRS 0000662897;
    2. w spółce powołany został Inspektor ochrony danych osobowych, adres do kontaktu: [email protected];
    3. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji do pracy. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO („przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy”), a w zakresie, w jakim została udzielona przez Panią/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO („osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów”);
    4. dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania procesu rekrutacji na dane stanowisko do czasu jego zakończenia, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych rekrutacjach – przez okres nie dłuższy niż 1 (jeden) rok od momentu wyrażenia zgody;
    5. przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Może Pani/Pan cofnąć zgodę kontaktując się z administratorem pod adresem e-mail: [email protected];
    6. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO lub innych aktów prawnych z zakresu ochrony danych osobowych;
    7. podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, innych aktów prawnych , w tym również aktów wykonawczych jest obowiązkowe i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji, natomiast podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.