Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki
Start
Szukaj
Strefa ofert
Konto
Menu
Nauka i opracowane w 3M nowoczesne technologie znajdują zastosowanie na całym świecie, poprawiając jakość życia. Osiągamy roczną sprzedaż na poziomie 33 miliardów dolarów, a ponad 93 000 naszych pracowników współpracuje z klientami na całym świecie. 3M od lat angażuje się w innowacje. Budując przestrzeń do poszukiwania nowych rozwiązań, zachęcamy i wspieramy naszych pracowników do podejmowania ryzyka w wypracowywaniu kreatywnych rozwiązań. Czerpiemy z różnorodności, co owocuje innowacyjnością. U nas możesz wykorzystać swój talent, tworząc rozwiązania, które mają znaczenie.
Provide Excellence in Customer Service to 3M Customers through order management, account management, issue resolution, and essential business communication. The person in this position is responsible for customer relationships via telephone and other correspondence, including responding to customer inquiries and difficult complaints. Customer Support Analyst will assist customers in solving queries with product & delivery issues in the areas of recalls, returned goods, proof of delivery, and freight claims.
The employee's main responsibilities include ensuring high-quality complaint handling, complying with accepted quality and quantity standards as well as ensuring efficient customer service. This person is responsible for the comprehensive handling of customer complaint submissions. We are looking for someone who is open to contact with internal clients and demonstrates high skills in building relations with customers.
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyCO Analyst – Customer Care (Czech), Wrocław