CO Analyst - Sales Incentive Plans (SIP)

3M Service Center EMEA Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 1 dzień temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

3M Service Center EMEA Sp. z o.o.

Wrocław

Nauka i opracowane w 3M nowoczesne technologie znajdują zastosowanie na całym świecie, poprawiając jakość życia. Osiągamy roczną sprzedaż na poziomie 33 miliardów dolarów, a ponad 93 000 naszych pracowników współpracuje z klientami na całym świecie. 3M od lat angażuje się w innowacje. Budując przestrzeń do poszukiwania nowych rozwiązań, zachęcamy i wspieramy naszych pracowników do podejmowania ryzyka w wypracowywaniu kreatywnych rozwiązań. Czerpiemy z różnorodności, co owocuje innowacyjnością. U nas możesz wykorzystać swój talent, tworząc rozwiązania, które mają znaczenie.

CO Analyst - Sales Incentive Plans (SIP)

Goal of the position: handles inquiries of moderate scope and complexity within customer service areas, such as Account Management, Upselling, Customer Issue Resolution, Customer Inquiry Support, Customer Service Analytics.

Duties and responsibilities:

  • Develop expertise on processes and on data governance
  • Responsible for monitoring work queues for new requests
  • Responsible for completing assigned tasks within SLA targets
  • Coordination of respective queue or issue resolution, cycle time monitoring
  • Train/consult internal customer in order to obtain proper inputs
  • Maintain sales group workflow, includes follow-up with sales on missing fields, incorrect data and delays
  • Provide reports to assigned sales team to enable end-to-end process visibility
  • Identify opportunities to improve data quality & reduce cycle time
  • May include coordination of various activities relevant for particular processes, including responding to general business and process related questions or issues
  • May include training and deployment support pre and/or post go-live
  • Responsible for escalation of issues if needed
  • Continuous improvement of processes and Lean Six Sigma project participation.
  • Positively contributes to and supports team efforts and objectives
  • Act according to 3M regulation and policies
  • Understand and enforce confidentiality and security rules
  • Collaborates as needed with other support teams & members
  • Facilitates interactions and escalations with appropriate level of urgency.
  • Update procedures, operation instructions, and any other documentation impacted by process set up and changes
  • May be required to travel internationally if needed
  • Actively participation in trainings and proactive approach
  • Ensures adherence to 3M policies, guidelines, and procedures as required for the effectiveness and quality of the services provided.
  • Continuous improvement of processes and Lean Six Sigma project participation.
  • Other tasks assigned by Team Leader

Education and experience:

  • Bachelor’s Degree with an accredited University / College
  • 1-2 years of equivalent work experience (Sales support, Reporting, Finance, Customer)
  • Minimum of 1 year experience working with SAP/VIstex, or similar ERP system
  • Experience in working with Salesforce nice to have
  • Must be fluent in English

 

Knowledge and skills:

  • Collaborative Team player
  • Detailed oriented and enjoys working with operational processes
  • Need to be capable and comfortable completing repetitive tasks in a time constrained manner.
  • Must be a quick learner and grab concepts quickly and be open to developing new skills.
  • Competent with web browsers and MS-Office (Excel)
  • Excellent attention to detail.
  • Proactive attitude to the duties entrusted.  
  • Analytical and meticulous approach to the tasks entrusted.  
  • Ability to prioritize tasks
  • Ability to solve problems and communicate properly 
  • Ability to communicate in English at a high level (in speech and writing).   

3M Service Center EMEA Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Dubois 41 jako administrator danych informuje, iż dane osobowe kandydatów podane w przesłanych dokumentach będą przetwarzane w celu rekrutacji. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania, podanie danych jest dobrowolne.

Przesłane przez kandydata dokumenty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami kodeksu pracy oraz w sytuacji gdy kandydat chce, aby dane zostały zamieszczone w bazie kandydatów do pracy.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy