Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Coach dla obszaru 1-st Level Service Desk

iNCO Sp. z o.o.

  • Gorzów Wielkopolski

    Gorzów Wielkopolski, lubuskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • monitorowanie jakości obsługi klienta poprzez ocenianie rozmów oraz ticketów,

  • udzielanie regularnych feedbacków agentom Service Desk,

  • stawianie celów jakościowych agentom,

  • opracowanie koncepcji rozwoju umiejętności miękkich agentów Service Desk,

  • zapewnienie odpowiedniego poziomu obsługi klienta,

  • przeprowadzanie szkoleń,

  • tworzenie dokumentacji szkoleniowej,

  • analiza wyników jakościowych,

  • planowanie działań naprawczych w obszarze jakości obsługi klienta,

  • kontakt z trudnym klientem,

  • tworzenie, przeprowadzanie i ocenianie miesięcznych testów wiedzy,

  • inne zadania zlecone przez pion operacyjny.

Nasze wymagania

  • samodzielnie planujesz i terminowo realizujesz powierzone zadania,

  • posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,

  • potrafisz pracować w zespole i skupić się na wspólnym celu,

  • ławo nawiązujesz kontakty interpersonalne i jesteś pozytywnie nastawiona/y do klientów,

  • jesteś kreatywna/y i posiadasz chęci do efektywnego działania,

  • posiadasz wysoką samodyscyplinę, kulturę osobistą, entuzjazm i zaangażowanie do pracy,

  • umiesz sobie radzić z trudnym klientem,

  • bardzo dobrze znasz język niemiecki w mowie i piśmie,

  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym,

  • posiadasz doświadczenie w pracy o podobnym zakresie czynności.

To oferujemy

  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i posiadanych umiejętności,

  • możliwość pracy w firmie o wysokich standardach i przyjaznej atmosferze pracy,

  • dostęp do prywatnej służby zdrowia Luxmed,

  • program MultiSport (karnety sportowe),

  • pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie do długiego urlopu, dofinansowanie do zakupu szkieł korekcyjnych),

  • dodatkowe świadczenia dla Pracowników w okolicach Świąt,

  • możliwość finansowego wsparcia przy relokacji,

  • możliwość skorzystania z programu poleceń pracowniczych (bonus finansowy za polecenie kandydata),

  • najlepszą kawę w okolicy :)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • paczki świąteczne