BlueSoft Sp. z o.o.

Communication & Marketing Manager

BlueSoft Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Al. Jerozolimskie 96, Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 26 lip 2020
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Menedżer
top

BlueSoft powstał w 2002 roku. Dzięki naszej pasji i zaufaniu klientów od tamtego czasu dynamicznie się rozwija. Dziś 800 ekspertów buduje rozwiązania zgodne ze światowymi standardami oraz spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Kochamy to, co robimy i nie zwalniamy tempa. Zatrudniamy ambitnych i utalentowanych ludzi, którzy nie boją się podejmować wyzwań. 

Cenimy i nagradzamy inicjatywę i ambicję. Wierzymy w przejrzystość i uczciwość wobec klientów i wobec siebie nawzajem. Nigdy nie przestajemy się uczyć. Nigdy nie przestajemy korzystać z naszej wiedzy, aby pomagać klientom. Podejmij wyzwanie i dołącz do jednego z zespołów projektowych zajmujących się DevOps, Cloudem, integracją systemów, Big Data, rozwiązaniami mobilnymi i webowymi, mikroserwisami i innymi. 

Communication & Marketing Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • budowanie wizerunku BlueSoft poprzez zapewnienie efektywnej komunikacji zewnętrznej;
  • opracowanie i wdrażanie procesu komunikacji, tworzenie i publikowanie treści  na potrzeby pozyskiwania klienta i talentów w Internecie, z pomocą zewnętrznych partnerów strategicznych;
  • stała współpraca z członkami zespołu BlueSoft w celu tworzenia treści eksperckich,
  • budowanie zaangażowania pracowników poprzez różnorodne narzędzia komunikacyjne;
  • współpraca z zewnętrznymi specjalistami od SEO, Media Buying oraz prac kreatywnych;
  • przyjęcie roli lidera zespołu, wraz z rozwojem
  • wsparcie wszystkich działów w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w realizacji kluczowych projektów firmowych;
  • wyznaczanie celów kampanii wraz ze stałym monitorowaniem rezultatów, generowanie pomysłów na ich poprawę i ich efektywne wdrażanie samodzielnie oraz z zespołem;
  • zarządzanie budżetem marketingowym oraz zespołem specjalistów.

 

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • masz co najmniej 5 lat doświadczenia w budowaniu wizerunku marki technologicznej i usług za pomocą różnych kanałów komunikacji, z naciskiem na kanały online;
  • większość swojego doświadczenia zdobyłaś/eś pracując przy projektach B2B w obszarach technologii;
  • komunikacja to Twoja pasja - wykazujesz się bardzo dobrą znajomością praktyk komunikacyjnych, technik i kanałów komunikacyjnych; na bieżąco śledzisz zmiany i nowinki w świecie mediów i kanałów społecznościowych;
  • na bieżąco rozwijasz swoją wiedzę w obszarze komunikacji, psychologii marketingu i sprzedaży, czytasz książki, obserwujesz autorytety w tej dziedzinie lub uczęszczasz na szkolenia;
  • masz doskonałe umiejętności w zakresie komunikacji i tworzenia tekstów, tzw. „lekkie pióro”; umiesz samodzielnie tworzyć krótkie komunikaty jak i opracowywać wraz z ekspertami i copywriterami dłuższe publikacje branżowe;
  • masz szeroki wachlarz strategicznych i praktycznych umiejętności z obszaru komunikacji internetowej: od wymyślania treści komunikatów poprzez zbieranie materiałów i przygotowanie treści po strategiczne planowanie i ich dystrybucję na różnych kanałach i platformach (włączając płatną promocję lub partnerstwo z podmiotami zewnętrznymi);
  • nie straszne Ci liczby i narzędzia analityczne; umiesz zmierzyć jak Twoja strategia komunikacji przekłada się na rezultaty w obszarach rekrutacji lub pozyskania nowych klientów;
  • jesteś nie tylko świetnym specjalistą, ale też efektywnym managerem;
  • potrafisz efektywnie współpracować z ludźmi, zarówno z osobami kreatywnymi jak i analitycznymi;
  • znasz  j. angielski na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie. masz ambicję zostania liderem zespołu,
Co zyskujesz dołączając do Bluesoft:  
  • szansę na rozwój w różnorodnych projektach IT;  
  • możliwość pracy z najnowszymi technologiami w oparciu o najwyższe standardy developmentu; 
  • współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;  
  • elastyczny czas pracy - “ranny ptaszek” zaczyna o godz. 7:00, “nocna sowa” o 12:00;  
  • zespołowe lekcje języka angielskiego;  
  • budżet rozwojowy i Biblioteka Wiedzy;  
  • wzbogacisz swoją wiedzę w trakcie spotkań lunchowych, tzw. “brown bag” (Facebook);
  • okazję do wspólnej rywalizacji - bierzemy udział w konkursach w obszarze Machine Learning, takich jak DeepRacer;  
  • kartę Multisport i ubezpieczenie medyczne; 
  • morskie przygody - z nami popływasz po Morzu Karaibskim, Śródziemnym lub Północnym;
  • brak dress code - “casual friday everyday". 

 

Rekrutujemy zdalnie.  

Indywidualny onboarding całkowicie online! 

Jeśli chcesz mieć wpływ na życie i pracę milionów użytkowników na świecie, Aplikuj

Administratorem Twoich danych osobowych jest BlueSoft Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 96. BlueSoft przetwarza Twoje dane osobowe w celu realizacji procesu rekrutacji art. 6 ust. 1 lit a. Masz prawo w dowolnym momencie cofnąć dobrowolnie wyrażone zgody. Cofnięcie zgody nie będzie oznaczało przerwania przetwarzania Twoich danych osobowych w procesach zainicjowanych przed jej wycofaniem.

BlueSoft powstał w 2002 roku. Dzięki naszej pasji i zaufaniu klientów od tamtego czasu dynamicznie się rozwija. Dziś 800 ekspertów buduje rozwiązania zgodne ze światowymi standardami oraz spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Kochamy to, co robimy i nie zwalniamy tempa. Zatrudniamy ambitnych i utalentowanych ludzi, którzy nie boją się podejmować wyzwań. 

Cenimy i nagradzamy inicjatywę i ambicję. Wierzymy w przejrzystość i uczciwość wobec klientów i wobec siebie nawzajem. Nigdy nie przestajemy się uczyć. Nigdy nie przestajemy korzystać z naszej wiedzy, aby pomagać klientom. Podejmij wyzwanie i dołącz do jednego z zespołów projektowych zajmujących się DevOps, Cloudem, integracją systemów, Big Data, rozwiązaniami mobilnymi i webowymi, mikroserwisami i innymi. 

Communication & Marketing Manager

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • budowanie wizerunku BlueSoft poprzez zapewnienie efektywnej komunikacji zewnętrznej;
  • opracowanie i wdrażanie procesu komunikacji, tworzenie i publikowanie treści  na potrzeby pozyskiwania klienta i talentów w Internecie, z pomocą zewnętrznych partnerów strategicznych;
  • stała współpraca z członkami zespołu BlueSoft w celu tworzenia treści eksperckich,
  • budowanie zaangażowania pracowników poprzez różnorodne narzędzia komunikacyjne;
  • współpraca z zewnętrznymi specjalistami od SEO, Media Buying oraz prac kreatywnych;
  • przyjęcie roli lidera zespołu, wraz z rozwojem
  • wsparcie wszystkich działów w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w realizacji kluczowych projektów firmowych;
  • wyznaczanie celów kampanii wraz ze stałym monitorowaniem rezultatów, generowanie pomysłów na ich poprawę i ich efektywne wdrażanie samodzielnie oraz z zespołem;
  • zarządzanie budżetem marketingowym oraz zespołem specjalistów.

 

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • masz co najmniej 5 lat doświadczenia w budowaniu wizerunku marki technologicznej i usług za pomocą różnych kanałów komunikacji, z naciskiem na kanały online;
  • większość swojego doświadczenia zdobyłaś/eś pracując przy projektach B2B w obszarach technologii;
  • komunikacja to Twoja pasja - wykazujesz się bardzo dobrą znajomością praktyk komunikacyjnych, technik i kanałów komunikacyjnych; na bieżąco śledzisz zmiany i nowinki w świecie mediów i kanałów społecznościowych;
  • na bieżąco rozwijasz swoją wiedzę w obszarze komunikacji, psychologii marketingu i sprzedaży, czytasz książki, obserwujesz autorytety w tej dziedzinie lub uczęszczasz na szkolenia;
  • masz doskonałe umiejętności w zakresie komunikacji i tworzenia tekstów, tzw. „lekkie pióro”; umiesz samodzielnie tworzyć krótkie komunikaty jak i opracowywać wraz z ekspertami i copywriterami dłuższe publikacje branżowe;
  • masz szeroki wachlarz strategicznych i praktycznych umiejętności z obszaru komunikacji internetowej: od wymyślania treści komunikatów poprzez zbieranie materiałów i przygotowanie treści po strategiczne planowanie i ich dystrybucję na różnych kanałach i platformach (włączając płatną promocję lub partnerstwo z podmiotami zewnętrznymi);
  • nie straszne Ci liczby i narzędzia analityczne; umiesz zmierzyć jak Twoja strategia komunikacji przekłada się na rezultaty w obszarach rekrutacji lub pozyskania nowych klientów;
  • jesteś nie tylko świetnym specjalistą, ale też efektywnym managerem;
  • potrafisz efektywnie współpracować z ludźmi, zarówno z osobami kreatywnymi jak i analitycznymi;
  • znasz  j. angielski na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie. masz ambicję zostania liderem zespołu,
Co zyskujesz dołączając do Bluesoft:  
  • szansę na rozwój w różnorodnych projektach IT;  
  • możliwość pracy z najnowszymi technologiami w oparciu o najwyższe standardy developmentu; 
  • współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;  
  • elastyczny czas pracy - “ranny ptaszek” zaczyna o godz. 7:00, “nocna sowa” o 12:00;  
  • zespołowe lekcje języka angielskiego;  
  • budżet rozwojowy i Biblioteka Wiedzy;  
  • wzbogacisz swoją wiedzę w trakcie spotkań lunchowych, tzw. “brown bag” (Facebook);
  • okazję do wspólnej rywalizacji - bierzemy udział w konkursach w obszarze Machine Learning, takich jak DeepRacer;  
  • kartę Multisport i ubezpieczenie medyczne; 
  • morskie przygody - z nami popływasz po Morzu Karaibskim, Śródziemnym lub Północnym;
  • brak dress code - “casual friday everyday". 

Administratorem Twoich danych osobowych jest BlueSoft Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 96. BlueSoft przetwarza Twoje dane osobowe w celu realizacji procesu rekrutacji art. 6 ust. 1 lit a. Masz prawo w dowolnym momencie cofnąć dobrowolnie wyrażone zgody. Cofnięcie zgody nie będzie oznaczało przerwania przetwarzania Twoich danych osobowych w procesach zainicjowanych przed jej wycofaniem.

 

Rekrutujemy zdalnie.  

Indywidualny onboarding całkowicie online! 

Jeśli chcesz mieć wpływ na życie i pracę milionów użytkowników na świecie, Aplikuj

Ogłoszenie archiwalne