dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyCommunication Specialist
Infakt sp. z o.o.
dolnośląskie
dolnośląskie- ogłoszenie wygasło 21 dni temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna
Twój zakres obowiązków
Blog inFaktu. Naszą intencją jest tworzenie merytorycznych, łatwych w zrozumieniu treści dla przedsiębiorców,
Kanały social media inFaktu: Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram,
Komunikacja mailowa z naszymi użytkownikami,
Wsparcie zespołu Marketingu w obszarze SEO i copywritingu,
Współpraca z Brand Managerem w rozwijaniu strategii komunikacyjnej inFaktu.
Nasze wymagania
Masz talent przedstawiania trudnych rzeczy w łatwy sposób,
Doskonale posługujesz się językiem polskim w mowie i piśmie,
Masz doświadczenie w redakcji i edycji tekstów,
Potrafisz tworzyć teksty przeznaczone dla różnych grup odbiorców i publikowanych w różnych kanałach,
Interesują Cię tematy biznesowe (w tym podatkowe),
Umiesz pozyskiwać informacje z różnych źródeł,
Masz doświadczenie w prowadzeniu kanałów Social Media,
Łatwo nawiązujesz i utrzymujesz relacje z partnerami biznesowymi (księgowi, zewn. copywriterzy),
Masz doskonała umiejętność pracy projektowej (na kilku projektach równocześnie),
Znasz WordPress’a, mechanizmy SEO oraz Google Analytics.
To oferujemy
MacBook i dodatkowy monitor,
Wygodne krzesło (może dbać o Twój kręgosłup również podczas pracy zdalnej) oraz regulowane elektrycznie biurko,
Zniżka na usługi księgowe inFakt.pl – 250 zł/mc netto,
Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie NNW dla Ciebie i Twojej rodziny/partnera,
Karta Multisport Benefit dla Ciebie i bliskiej osoby,
Klarowne rozmowy o wynikach i rozwoju oraz budżet szkoleniowy,
Możliwość współpracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
Pakiet relokacyjny, jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę do Krakowa,
Zadaszony parking rowerowy, szafka i prysznic,
Spotkania i wyjazdy integracyjne,
Elastyczny czas rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 9:00, jak Ci wygodnie) oraz tryb hybrydowy, jeśli chodzi o miejsce pracy (biuro – dom),
Komfortowe, klimatyzowane biuro w Centrum Krakowa (obecne również w wersji hybrydowej) – 10 minut spacerem od Dworca Głównego PKP,
Świeże owoce i dobra kawa.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
elastyczny czas pracy
owoce
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
firmowa biblioteka
brak dress code’u
kawa / herbata
W naszym zespole:
Piszemy w prosty sposób o tym, co najważniejsze dla przedsiębiorców,
Tworzymy pomocne narzędzia dla przedsiębiorców, np. kalkulatory podatkowe,
Prowadzimy komunikację mailową z naszymi użytkownikami,
Organizujemy webinary i odpowiadamy na pytania widzów,
Nieustannie szukamy nowych sposobów na upraszczanie tego, co skomplikowane dla osób prowadzących działalność.
Jak pracujemy?
Tłumaczymy kwestie trudne i złożone w praktyczny i przystępny sposób,
Sami jesteśmy przedsiębiorcami - zwracamy uwagę na kwestie istotne, ważne i aktualne dla innych przedsiębiorców,
W pierwszej kolejności sami staramy się dogłębnie zrozumieć zmiany podatkowe i księgowe by następnie móc je tłumaczyć,
W zespole stawiamy sobie wzajemnie wymagania i wspieramy się w ich realizacji,
Doceniamy szczerość, otwartość i chęć nauki,
Widzimy, że nasze działania są doceniane, przynoszą efekt i dobre rezultaty dla całej firmy,
Słuchamy się nawzajem, bo wiemy, że dobry pomysł może przyjść od każdego,
Czerpiemy przyjemność z naszej pracy,
Spotkania, Scrum i OKRy są dla nas, a nie odwrotnie.
Infakt sp. z o.o.
InFakt od 2008 dostarcza aplikację ułatwiającą prowadzenie firmy, kontakt z księgowymi i wystawianie faktur i dodawanie kosztów. Jest aplikacją stworzoną od zera, która zdobyła polski rynek i jest liderem na rynku. Rozwijany przez nas mechanizm sztucznej inteligencji pozwala automatycznie rozpoznawać i księgować nowe dokumenty, co znacząco upraszcza pracę przedsiębiorcom, tak, aby mogli zająć się tym, co dla nich najważniejsze.