Oferta pracy

Communication Specialist

Infakt sp. z o.o.

  • kujawsko-pomorskie

    kujawsko-pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Blog inFaktu. Naszą intencją jest tworzenie merytorycznych, łatwych w zrozumieniu treści dla przedsiębiorców,

  • Kanały social media inFaktu: Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram,

  • Komunikacja mailowa z naszymi użytkownikami,

  • Wsparcie zespołu Marketingu w obszarze SEO i copywritingu,

  • Współpraca z Brand Managerem w rozwijaniu strategii komunikacyjnej inFaktu.

Nasze wymagania

  • Masz talent przedstawiania trudnych rzeczy w łatwy sposób,

  • Doskonale posługujesz się językiem polskim w mowie i piśmie,

  • Masz doświadczenie w redakcji i edycji tekstów,

  • Potrafisz tworzyć teksty przeznaczone dla różnych grup odbiorców i publikowanych w różnych kanałach,

  • Interesują Cię tematy biznesowe (w tym podatkowe),

  • Umiesz pozyskiwać informacje z różnych źródeł,

  • Masz doświadczenie w prowadzeniu kanałów Social Media,

  • Łatwo nawiązujesz i utrzymujesz relacje z partnerami biznesowymi (księgowi, zewn. copywriterzy),

  • Masz doskonała umiejętność pracy projektowej (na kilku projektach równocześnie),

  • Znasz WordPress’a, mechanizmy SEO oraz Google Analytics.

To oferujemy

  • MacBook i dodatkowy monitor,

  • Wygodne krzesło (może dbać o Twój kręgosłup również podczas pracy zdalnej) oraz regulowane elektrycznie biurko,

  • Zniżka na usługi księgowe inFakt.pl – 250 zł/mc netto,

  • Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie NNW dla Ciebie i Twojej rodziny/partnera,

  • Karta Multisport Benefit dla Ciebie i bliskiej osoby,

  • Klarowne rozmowy o wynikach i rozwoju oraz budżet szkoleniowy,

  • Możliwość współpracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B,

  • Pakiet relokacyjny, jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę do Krakowa,

  • Zadaszony parking rowerowy, szafka i prysznic,

  • Spotkania i wyjazdy integracyjne,

  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 9:00, jak Ci wygodnie) oraz tryb hybrydowy, jeśli chodzi o miejsce pracy (biuro – dom),

  • Komfortowe, klimatyzowane biuro w Centrum Krakowa (obecne również w wersji hybrydowej) – 10 minut spacerem od Dworca Głównego PKP,

  • Świeże owoce i dobra kawa.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

W naszym zespole:

  • Piszemy w prosty sposób o tym, co najważniejsze dla przedsiębiorców,

  • Tworzymy pomocne narzędzia dla przedsiębiorców, np. kalkulatory podatkowe,

  • Prowadzimy komunikację mailową z naszymi użytkownikami,

  • Organizujemy webinary i odpowiadamy na pytania widzów,

  • Nieustannie szukamy nowych sposobów na upraszczanie tego, co skomplikowane dla osób prowadzących działalność.

Jak pracujemy?

  • Tłumaczymy kwestie trudne i złożone w praktyczny i przystępny sposób,

  • Sami jesteśmy przedsiębiorcami - zwracamy uwagę na kwestie istotne, ważne i aktualne dla innych przedsiębiorców,

  • W pierwszej kolejności sami staramy się dogłębnie zrozumieć zmiany podatkowe i księgowe by następnie móc je tłumaczyć,

  • W zespole stawiamy sobie wzajemnie wymagania i wspieramy się w ich realizacji,

  • Doceniamy szczerość, otwartość i chęć nauki,

  • Widzimy, że nasze działania są doceniane, przynoszą efekt i dobre rezultaty dla całej firmy,

  • Słuchamy się nawzajem, bo wiemy, że dobry pomysł może przyjść od każdego,

  • Czerpiemy przyjemność z naszej pracy,

  • Spotkania, Scrum i OKRy są dla nas, a nie odwrotnie.

Infakt sp. z o.o.

InFakt od 2008 dostarcza aplikację ułatwiającą prowadzenie firmy, kontakt z księgowymi i wystawianie faktur i dodawanie kosztów. Jest aplikacją stworzoną od zera, która zdobyła polski rynek i jest liderem na rynku. Rozwijany przez nas mechanizm sztucznej inteligencji pozwala automatycznie rozpoznawać i księgować nowe dokumenty, co znacząco upraszcza pracę przedsiębiorcom, tak, aby mogli zająć się tym, co dla nich najważniejsze.

Przewiń do profilu firmy