background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Communication Specialist

Infakt sp. z o.o.O firmie

  • pomorskie
    pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Blog inFaktu. Naszą intencją jest tworzenie merytorycznych, łatwych w zrozumieniu treści dla przedsiębiorców,
  • Kanały social media inFaktu: Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram,
  • Komunikacja mailowa z naszymi użytkownikami,
  • Wsparcie zespołu Marketingu w obszarze SEO i copywritingu,
  • Współpraca z Brand Managerem w rozwijaniu strategii komunikacyjnej inFaktu.

Nasze wymagania

  • Masz talent przedstawiania trudnych rzeczy w łatwy sposób,
  • Doskonale posługujesz się językiem polskim w mowie i piśmie,
  • Masz doświadczenie w redakcji i edycji tekstów,
  • Potrafisz tworzyć teksty przeznaczone dla różnych grup odbiorców i publikowanych w różnych kanałach,
  • Interesują Cię tematy biznesowe (w tym podatkowe),
  • Umiesz pozyskiwać informacje z różnych źródeł,
  • Masz doświadczenie w prowadzeniu kanałów Social Media,
  • Łatwo nawiązujesz i utrzymujesz relacje z partnerami biznesowymi (księgowi, zewn. copywriterzy),
  • Masz doskonała umiejętność pracy projektowej (na kilku projektach równocześnie),
  • Znasz WordPress’a, mechanizmy SEO oraz Google Analytics.

To oferujemy

  • MacBook i dodatkowy monitor,
  • Wygodne krzesło (może dbać o Twój kręgosłup również podczas pracy zdalnej) oraz regulowane elektrycznie biurko,
  • Zniżka na usługi księgowe inFakt.pl – 250 zł/mc netto,
  • Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie NNW dla Ciebie i Twojej rodziny/partnera,
  • Karta Multisport Benefit dla Ciebie i bliskiej osoby,
  • Klarowne rozmowy o wynikach i rozwoju oraz budżet szkoleniowy,
  • Możliwość współpracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • Pakiet relokacyjny, jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę do Krakowa,
  • Zadaszony parking rowerowy, szafka i prysznic,
  • Spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 9:00, jak Ci wygodnie) oraz tryb hybrydowy, jeśli chodzi o miejsce pracy (biuro – dom),
  • Komfortowe, klimatyzowane biuro w Centrum Krakowa (obecne również w wersji hybrydowej) – 10 minut spacerem od Dworca Głównego PKP,
  • Świeże owoce i dobra kawa.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • elastyczny czas pracy
  • owoce
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • firmowa biblioteka
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata

W naszym zespole:

  • Piszemy w prosty sposób o tym, co najważniejsze dla przedsiębiorców,
  • Tworzymy pomocne narzędzia dla przedsiębiorców, np. kalkulatory podatkowe,
  • Prowadzimy komunikację mailową z naszymi użytkownikami,
  • Organizujemy webinary i odpowiadamy na pytania widzów,
  • Nieustannie szukamy nowych sposobów na upraszczanie tego, co skomplikowane dla osób prowadzących działalność.

Jak pracujemy?

  • Tłumaczymy kwestie trudne i złożone w praktyczny i przystępny sposób,
  • Sami jesteśmy przedsiębiorcami - zwracamy uwagę na kwestie istotne, ważne i aktualne dla innych przedsiębiorców,
  • W pierwszej kolejności sami staramy się dogłębnie zrozumieć zmiany podatkowe i księgowe by następnie móc je tłumaczyć,
  • W zespole stawiamy sobie wzajemnie wymagania i wspieramy się w ich realizacji,
  • Doceniamy szczerość, otwartość i chęć nauki,
  • Widzimy, że nasze działania są doceniane, przynoszą efekt i dobre rezultaty dla całej firmy,
  • Słuchamy się nawzajem, bo wiemy, że dobry pomysł może przyjść od każdego,
  • Czerpiemy przyjemność z naszej pracy,
  • Spotkania, Scrum i OKRy są dla nas, a nie odwrotnie.

InFakt od 2008 dostarcza aplikację ułatwiającą prowadzenie firmy, kontakt z księgowymi i wystawianie faktur i dodawanie kosztów. Jest aplikacją stworzoną od zera, która zdobyła polski rynek i jest liderem na rynku. Rozwijany przez nas mechanizm sztucznej inteligencji pozwala automatycznie rozpoznawać i księgować nowe dokumenty, co znacząco upraszcza pracę przedsiębiorcom, tak, aby mogli zająć się tym, co dla nich najważniejsze.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Communication Specialist, pomorskie