Oferta pracy

FUNDACJA PROVEG

Communications Manager

FUNDACJA PROVEGO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 7 dni
    do: 04 mar 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

FUNDACJA PROVEG

Chciałabyś/ chciałbyś mieć swój wkład w jeden z najważniejszych ruchów na rzecz sprawiedliwości społecznej naszego pokolenia? Czy fascynuje Cię możliwość dołączenia do postępowej, szybko rozwijającej międzynarodowej organizacji zajmującej się budowaniem świadomości żywieniowej?

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy samodzielnej, otwartej i zmotywowanej osoby na stanowisko:

Communications Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Na stanowisku Communications Manager będziesz odpowiedzialny/a za zewnętrzną komunikację organizacji, by nasz przekaz był obecny w mediach tradycyjnych i interaktywnych, jednocześnie generując pomysły na nowe kampanie w celu zwiększenia świadomości marki i budowania dobrej reputacji Fundacji.

TO STANOWISKO BĘDZIE DLA CIEBIE IDEALNE, JEŚLI

  • posiadasz min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji adresowanej do zróżnicowanego środowiska odbiorców – znasz się na tym i uwielbiasz działać w obszarach związanych z komunikacją;
  • masz doświadczenie i umiejętności w tworzeniu materiałów komunikacyjnych z wykorzystaniem zróżnicowanych narzędzi (SM, newsletter, blog itp.);
  • bardzo dobrze znasz specyfikę mediów społecznościowych, masz doświadczenie w prowadzeniu serwisów takich jak Facebook, LinkedIN, Instagram, Twitter i lubisz to robić;
  • sprawnie pracujesz z tekstem i operujesz słowem;
  • optymizm, proaktywność i kreatywność są wpisane w Twoje DNA;
  • lubisz komunikować się z otoczeniem, jesteś otwarty/a na ludzi i cenisz sobie pracę zespołową;
  • świetnie radzisz sobie z samodzielnym realizowaniem kilku projektów równocześnie i pracą pod presją czasu;
  • znasz język angielski na poziomie biegłym w mowie i w piśmie (praca w środowisku międzynarodowym).

TWOJE GŁÓWNE WYZWANIA

  • planowanie strategii komunikacyjnych on-line ze szczególnym naciskiem na działania w mediach społecznościowych;
  • dbanie o spójny content wizualny i merytoryczny w mediach społecznościowych fundacji;
  • przygotowywanie newsletterów i prowadzenie strony www;
  • generowanie publikacji w mediach i dbanie o PR fundacji, utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami, monitoring informacji prasowych;
  • prowadzenie współpracy z partnerami biznesowymi fundacji i influencerami;
  • bieżące raportowanie i analiza efektywności prowadzonych działań, weryfikacja i ewentualne modyfikacje przyjętej strategii;
  • ścisła współpraca z działem międzynarodowym w zakresie realizacji projektów i kampanii.

OD NAS DOSTANIESZ

  • Umowę o pracę na pełen etat i atrakcyjne wynagrodzenie;
  • zdalne zatrudnienie i elastyczne godziny pracy, poza zespołowymi zebraniami integracyjnymi, które organizujemy mniej więcej raz na trzy miesiące;
  • budżet szkoleniowy, bo ważny jest dla nas Twój rozwój;
  • przede wszystkim - przyjazną i wspierającą atmosferę pracy i możliwość zmieniania świata na lepsze!


Chciałabyś/ chciałbyś mieć swój wkład w jeden z najważniejszych ruchów na rzecz sprawiedliwości społecznej naszego pokolenia? Czy fascynuje Cię możliwość dołączenia do postępowej, szybko rozwijającej międzynarodowej organizacji zajmującej się budowaniem świadomości żywieniowej?

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy samodzielnej, otwartej i zmotywowanej osoby na stanowisko:

Communications Manager

Na stanowisku Communications Manager będziesz odpowiedzialny/a za zewnętrzną komunikację organizacji, by nasz przekaz był obecny w mediach tradycyjnych i interaktywnych, jednocześnie generując pomysły na nowe kampanie w celu zwiększenia świadomości marki i budowania dobrej reputacji Fundacji.

TO STANOWISKO BĘDZIE DLA CIEBIE IDEALNE, JEŚLI

  • posiadasz min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji adresowanej do zróżnicowanego środowiska odbiorców – znasz się na tym i uwielbiasz działać w obszarach związanych z komunikacją;
  • masz doświadczenie i umiejętności w tworzeniu materiałów komunikacyjnych z wykorzystaniem zróżnicowanych narzędzi (SM, newsletter, blog itp.);
  • bardzo dobrze znasz specyfikę mediów społecznościowych, masz doświadczenie w prowadzeniu serwisów takich jak Facebook, LinkedIN, Instagram, Twitter i lubisz to robić;
  • sprawnie pracujesz z tekstem i operujesz słowem;
  • optymizm, proaktywność i kreatywność są wpisane w Twoje DNA;
  • lubisz komunikować się z otoczeniem, jesteś otwarty/a na ludzi i cenisz sobie pracę zespołową;
  • świetnie radzisz sobie z samodzielnym realizowaniem kilku projektów równocześnie i pracą pod presją czasu;
  • znasz język angielski na poziomie biegłym w mowie i w piśmie (praca w środowisku międzynarodowym).

TWOJE GŁÓWNE WYZWANIA

  • planowanie strategii komunikacyjnych on-line ze szczególnym naciskiem na działania w mediach społecznościowych;
  • dbanie o spójny content wizualny i merytoryczny w mediach społecznościowych fundacji;
  • przygotowywanie newsletterów i prowadzenie strony www;
  • generowanie publikacji w mediach i dbanie o PR fundacji, utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami, monitoring informacji prasowych;
  • prowadzenie współpracy z partnerami biznesowymi fundacji i influencerami;
  • bieżące raportowanie i analiza efektywności prowadzonych działań, weryfikacja i ewentualne modyfikacje przyjętej strategii;
  • ścisła współpraca z działem międzynarodowym w zakresie realizacji projektów i kampanii.

OD NAS DOSTANIESZ

  • Umowę o pracę na pełen etat i atrakcyjne wynagrodzenie;
  • zdalne zatrudnienie i elastyczne godziny pracy, poza zespołowymi zebraniami integracyjnymi, które organizujemy mniej więcej raz na trzy miesiące;
  • budżet szkoleniowy, bo ważny jest dla nas Twój rozwój;
  • przede wszystkim - przyjazną i wspierającą atmosferę pracy i możliwość zmieniania świata na lepsze!

Ogłoszenie archiwalne