Ta oferta pracy jest nieaktualna od 21 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Community Manager

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 28.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    About Huawei and Huawei Consumer BG

    Huawei's products and services are available in more than 170 countries, and are used by a third of the world's population, ranking third in the world in mobile phone shipments in 2015. Sixteen R&D centers have been set up in the United States, Germany, Sweden, Russia, India, and China. Huawei Consumer BG is one of Huawei's three business units and covers smartphones, PC and tablets, Wearables and cloud services, etc. Huawei's global network is built on 20 years of expertise in the telecom industry and is dedicated to delivering the latest technological advances to consumers around the world.

    If you are considering the challenge of building a new mobile devices brand in the company, which is one of the biggest smart phones producers in the world, this may be the opportunity you've been looking for. We are offering a challenging position and the opportunity to grow with us! !

    Community Manager
    Location: Warszawa
    We are looking for a tech-savvy professional, experienced in social media, PR and promotional events, then we are looking for you!
     
    You have exceptional oral and written communication skills in English and you know how to create engaging content that mobile users will follow till the last detail. You are a ‘people person’ with great customer service skills and the ability to moderate online and offline conversations with our community.

     

    Responsibilities: 

    • Set and implement social media and communication campaigns to align with marketing strategies and product characteristics.
    • Provide engaging content and ensure timely feedback from the operation team.
    • Organize and participate in events to build community and boost brand awareness
    • Build relationships with customers, potential customers, industry professionals and expand cooperative relationships with various channels.
    • Liaise with Development and Sales departments to stay updated on new products and features

    Requirements:

    • BSc degree in Marketing or relevant field, preferably combined with a MSc degree in Digital Marketing.
    • Proven work experience as a community manager
    • Professional proficiency in English
    • Experience launching community initiatives
    • Ability to identify and track relevant community metrics 
    • Excellent verbal communication skills
    • Excellent writing skills
    • Hands on experience with social media management for brands
    • Ability to interpret website traffic and online customer engagement metrics

    Please send your detailed CV in English by clicking on the "APPLY" button

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

     

     

     

     

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do HUAWEI Polska Sp. z o.o. (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
    Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Huawei Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
    W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected].

    Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres  90 dni, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres trzech lat. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres dziesięciu lat.
    Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
    Twoje dane osobowe możemy przekazywać do Huawei Technologies Co Ltd. (Chiny).
    Przekazujemy Twoje dane osobowe poza Europejski Obszar Gospodarczy standardowych klauzul umownych. Masz prawo uzyskania od nas kopii standardowych klauzul umownych.
    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem 
    [email protected] lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem [email protected].

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.