Oferta pracy

Location: Poland
Jednocześnie informujemy, iż:
  1. Administrator Danych: Administratorem Twoich danych osobowych jest TMF Poland sp.z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-078), Pl. Piłsudskiego 1, telefon: 22 456 45 00, e-mail: [email protected], strona internetowa: www.tmfgroup.com (dalej: „my”).
  2. Cel i podstawa przetwarzania: Twoje dane osobowe, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, przetwarzać będziemy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (podstawa prawna art. 221 § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO), w ramach realizacji ciążącego na nas obowiązku prawnego, a w przypadku podania przez Ciebie szerszego zakresu danych na podstawie wyrażonej przez Ciebie dobrowolnej zgody - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,
  3. Odbiorcy danych: Odbiorcą podanych przez Ciebie danych osobowych mogą być podmioty trzecie wspierające Spółkę w procesie rekrutacji (podmioty świadczące usługi IT, serwisowe, administracyjne.), podmioty należące do grupy kapitałowej TMF Group. Pełna lista Spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej TMF Group znajduje się na stronie internetowej www.tmfgroup.com.
  4. Przekazywanie danych poza EOG: Podane przez Ciebie dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom z naszej grupy kapitałowej TMF Group z siedzibą poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), tj. w państwach trzecich. Przekazanie danych osobowych ww. podmiotom odbywa się na podstawie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską lub wiazących reguł korporacyjnych, przez co podlegają odpowiednim zabezpieczeniom w zakresie ochrony prywatności oraz praw i wolności osoby, których dotyczą. Kopia standardowych klauzul umownych oraz wiażących reguł korporacyjnych może być uzyskana od Administratora. Masz prawo do otrzymania kopii jakiejkolwiek dokumentacji przedstawiającej należyte zabezpieczenia, które zostały wdrożone, składając wniosek na adres podany powyżej.
  5. Okres przechowywania danych: Twoje dane osobowe będziemy przechowywać przez okres trwania procesu rekrutacji, a po jego zamknięciu wszelkie dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone. W przypadku wyrażenia dodatkowej zgody na wykorzystanie Twoich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od dnia ich uzyskania przez Administratora.
  6. Twoje Uprawnienia: Masz prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do żądania ich przeniesienia. Jeżeli Twoje dane będą przetwarzane na podstawie zgody, masz również prawo ją cofnąć w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzana, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Powyższe uprawnienia możesz zrealizować korzystając z danych kontaktowych wskazanych powyżej.
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem danych na adres mailowy [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie Internetowej www.tmfgroup.com.
W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, masz również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  1. Dobrowolność podania danych: Podanie przez Ciebie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Ciebie innych danych jest dobrowolne.
TMF Group

Company Secretary

TMF GroupO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • pomorskie

  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 14 lis 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
In an environment of ever increasing globalization we provide professional services in 80+ countries to help our clients operate across borders. Whether entering a new market or driving in country growth we ensure they stay focused on their core business, taking the stress away from their accounting, legal and HR responsibilities.
 
We are embarking on an ambitious growth plan which will be achieved through strong organic growth, the entrance to new markets and completion of acquisitions. This provides a truly dynamic work environment to build a successful career and see a tangible impact from the work that you complete
 
Currently we are building a team to cooperate with our global clients and we are looking for the best candidates for the role of:
Company Secretary - Channel Islands Market
Location: Poland

Job Purpose:

 

Playing a key role in a busy Fund Administration team providing Company Secretarial services for a number of clients. This role will be a highly visible one within the business so the ability to communicate successfully with both external Board members, clients, and internal stakeholders is vital to the role.

Key Responsibilities

  • Formulate Board / Shareholder meeting agendas.
  • Preparation of Board Pack using Virtual Boardroom.
  • Board / Shareholder meeting attendance / Board communication.
  • Ad hoc Board / Shareholders / Managers / unit holder committee – Minute taking / drafting /circulation / approval / filing.
  • Drafting of Board / Shareholders minutes and written resolutions.
  • Dealing with audit and AGM waivers.
  • Statutory register validation / sign off.
  • Annual returns validations.
  • Undertake company liquidation / dissolution process.
  • Declarations of Trust.
  • Stock transfer from validation.
  • Declaration of dividends.
  • Certify true copy requests / Director CDD requests as applicable.
  • Ensure all statutory and regulatory requirements are compiled with.
  • Participate in the creation and maintenance of Limited Partnerships and Companies.
  • Statutory registers for members, directors and secretary validation.
  • Ensure all statutory returns, filings and notifications are made at the appropriate time.
  • Follow up on Board (or other) meeting action points.
  • Support execution of client specific procedures and controls.
  • Assist / support the management of existing client relationships.
  • Support the performance management process.
  • Work within client Service Level Agreements.
  • Ensure systems are fully and accurately populated in relation to entities worked on.
  • Ensure costs related to ad-hoc and bespoke client work are identified and captured.

Key Requirements

  • Fluent level of English
  • Good communication skills both oral and written.
  • Adaptability, Interpersonal skills and a team orientated attitude.
  • Knowledge of legal, regulatory and industry requirements.
  • Knowledge of business processes, standards, policies and procedures.
  • Decent technical financial services knowledge.
  • Hands on approach with the ability to work under pressure in order to meet deadlines, both individually and as part of a team.
  • Ideally obtained ICSA Diploma in Offshore Finance Administration, Certificate in International Financial Administration, or has achieved part-qualified status.
  • Ideally obtained a qualification to the Company Secretarial / administration of Private Equity Funds as well as Trusts and Companies.

Working at TMF Group offers:

  • Regular employment contract
  • Private healthcare
  • Free Business English lessons
  • Co-financing of the sport card
  • Attractive office location in the center of Katowice
  • Possibilities of further development within international structures
Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez TMF Poland sp.z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-078), przy Pl. Piłsudskiego 1, w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu”.
 
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez TMF Poland sp.z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-078), przy Pl. Piłsudskiego 1”
 
Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.
In an environment of ever increasing globalization we provide professional services in 80+ countries to help our clients operate across borders. Whether entering a new market or driving in country growth we ensure they stay focused on their core business, taking the stress away from their accounting, legal and HR responsibilities.
 
We are embarking on an ambitious growth plan which will be achieved through strong organic growth, the entrance to new markets and completion of acquisitions. This provides a truly dynamic work environment to build a successful career and see a tangible impact from the work that you complete
 
Currently we are building a team to cooperate with our global clients and we are looking for the best candidates for the role of:
Company Secretary - Channel Islands MarketNumer ref.: Location: Poland

Job Purpose:

 

Playing a key role in a busy Fund Administration team providing Company Secretarial services for a number of clients. This role will be a highly visible one within the business so the ability to communicate successfully with both external Board members, clients, and internal stakeholders is vital to the role.

Key Responsibilities

  • Formulate Board / Shareholder meeting agendas.
  • Preparation of Board Pack using Virtual Boardroom.
  • Board / Shareholder meeting attendance / Board communication.
  • Ad hoc Board / Shareholders / Managers / unit holder committee – Minute taking / drafting /circulation / approval / filing.
  • Drafting of Board / Shareholders minutes and written resolutions.
  • Dealing with audit and AGM waivers.
  • Statutory register validation / sign off.
  • Annual returns validations.
  • Undertake company liquidation / dissolution process.
  • Declarations of Trust.
  • Stock transfer from validation.
  • Declaration of dividends.
  • Certify true copy requests / Director CDD requests as applicable.
  • Ensure all statutory and regulatory requirements are compiled with.
  • Participate in the creation and maintenance of Limited Partnerships and Companies.
  • Statutory registers for members, directors and secretary validation.
  • Ensure all statutory returns, filings and notifications are made at the appropriate time.
  • Follow up on Board (or other) meeting action points.
  • Support execution of client specific procedures and controls.
  • Assist / support the management of existing client relationships.
  • Support the performance management process.
  • Work within client Service Level Agreements.
  • Ensure systems are fully and accurately populated in relation to entities worked on.
  • Ensure costs related to ad-hoc and bespoke client work are identified and captured.

Key Requirements

  • Fluent level of English
  • Good communication skills both oral and written.
  • Adaptability, Interpersonal skills and a team orientated attitude.
  • Knowledge of legal, regulatory and industry requirements.
  • Knowledge of business processes, standards, policies and procedures.
  • Decent technical financial services knowledge.
  • Hands on approach with the ability to work under pressure in order to meet deadlines, both individually and as part of a team.
  • Ideally obtained ICSA Diploma in Offshore Finance Administration, Certificate in International Financial Administration, or has achieved part-qualified status.
  • Ideally obtained a qualification to the Company Secretarial / administration of Private Equity Funds as well as Trusts and Companies.

Working at TMF Group offers:

  • Regular employment contract
  • Private healthcare
  • Free Business English lessons
  • Co-financing of the sport card
  • Attractive office location in the center of Katowice
  • Possibilities of further development within international structures
Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez TMF Poland sp.z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-078), przy Pl. Piłsudskiego 1, w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu”.
 
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez TMF Poland sp.z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-078), przy Pl. Piłsudskiego 1”
 
Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

Ogłoszenie archiwalne