Oferta pracy

HRK S.A.

Compensation & Benefits Manager

HRK S.A.O firmie

  • woj. świętokrzyskie

    świętokrzyskie
  • Ważna jeszcze 3 dni
    do: 29 lis 2020
  • Specjalista (Mid / Regular)

Zespół HRK Human Resources specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów i menedżerów HR na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Mamy unikalne na polskim rynku doświadczenia w budowaniu całych struktur działów personalnych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Gdyni i Łodzi.

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej,
aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Compensation & Benefits Manager
miejsce pracy: woj. świętokrzyskie

Zadania:

  • Współpraca z Zarządem w zakresie projektowania i wdrażania systemów premiowych
    i motywacyjnych;
  • Przygotowanie cyklicznych i ad hoc raportów na potrzeby Zarządu;
  • Analiza i ocena aktualnych programów motywacyjnych rekomendowanie zmian;
  • Projektowanie i wdrażanie nowych regulaminów, strategii i narzędzi premiowania;
  • Przygotowywanie i dbanie o właściwą komunikację w zakresie zmian w regulaminach i procedurach systemów premiowych i motywacyjnych;
  • Tworzenie prognoz oraz planów zatrudnieniowych i wynagrodzeniowych;
  • Bieżące prowadzenie analiz płacowych oraz badanie trendów na rynku wynagrodzeń;

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Minimum 5-letnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku w wewnętrzym dziale HR lub w firmie zewnętrznej;
  • Bardzo dobra znajomość wskaźników ekonomicznych i biznesowych;
  • Bardzo dobra znajomość Excela oraz metod i narzędzi analityczno-statystycznych;
  • Znajomość technik motywacji pracowników (finansowej i pozafinansowej), budowania systemów motywacyjnych oraz metodologii zarządzania przez cele;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz przedstawiania rekomendacji;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy z dużą ilością danych;
  • Wysokie zdolności interpersonalne, charyzma oraz umiejętność pracy w zespole.

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej,
aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Compensation & Benefits Manager

Zadania:

  • Współpraca z Zarządem w zakresie projektowania i wdrażania systemów premiowych
    i motywacyjnych;
  • Przygotowanie cyklicznych i ad hoc raportów na potrzeby Zarządu;
  • Analiza i ocena aktualnych programów motywacyjnych rekomendowanie zmian;
  • Projektowanie i wdrażanie nowych regulaminów, strategii i narzędzi premiowania;
  • Przygotowywanie i dbanie o właściwą komunikację w zakresie zmian w regulaminach i procedurach systemów premiowych i motywacyjnych;
  • Tworzenie prognoz oraz planów zatrudnieniowych i wynagrodzeniowych;
  • Bieżące prowadzenie analiz płacowych oraz badanie trendów na rynku wynagrodzeń;

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Minimum 5-letnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku w wewnętrzym dziale HR lub w firmie zewnętrznej;
  • Bardzo dobra znajomość wskaźników ekonomicznych i biznesowych;
  • Bardzo dobra znajomość Excela oraz metod i narzędzi analityczno-statystycznych;
  • Znajomość technik motywacji pracowników (finansowej i pozafinansowej), budowania systemów motywacyjnych oraz metodologii zarządzania przez cele;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz przedstawiania rekomendacji;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy z dużą ilością danych;
  • Wysokie zdolności interpersonalne, charyzma oraz umiejętność pracy w zespole.

Ogłoszenie archiwalne