Oferta pracy

Compliance Officer

BIGRAM S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • Kierownik / Koordynator

Naszym klientem jest innowacyjna firma farmaceutyczna działająca na rynku globalnym. Firmę charakteryzuje ugruntowana pozycja na rynku polskim i bogate portfolio produktów w różnych obszarach terapeutycznych. Ciągłemu rozwojowi organizacji towarzyszy najwyższa staranność w obszarze zarzadzania zgodnością działań biznesowych z obowiązującymi normami prawa oraz standardami wewnętrznymi. W trosce o najwyższą jakość pracy, i z przekonaniem, że funkcja compliance ma istotny wpływ na pozytywne efekty biznesowe, firma poszukuje profesjonalisty na stanowisko:

COMPLIANCE OFFICER

Numer ref.: AJ/CM/0820

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za:


• budowę centralnego obszaru zarządzania ryzykiem braku zgodności, poprzez przejęcie cząstkowych jego elementów od kluczowych menadżerów funkcyjnych działających w strukturach lokalnych spółki;
• współpracę z Dyrektorem Generalnym oraz z centralą firmy w zakresie implementacji najlepszych praktyk i raportowania działań w obszarze compliance;
• monitorowanie, analizę i rekomendację zmian procesów wewnętrznych celem minimalizacji ryzyka, przy jednoczesnym zachowaniu efektywności biznesowej;
• bieżącą analizę otoczenia zewnętrznego w kontekście zmian obowiązujących przepisów prawa i regulacji branżowych;
• uczestniczenie w audytach i koordynację działań korygujących;
• bieżącą współpracę z biznesem przy aktywowaniu nowych inicjatyw biznesowych i rozwiazywaniu codziennych wyzwań związanych z operacyjnym funkcjonowaniem spółki; opiniowanie umów i bieżące doradztwo prawne;
• prowadzenie szkoleń oraz budowanie wysokiego poziomu świadomości co do wagi obszaru compliance w kontekście ryzyka biznesowego, prawnego i reputacyjnego.

Ofertę kierujemy do osób, które posiadają:


• wykształcenie wyższe, prawnicze;
• bardzo dobrą znajomość języka angielskiego;
• 4-5 lat praktyki zawodowej w obszarze zgodności w sektorze farmaceutycznym;
• mile widziane doświadczenie w audytach compliance;
• gotowość do samodzielnego prowadzenia projektów;
• wysokie kompetencje społeczne – efektywną komunikację, wywieranie wpływu oraz wspólne wypracowywanie rozwiązań.

Nasz klient oferuje:


• pracę w międzynarodowym środowisku o wysokiej kulturze organizacyjnej
• możliwość rozwoju wewnętrznego
• dobre warunki zatrudnienia

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy