Oferta pracy

 Jeśli są Państwo zainteresowani wzięciem udziału w kolejnych rekrutacjach prosimy o załączenie następującej zgody:

„Wyrażam zgodę udział w kolejnych rekrutacjach do spółek Navigator Capital”

Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Maklerski Navigator SA. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji oraz o ile wyrażą Państwo na to zgodę – w celach wzięcia udziału w kolejnych rekrutacjach. Zgodę można wycofać w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdą Państwo w Polityce Prywatności [link]

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
DOM MAKLERSKI NAVIGATOR S A

Compliance Officer

DOM MAKLERSKI NAVIGATOR S AO firmie

  • Twarda 18
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna 5 godzin
  • Rekrutacja zdalna
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Pełny etat
  • Specjalista

DOM MAKLERSKI NAVIGATOR S A

Twarda 18

Warszawa

DOM MAKLERSKI NAVIGATOR S A

Dom Maklerski Navigator S.A. specjalizuje się w pozyskiwaniu kapitału poprzez emisje akcji i obligacji oraz w usługach dematerializacji.

Dom Maklerski Navigator S.A. jest liderem usług prowadzenia rejestru akcjonariuszy oraz usług agenta emisji dla obligacji.

Dom Maklerski Navigator S.A. wchodzi w skład Grupy Navigator Capital, która świadczy kompleksowe usługi w obszarze bankowości inwestycyjnej oraz doradztwa biznesowego, specjalizując się dodatkowo w transakcjach sprzedaży i przejęć przedsiębiorstw, corporate finance oraz usługach business consultingu.

Compliance Officer

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w domu maklerskim
  • Zapewnianie zgodności działalności domu maklerskiego z przepisami prawa. Identyfikacja ryzyk zgodności działalności firmy z prawem, proponowanie rozwiązań mitygujących te ryzyka, planowanie działań prewencyjnych
  • Wykonywanie czynności w obszarze nadzoru zgodnością działań firmy oraz jej pracowników z obowiązującymi przepisami prawa, praktykami rynkowymi jak również wewnętrznymi regulacjami
  • Tworzenie i opiniowanie regulacji wewnętrznych, a następnie monitorowanie ich aktualności z przepisami prawa
  • Nadzór nad przepływem informacji poufnych i informacji stanowiących tajemnicę zawodową w domu maklerskim oraz zabezpieczenie dostępu do nich
  • Nadzór procesu rejestrowania oraz rozpatrywania skarg i reklamacji Klientów, oraz wsparcie właściwych jednostek organizacyjnych w procesie rozpatrywania skomplikowanych skarg i reklamacji
  • Przeprowadzanie systematycznych kontroli wewnętrznych oraz przygotowywanie raportów z zakresu compliance
  • Aktywne budowanie kultury compliance poprzez komunikację i szkolenia pracowników
  • Komunikacja z KNF oraz przygotowywanie i nadzorowanie procesu BION
  • Bieżąca współpraca z innymi komórkami domu maklerskiego

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe prawnicze
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w nadzorze zgodności działalności z prawem, w tym co najmniej 2-letnie na stanowisku samodzielnym lub kierowniczym w podmiotach sektora rynku kapitałowego bądź kancelarii prawnej, preferowane doświadczenie w domu lub w biurze maklerskim
  • Bardzo dobra znajomość regulacji rynku kapitałowego w zakresie dotyczącym firm inwestycyjnych
  • Umiejętność pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnego realizowania zadań
  • Komunikatywność, terminowość, dokładność, zaangażowanie

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość pracy w szybko rozwijającej się instytucji finansowej
  • Pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, karta sportowa
  • Udział w ciekawych, innowacyjnych projektach
  • Przyjazną i komfortową atmosferę pracy


Dom Maklerski Navigator S.A. specjalizuje się w pozyskiwaniu kapitału poprzez emisje akcji i obligacji oraz w usługach dematerializacji.

Dom Maklerski Navigator S.A. jest liderem usług prowadzenia rejestru akcjonariuszy oraz usług agenta emisji dla obligacji.

Dom Maklerski Navigator S.A. wchodzi w skład Grupy Navigator Capital, która świadczy kompleksowe usługi w obszarze bankowości inwestycyjnej oraz doradztwa biznesowego, specjalizując się dodatkowo w transakcjach sprzedaży i przejęć przedsiębiorstw, corporate finance oraz usługach business consultingu.

Compliance Officer

Opis stanowiska:

  • Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w domu maklerskim
  • Zapewnianie zgodności działalności domu maklerskiego z przepisami prawa. Identyfikacja ryzyk zgodności działalności firmy z prawem, proponowanie rozwiązań mitygujących te ryzyka, planowanie działań prewencyjnych
  • Wykonywanie czynności w obszarze nadzoru zgodnością działań firmy oraz jej pracowników z obowiązującymi przepisami prawa, praktykami rynkowymi jak również wewnętrznymi regulacjami
  • Tworzenie i opiniowanie regulacji wewnętrznych, a następnie monitorowanie ich aktualności z przepisami prawa
  • Nadzór nad przepływem informacji poufnych i informacji stanowiących tajemnicę zawodową w domu maklerskim oraz zabezpieczenie dostępu do nich
  • Nadzór procesu rejestrowania oraz rozpatrywania skarg i reklamacji Klientów, oraz wsparcie właściwych jednostek organizacyjnych w procesie rozpatrywania skomplikowanych skarg i reklamacji
  • Przeprowadzanie systematycznych kontroli wewnętrznych oraz przygotowywanie raportów z zakresu compliance
  • Aktywne budowanie kultury compliance poprzez komunikację i szkolenia pracowników
  • Komunikacja z KNF oraz przygotowywanie i nadzorowanie procesu BION
  • Bieżąca współpraca z innymi komórkami domu maklerskiego

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe prawnicze
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w nadzorze zgodności działalności z prawem, w tym co najmniej 2-letnie na stanowisku samodzielnym lub kierowniczym w podmiotach sektora rynku kapitałowego bądź kancelarii prawnej, preferowane doświadczenie w domu lub w biurze maklerskim
  • Bardzo dobra znajomość regulacji rynku kapitałowego w zakresie dotyczącym firm inwestycyjnych
  • Umiejętność pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnego realizowania zadań
  • Komunikatywność, terminowość, dokładność, zaangażowanie

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość pracy w szybko rozwijającej się instytucji finansowej
  • Pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, karta sportowa
  • Udział w ciekawych, innowacyjnych projektach
  • Przyjazną i komfortową atmosferę pracy

Ogłoszenie archiwalne