Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Contact Center Manager

Nowodworski EstatesO firmie

Nowodworski Estates

Stanisława Żółkiewskiego 17a

Kraków

Kim jesteśmy?

Jesteśmy najlepszą agencją nieruchomości
w Polsce wg Otodom
. Naszym celem jest zbudowanie
największej firmy pośrednictwa w obrocie
nieruchomościami w kraju. Jesteśmy obecni na rynku
od 9 lat, a nasz zespół tworzy 250 ambitnych
specjalistów. Nasze oddziały mieszczą
się w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Gliwicach, Poznaniu i we Wrocławiu. Nasza praca polega
na sprzedawaniu, wynajmowaniu i zarządzaniu nieruchomościami.

 

Jak pracujemy?

Na 200% normy. Innowacyjne rozwiązania zawsze były naszą mocną stroną – realizujemy wyjątkowe pomysły, tworząc dla Klientów korzyści, które dotąd nie były dostępne w branży. Dlatego jako firma aktywnie wspieramy naszych współpracowników, gwarantując im najlepsze środowisko do pracy.
Co więcej, pracujemy zespołowo, bo wierzymy,
że każdy wnosi do projektów niepowtarzalną wartość. Naszą rekrutację i szkolenia przeprowadzamy także
w formie zdalnej. Zawsze wychodzimy
z założenia, że jeśli zadbamy o naszych współpracowników, to oni zadbają o Klientów.

A przede wszystkim pracujemy pełni pasji,
bo kochamy nieruchomości i czujemy
się odpowiedzialni za spełnianie potrzeb mieszkaniowych Polaków.

Dołącz do Nowodworski Estates
i zmieniaj z nami rynek nieruchomości!
Contact Center Manager

W Nowodworski Estates będziesz:

  • rozwijać Dział Contact Center,
  • rekrutować, szkolić, wdrażać i motywować nowych konsultantów,
  • dbać o rozwój członków zespołu,
  • układać i nadzorować grafik, by zapewnić odpowiednią liczbę konsultantów i jakość obsługi Klientów,
  • przygotowywać i przeprowadzać szkolenia z zakresu obsługi Klientów na odległość dla zespołów Contact Center i agentów nieruchomości,
  • przygotowywać instrukcje, schematy, reguły postępowania do wykorzystania przez konsultantów,
  • rejestrować, analizować i raportować statystyki i dane dotyczące kontaktów,
  • doradzać, zgłaszać pomysły i sugestie zmian w procesach obsługi Klientów,
  • zapewniać prawidłowy przepływ informacji między Klientami, agentami i administracją firmy,
  • zapewniać najwyższy poziom telefonicznej i mailowej obsługi Klientów,
  • dbać o bezpieczeństwo danych Klientów gromadzonych przez Contact Center,
  • współpracować z Działem Marketingu przy przygotowaniu i realizacji kampanii reklamowych
    i wizerunkowych.

Jeśli jesteś...

  • przebojowy
  • zaangażowany
  • pełen pomysłów
  • pozytywnie
    nastawiony
  • kreatywny
  • ambitny
  • zorganizowany
  • graczem
    zespołowym


... to właśnie Ciebie szukamy!

Oczekujemy od Ciebie:

  • doskonałych umiejętności komunikacji,
  • doświadczenia w pracy w call/contact center, także na stanowisku konsultanta,
  • doświadczenia w koordynowaniu pracy zespołu,
  • inicjatywy, samodzielności i elastyczności w działaniu,
  • odpowiedzialności za pracę własną i członków zespołu,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • posługiwania się doskonałą polszczyzną i właściwej dykcji,
  • bardzo dobrej praktycznej znajomości języka angielskiego,
  • otwartości na ludzi.

Oferujemy...

  • stabilne zatrudnienie w oparciu
    o umowę zlecenie
    lub kontrakt B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szerokie możliwości rozwoju
  • profesjonalny sprzęt i narzędzia pracy
  • zajęcia z języka angielskiego
  • prywatną
    opiekę medyczną
  • pakiet
    sportowo-benefitowy "OK SYSTEM"
  • pracę w najlepszym biurze nieruchomości w Polsce według Otodom
  • eventy
    integracyjne
  • komfortowe biuro
    w centrum miasta
  • elastyczne
    godziny pracy
  • pracę nad
    silną marką

Co mówią o nas nasi współpracownicy:

  • "Ambitne wyzwania, doskonałe narzędzia oraz ludzie, z którymi współpracuję, sprawiają, że razem spełniamy wspólny cel: zmieniamy polski rynek nieruchomości. Dołącz do nas!." Dyrektor Oddziału Contact Center Michał
  • ,,Atmosfera, niesamowici ludzie, nowe wyzwania, dużo uśmiechu i wysokie zarobki - jeśli to są definicje "pracy marzeń", to moja właśnie taka jest :)." Contact Center Consultant Sylwia
  • ,,To tutaj mogę rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania, jakimi są praca z ludźmi i nieruchomości." Contact Center Consultant Joanna
  • "Polecam pracę dla NE ze względu na dobrą atmosferę jasne warunki zatrudnienia, możliwość nauczenia się nowych rzeczy, a co za tym idzie podniesienia moich kompetencji. To czym wyróżnia się NE, jest innowacyjność, podejście do pracownika i ciągłe dążenie do perfekcji w tym, co robimy." Contact Center Consultant Łukasz
  • "Ta praca daje mi wiele radości i satysfakcji. Świetna atmosfera powoduje, że bez problemu realizuję założone cele. Ponadto zawsze można liczyć na wsparcie zespołu..."  Contact Center Consultant Małgorzata
 

Nasi klienci

 
  • CISCO
  • ABB
  • ECHO investment
  • Angel Poland Group
  • archicom
  • ATAL
  • <epam>

 

Ogłoszenie archiwalne