Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Contact Center Manager
Nowodworski EstatesO firmie
- Stanisława Żółkiewskiego 17a, 31-539 Kraków, PolskaKraków, małopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
- Menedżer
Nowodworski Estates
Stanisława Żółkiewskiego 17a
Kraków
Kim jesteśmy?
Jesteśmy najlepszą agencją nieruchomości
w Polsce wg Otodom. Naszym celem jest zbudowanie
największej firmy pośrednictwa w obrocie
nieruchomościami w kraju. Jesteśmy obecni na rynku
od 9 lat, a nasz zespół tworzy 250 ambitnych
specjalistów. Nasze oddziały mieszczą
się w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Gliwicach, Poznaniu i we Wrocławiu. Nasza praca polega
na sprzedawaniu, wynajmowaniu i zarządzaniu nieruchomościami.
w Polsce wg Otodom. Naszym celem jest zbudowanie
największej firmy pośrednictwa w obrocie
nieruchomościami w kraju. Jesteśmy obecni na rynku
od 9 lat, a nasz zespół tworzy 250 ambitnych
specjalistów. Nasze oddziały mieszczą
się w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Gliwicach, Poznaniu i we Wrocławiu. Nasza praca polega
na sprzedawaniu, wynajmowaniu i zarządzaniu nieruchomościami.
Jak pracujemy?
Na 200% normy. Innowacyjne rozwiązania zawsze były naszą mocną stroną – realizujemy wyjątkowe pomysły, tworząc dla Klientów korzyści, które dotąd nie były dostępne w branży. Dlatego jako firma aktywnie wspieramy naszych współpracowników, gwarantując im najlepsze środowisko do pracy.
Co więcej, pracujemy zespołowo, bo wierzymy,
że każdy wnosi do projektów niepowtarzalną wartość. Naszą rekrutację i szkolenia przeprowadzamy także
w formie zdalnej. Zawsze wychodzimy
z założenia, że jeśli zadbamy o naszych współpracowników, to oni zadbają o Klientów.
A przede wszystkim pracujemy pełni pasji,
bo kochamy nieruchomości i czujemy
się odpowiedzialni za spełnianie potrzeb mieszkaniowych Polaków.
Co więcej, pracujemy zespołowo, bo wierzymy,
że każdy wnosi do projektów niepowtarzalną wartość. Naszą rekrutację i szkolenia przeprowadzamy także
w formie zdalnej. Zawsze wychodzimy
z założenia, że jeśli zadbamy o naszych współpracowników, to oni zadbają o Klientów.
A przede wszystkim pracujemy pełni pasji,
bo kochamy nieruchomości i czujemy
się odpowiedzialni za spełnianie potrzeb mieszkaniowych Polaków.
Dołącz do Nowodworski Estates
i zmieniaj z nami rynek nieruchomości!
i zmieniaj z nami rynek nieruchomości!
Contact Center Manager
W Nowodworski Estates będziesz:
- rozwijać Dział Contact Center,
- rekrutować, szkolić, wdrażać i motywować nowych konsultantów,
- dbać o rozwój członków zespołu,
- układać i nadzorować grafik, by zapewnić odpowiednią liczbę konsultantów i jakość obsługi Klientów,
- przygotowywać i przeprowadzać szkolenia z zakresu obsługi Klientów na odległość dla zespołów Contact Center i agentów nieruchomości,
- przygotowywać instrukcje, schematy, reguły postępowania do wykorzystania przez konsultantów,
- rejestrować, analizować i raportować statystyki i dane dotyczące kontaktów,
- doradzać, zgłaszać pomysły i sugestie zmian w procesach obsługi Klientów,
- zapewniać prawidłowy przepływ informacji między Klientami, agentami i administracją firmy,
- zapewniać najwyższy poziom telefonicznej i mailowej obsługi Klientów,
- dbać o bezpieczeństwo danych Klientów gromadzonych przez Contact Center,
- współpracować z Działem Marketingu przy przygotowaniu i realizacji kampanii reklamowych
i wizerunkowych.
Jeśli jesteś...
- przebojowy
- zaangażowany
- pełen pomysłów
- pozytywnie
nastawiony - kreatywny
- ambitny
- zorganizowany
- graczem
zespołowym
... to właśnie Ciebie szukamy!
Oczekujemy od Ciebie:
- doskonałych umiejętności komunikacji,
- doświadczenia w pracy w call/contact center, także na stanowisku konsultanta,
- doświadczenia w koordynowaniu pracy zespołu,
- inicjatywy, samodzielności i elastyczności w działaniu,
- odpowiedzialności za pracę własną i członków zespołu,
- wysokiej kultury osobistej,
- posługiwania się doskonałą polszczyzną i właściwej dykcji,
- bardzo dobrej praktycznej znajomości języka angielskiego,
- otwartości na ludzi.
Oferujemy...
- stabilne zatrudnienie w oparciu
o umowę zlecenie
lub kontrakt B2B - atrakcyjne wynagrodzenie
- szerokie możliwości rozwoju
- profesjonalny sprzęt i narzędzia pracy
- zajęcia z języka angielskiego
- prywatną
opiekę medyczną - pakiet
sportowo-benefitowy "OK SYSTEM" - pracę w najlepszym biurze nieruchomości w Polsce według Otodom
- eventy
integracyjne - komfortowe biuro
w centrum miasta - elastyczne
godziny pracy - pracę nad
silną marką
Co mówią o nas nasi współpracownicy:
- "Ambitne wyzwania, doskonałe narzędzia oraz ludzie, z którymi współpracuję, sprawiają, że razem spełniamy wspólny cel: zmieniamy polski rynek nieruchomości. Dołącz do nas!." Dyrektor Oddziału Contact Center Michał
- ,,Atmosfera, niesamowici ludzie, nowe wyzwania, dużo uśmiechu i wysokie zarobki - jeśli to są definicje "pracy marzeń", to moja właśnie taka jest :)." Contact Center Consultant Sylwia
- ,,To tutaj mogę rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania, jakimi są praca z ludźmi i nieruchomości." Contact Center Consultant Joanna
- "Polecam pracę dla NE ze względu na dobrą atmosferę jasne warunki zatrudnienia, możliwość nauczenia się nowych rzeczy, a co za tym idzie podniesienia moich kompetencji. To czym wyróżnia się NE, jest innowacyjność, podejście do pracownika i ciągłe dążenie do perfekcji w tym, co robimy." Contact Center Consultant Łukasz
- "Ta praca daje mi wiele radości i satysfakcji. Świetna atmosfera powoduje, że bez problemu realizuję założone cele. Ponadto zawsze można liczyć na wsparcie zespołu..." Contact Center Consultant Małgorzata
Nasi klienci
- CISCO
- ABB
- ECHO investment
- Angel Poland Group
- archicom
- ATAL
- <epam>
Ogłoszenie archiwalne