Pisemne oferty zawierające CV oraz deklarację:

„Wyrażam zgodę, aby moje dane personalne były przechowywane przez

Marketlab sp. z o.o. i przetwarzane w związku z prowadzonymi rekrutacjami” prosimy przesyłać za pomocą przycisku aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Contact Center Manager

MarketLab Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Łódź, łódzkie

  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 21 cze 2020
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

MarketLab Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą zatrudniająca 50 osób. Tworzymy innowacje technologiczne w obszarze handlu.  Z naszych rozwiązań korzystają najwięksi, tacy jak Carrefour, Eurocash czy Orlen.

Nasza firma nieustannie się rozwija, szukamy więc osób, które będą mogły się rozwijać razem z nią! Doceniamy kandydatów z wizją, poszerzających perspektywę, którzy chcą mieć swój wkład w rozwój organizacji, a w efekcie również w swój awans zawodowy.

Osoba zatrudniona na stanowisku Contact Center Manager będzie raportowała do wiceprezesa zarządu oraz otrzyma dużą samodzielność.

Zatrudnienie oparte będzie o umowę B2B.

Contact Center Manager

Miejsce pracy: Łódź

Twoje zadania będą polegały na:

  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym, zróżnicowane portfolio produktowe,
  • Nadzór nad realizacją wskaźników ilościowych i jakościowych,
  • Rozwój pracowników – coaching, szkolenia, mentoring,
  • Współpraca z pozostałymi działami spółki,
  • Koordynacja outsourcingowych projektów sprzedażowych.

Właśnie Ciebie szukamy jeśli:

  • posiadasz min. 3-letnie doświadczenie i niepodważalne sukcesy na stanowisku jako lider zespołu sprzedaży telefonicznej (warunek konieczny),
  • zarządzałeś zespołem sprzedażowym (warunek konieczny),
  • potrafisz skutecznie motywować innych,
  • jesteś skuteczny w osiąganiu celów,
  • potrafisz dokonywać analiz i na tej podstawie dokonywać oceny efektywności podejmowanych działań handlowych
  • posiadasz zdolność do samodzielnej pracy oraz umiejętność planowania i organizowania,
  • jesteś zdyscyplinowany i potrafisz zarządzać czasem pracy,
  • zawsze widzisz szklankę do połowy pełną a jednocześnie umiesz realnie oszacować możliwości i ryzyko,
  • cechuje Cię przedsiębiorczość, poczucie odpowiedzialności i konsekwencja w działaniu,
  • cieszy Cię praca z ludźmi i doradcza praca z Klientami.

Oferujemy:

  • przestrzeń do wdrożenia swoich pomysłów i zasad pracy działu,
  • atrakcyjne wynagrodzenie plus premia motywacyjna,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie technologicznej w środowisku młodych, rozwijających się ludzi,
  • swobodną, niekorporacyjną atmosferę,
  • możliwość współpracy z największymi polskimi i zagranicznymi firmami (liderami swoich branż),
  • codziennie pyszna kawa.


Jesteśmy firmą zatrudniająca 50 osób. Tworzymy innowacje technologiczne w obszarze handlu.  Z naszych rozwiązań korzystają najwięksi, tacy jak Carrefour, Eurocash czy Orlen.

Nasza firma nieustannie się rozwija, szukamy więc osób, które będą mogły się rozwijać razem z nią! Doceniamy kandydatów z wizją, poszerzających perspektywę, którzy chcą mieć swój wkład w rozwój organizacji, a w efekcie również w swój awans zawodowy.

Osoba zatrudniona na stanowisku Contact Center Manager będzie raportowała do wiceprezesa zarządu oraz otrzyma dużą samodzielność.

Zatrudnienie oparte będzie o umowę B2B.

Contact Center Manager

Twoje zadania będą polegały na:

  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym, zróżnicowane portfolio produktowe,
  • Nadzór nad realizacją wskaźników ilościowych i jakościowych,
  • Rozwój pracowników – coaching, szkolenia, mentoring,
  • Współpraca z pozostałymi działami spółki,
  • Koordynacja outsourcingowych projektów sprzedażowych.

Właśnie Ciebie szukamy jeśli:

  • posiadasz min. 3-letnie doświadczenie i niepodważalne sukcesy na stanowisku jako lider zespołu sprzedaży telefonicznej (warunek konieczny),
  • zarządzałeś zespołem sprzedażowym (warunek konieczny),
  • potrafisz skutecznie motywować innych,
  • jesteś skuteczny w osiąganiu celów,
  • potrafisz dokonywać analiz i na tej podstawie dokonywać oceny efektywności podejmowanych działań handlowych
  • posiadasz zdolność do samodzielnej pracy oraz umiejętność planowania i organizowania,
  • jesteś zdyscyplinowany i potrafisz zarządzać czasem pracy,
  • zawsze widzisz szklankę do połowy pełną a jednocześnie umiesz realnie oszacować możliwości i ryzyko,
  • cechuje Cię przedsiębiorczość, poczucie odpowiedzialności i konsekwencja w działaniu,
  • cieszy Cię praca z ludźmi i doradcza praca z Klientami.
2 - 4 lat

Oferujemy:

  • przestrzeń do wdrożenia swoich pomysłów i zasad pracy działu,
  • atrakcyjne wynagrodzenie plus premia motywacyjna,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie technologicznej w środowisku młodych, rozwijających się ludzi,
  • swobodną, niekorporacyjną atmosferę,
  • możliwość współpracy z największymi polskimi i zagranicznymi firmami (liderami swoich branż),
  • codziennie pyszna kawa.

Ogłoszenie archiwalne