Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Content Marketing Strategist

ECHO

umowa o pracę
4 8008 600 brutto / mies.
kontrakt B2B
5 8009 600 netto (+ VAT) / mies.
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

ECHO

Wólczańska 143

Polesie

Łódź

Twój zakres obowiązków

  • Kreowanie, realizacja i optymalizacja strategii Content Marketingowej dla serwisów kluczowych klientów ECHO, przede wszystkim firm z branż technicznych, produkcyjnych,

  • planowanie, projektowanie i tworzenie specyfikacji treści, jej korekta i redakcja, a także publikowanie i prowadzenie działań marketingowych treści, aby zapewnić osiągnięcie celów biznesowych klientów ECHO,

  • badania i analizy myśli i trendów konsumenckich,

  • realizacja okresowych audytów treści,

  • kierowanie ruchu przychodzącego na stronę marki i zachęcenie czytelnika do podjęcia opłacalnych działań biznesowych, śledzenie ROI treści,

  • aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu zwiększenie widoczności serwisów klientów i wzrost konwersji z działań Content Marketingowych,

  • współpraca z innymi obszarami w celu opracowania i realizacji optymalnej strategii multiusługowej,

  • analiza i raportowanie prowadzonych działań, monitorowanie wskaźników rentowności i efektywności projektów.

Nasze wymagania

  • Minimum 2,5-letniego praktycznego doświadczenia w budowaniu i realizacji strategii Content Marketingowej, popartego wynikami w samodzielnie realizowanych projektach (warunek konieczny),

  • doskonałej znajomości zasad webwritingu pozwalającej planować, kierować, projektować i odbierać treści, które przynoszą rezultaty biznesowe,

  • umiejętności prezentacji, dystrybucji i marketingu treści do nowych i obecnych klientów ECHO, aby skutecznie skłonić ich do podjęcia działań biznesowych,

  • doświadczenia w pracy na treściach o różnorodnym formacie, m.in ebooki, whitepapers, infografiki, poradniki, artykuły na blogach, etc.,

  • znajomości i umiejętności stosowania w praktyce dobrych praktyk SEO w obszarze Content Marketingu,

  • strategicznego podejścia do realizowanych kampanii,

  • doświadczenia we współpracy z wieloma zespołami wewnątrz organizacji i umiejętności łączenia ich działania tak, by były najskuteczniejsze dla klientów,

  • umiejętności analizowania danych oraz trafnego wyciągania wniosków z dostępnych liczb, raportów oraz narzędzi,

  • praktycznej znajomości narzędzi: Google Keyword Planner, Google Trends, Google Analytics, AnswerThePublic,

  • samodzielności i inicjatywy w działaniu,

  • dobrej organizacji czasu pracy, terminowości i dokładności,

  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min. na poziomie B1),

  • chęci do ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji,

  • dobrych zdolności komunikacyjnych,

  • pozytywnego nastawienia.

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B,

  • przejrzysty system wynagrodzeń; zarobki adekwatne do wiedzy, doświadczenia umiejętności i osiąganych wyników w przedziale między 4 800 zł a 9 600 zł brutto (zależnie od kwalifikacji i typu umowy),

  • możliwość rozwoju w ścieżce managerskiej (Team Leader),

  • współpracę w zespołach międzyusługowych, realizujących projekty dla klientów,

  • bezpośredni wpływ na kształt oferty w obszarze Content Marketing i proces realizacji,

  • sprecyzowane cele i kierunki działania, dużą swobodę działania i pełną otwartość na Twoje pomysły,

  • możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń w obszarze Content Marketing, jak i doskonalenia kompetencji miękkich,

  • dostęp do płatnych wersji uznanych na świecie narzędzi, takich jak Ahrefs, Senuto,

  • pracę w doświadczonym, dynamicznym zespole, w swobodnej i życzliwej atmosferze,

  • w przypadku współpracy B2B do 26 płatnych dni wolnych od świadczenia usług,

  • pakiet medyczny Luxmed, kartę MultiSport (dla zatrudnionych na UoP),

  • elastyczne godziny pracy – możesz rozpoczynać pracę między 7:00 a 9:00,

  • „krótkie piątki” – pracę kończymy już o 13.30

  • elastyczne podejście do pracy zdalnej, pozwalające na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu,

  • biuro w centrum Łodzi, w budynku klasy A Zielony by Synergia.

O nas

Jesteśmy agencją Digital Marketingu z siedzibą w ścisłym centrum Łodzi działającą dla klientów w całej Polsce.

Tworzymy zespół pełen nietuzinkowych osobowości i cenionych kompetencji. Pięknie się od siebie różnimy, jednak w kluczowych sprawach jesteśmy do siebie podobni – nastawieni na „tak”, dumni z faktu „dowożenia rezultatów”. Stawiamy na partnerskie relacje, do których podchodzimy długodystansowo. Wierzymy w ludzi i inwestujemy w nich. Na nudę i nieciekawe small talki na pewno nie ma z nami szans!

Poszukujemy wizjonera/wizjonerki i praktykującego stratega Inbound Marketingu: osoby z perspektywą wykraczającą poza jeden projekt i umiejętnością postrzegania Content Marketingu w skali Big Picture; sprawnie poruszającej się po znanych ścieżkach, a jednocześnie śmiało wkraczającej na nieznane ziemie i projektującej nowe mapy komunikacji, których celem jest skuteczne dotarcie do odbiorcy.

Jeżeli, tak jak my, wierzysz, że „Content is king” — aplikuj — szukamy osoby takiej, jak Ty.