Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyContent Marketing Strategist
ECHO
- Wólczańska 143, Polesie, ŁódźŁódź, łódzkie
- ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
- praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
ECHO
Wólczańska 143
Polesie
Łódź
Twój zakres obowiązków
Kreowanie, realizacja i optymalizacja strategii Content Marketingowej dla serwisów kluczowych klientów ECHO, przede wszystkim firm z branż technicznych, produkcyjnych,
planowanie, projektowanie i tworzenie specyfikacji treści, jej korekta i redakcja, a także publikowanie i prowadzenie działań marketingowych treści, aby zapewnić osiągnięcie celów biznesowych klientów ECHO,
badania i analizy myśli i trendów konsumenckich,
realizacja okresowych audytów treści,
kierowanie ruchu przychodzącego na stronę marki i zachęcenie czytelnika do podjęcia opłacalnych działań biznesowych, śledzenie ROI treści,
aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu zwiększenie widoczności serwisów klientów i wzrost konwersji z działań Content Marketingowych,
współpraca z innymi obszarami w celu opracowania i realizacji optymalnej strategii multiusługowej,
analiza i raportowanie prowadzonych działań, monitorowanie wskaźników rentowności i efektywności projektów.
Nasze wymagania
Minimum 2,5-letniego praktycznego doświadczenia w budowaniu i realizacji strategii Content Marketingowej, popartego wynikami w samodzielnie realizowanych projektach (warunek konieczny),
doskonałej znajomości zasad webwritingu pozwalającej planować, kierować, projektować i odbierać treści, które przynoszą rezultaty biznesowe,
umiejętności prezentacji, dystrybucji i marketingu treści do nowych i obecnych klientów ECHO, aby skutecznie skłonić ich do podjęcia działań biznesowych,
doświadczenia w pracy na treściach o różnorodnym formacie, m.in ebooki, whitepapers, infografiki, poradniki, artykuły na blogach, etc.,
znajomości i umiejętności stosowania w praktyce dobrych praktyk SEO w obszarze Content Marketingu,
strategicznego podejścia do realizowanych kampanii,
doświadczenia we współpracy z wieloma zespołami wewnątrz organizacji i umiejętności łączenia ich działania tak, by były najskuteczniejsze dla klientów,
umiejętności analizowania danych oraz trafnego wyciągania wniosków z dostępnych liczb, raportów oraz narzędzi,
praktycznej znajomości narzędzi: Google Keyword Planner, Google Trends, Google Analytics, AnswerThePublic,
samodzielności i inicjatywy w działaniu,
dobrej organizacji czasu pracy, terminowości i dokładności,
komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min. na poziomie B1),
chęci do ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji,
dobrych zdolności komunikacyjnych,
pozytywnego nastawienia.
To oferujemy
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B,
przejrzysty system wynagrodzeń; zarobki adekwatne do wiedzy, doświadczenia umiejętności i osiąganych wyników w przedziale między 4 800 zł a 9 600 zł brutto (zależnie od kwalifikacji i typu umowy),
możliwość rozwoju w ścieżce managerskiej (Team Leader),
współpracę w zespołach międzyusługowych, realizujących projekty dla klientów,
bezpośredni wpływ na kształt oferty w obszarze Content Marketing i proces realizacji,
sprecyzowane cele i kierunki działania, dużą swobodę działania i pełną otwartość na Twoje pomysły,
możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń w obszarze Content Marketing, jak i doskonalenia kompetencji miękkich,
dostęp do płatnych wersji uznanych na świecie narzędzi, takich jak Ahrefs, Senuto,
pracę w doświadczonym, dynamicznym zespole, w swobodnej i życzliwej atmosferze,
w przypadku współpracy B2B do 26 płatnych dni wolnych od świadczenia usług,
pakiet medyczny Luxmed, kartę MultiSport (dla zatrudnionych na UoP),
elastyczne godziny pracy – możesz rozpoczynać pracę między 7:00 a 9:00,
„krótkie piątki” – pracę kończymy już o 13.30
elastyczne podejście do pracy zdalnej, pozwalające na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu,
biuro w centrum Łodzi, w budynku klasy A Zielony by Synergia.
O nas
Jesteśmy agencją Digital Marketingu z siedzibą w ścisłym centrum Łodzi działającą dla klientów w całej Polsce.
Tworzymy zespół pełen nietuzinkowych osobowości i cenionych kompetencji. Pięknie się od siebie różnimy, jednak w kluczowych sprawach jesteśmy do siebie podobni – nastawieni na „tak”, dumni z faktu „dowożenia rezultatów”. Stawiamy na partnerskie relacje, do których podchodzimy długodystansowo. Wierzymy w ludzi i inwestujemy w nich. Na nudę i nieciekawe small talki na pewno nie ma z nami szans!
Poszukujemy wizjonera/wizjonerki i praktykującego stratega Inbound Marketingu: osoby z perspektywą wykraczającą poza jeden projekt i umiejętnością postrzegania Content Marketingu w skali Big Picture; sprawnie poruszającej się po znanych ścieżkach, a jednocześnie śmiało wkraczającej na nieznane ziemie i projektującej nowe mapy komunikacji, których celem jest skuteczne dotarcie do odbiorcy.
Jeżeli, tak jak my, wierzysz, że „Content is king” — aplikuj — szukamy osoby takiej, jak Ty.