Oferta pracy
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Antal sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566), ul. Puławska 2, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000105676 w celu prowadzonej rekrutacji.Równocześnie oświadczam, że:1. Zdaję sobie sprawę, że podanie moich danych jest dobrowolne, zaś podstawą tego przetwarzania jest wyrażenie przeze mnie zgody na przeprowadzenie rekrutacji;2. Zdaję sobie sprawę, że mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie;3. Zdaję sobie sprawę, że moje dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia procesów rekrutacji, na które wyrażona została przeze mnie zgoda lub do momentu odwołania przedmiotowej zgody, z tym zastrzeżeniem, że zakończeniu rekrutacji bądź odwołaniu zgody dane mogą być dalej przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi jak i tych przysługujących podmiotowi, którego dane dotyczą, przeciwko administratorowi.4. Przyjąłem do wiadomości, że wycofanie zgody może nastąpić poprzez skierowanie wiadomości e-mail na adres: [email protected]
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Continuous Improvement Manager - SSC sector

Antal SSC/BPO

  • Warszawa

    Warszawa, Masovian
  • valid for 11 days
    until: 05 Jun 2022
  • contract of employment
  • full-time
  • team manager
  • hybrid work
  • Immediate employment
  • remote recruitment

Recruitment for

For our Client, SCC/BPO international company, we are looking for a member who will be a part of the Global Business Operation structure, which is the key partner for Businesses functions. Apply if you are interested to achieve more!

Your responsibilities

  • Take the responsibility of transforming and operation new solutions of working and setting up value-added services and Centers of Expertise

  • Build, deploy and continuously develop a sustainable Continuous Improvement framework, roadmap & agenda for all HUBs.

  • Drive the process simplification and standardization agenda to maximize returns from implementation of process modernization/digitization initiatives using automation

  • Implement a portfolio of tools and technology in the HUBS that are aligned with business needs to enable business process efficiency and growth

  • Follow up on process and technology benchmarks in the shared services industry to secure HUBs performance

  • Build people capability and process capacity by modernizing processes using Smart & Intelligent Solutions in conjunction with Lean & Six Sigma

  • Drive and enable a "process centric" approach that will lead to sustainable problem solving, risk management in mission critical processes and increased levels of service quality

  • Build and drive the innovation agenda to improve efficiency and service level quality

Employer requirements

  • 10 + years increased responsibility in the Shared Services Industry

  • 5+ years as a manager in larger international structure, working daily with solution development or automation in Continuous Improvement

  • Business Partner mindset, ability to deal with remote stockholders and great English communication skills - C1/C2 level

  • Have strong technology capabilities

  • Experience in Robotic Process automation and experience in any of the automation tools in the market

  • Understanding, implementation Lean, Six Sigma and Process Modernization

What employer offers

  • Flexible workspace based on the concept of activity based office where co-workers feel

  • Possibility to work remotely but ocasionally travel to the office based in Poznan

  • Empowered and comfortable

  • Stable employment conditions on the basis on contract of employment

  • Private medical care for employees and their families,

  • Cafeteria programme (including eg. Multisport card),

  • Accident Insurance and Pension Plan,

  • Jubilee awards, commemorative gifts, special events.

Antal SSC/BPO

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.

Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.

Scroll to the company’s profile