Ta oferta pracy jest nieaktualna od 275 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Contractors Payroll Specialist

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 16.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.


    We are Alexander Mann Solutions and we’re passionate about helping companies and individuals fulfill their potential through talent acquisition and management. Today, nearly 4,000 of our talent acquisition and management experts are partnering with our blue-chip clients across multiple sectors and in more than 90 countries. Delivering a distinctive blend of outsourcing and, through our Talent Collective team, consulting services, our unrivaled experience, capability and thought leadership helps our clients attract, engage and retain the talent they need for business success.
     


    Contractors Payroll Specialist / 
    Specjalista ds. Naliczania Wynagrodzeń

    Miejsce pracy: Kraków
    Certificate number: 5440


    As a Specialist in Contractors Payroll team, together with the rest of team members, you will be responsible for payroll of over 18000 contingent workers and members of project teams for new implementations.

    Responsibilities:

    • Payrolling the contingent workforce population of 18000 contractors and temporary workers on regular weekly basis,
    • Ensuring all internal controls principles are followed in terms of risk and quality management,
    • Supporting senior management in building an environment of risk awareness,
    • Reporting regular and ad-hoc data, including KPIs,
    • Preparing the dashboards for senior internal and external stakeholders,
    • Being a subject matter expert and a point of contact for new contingent related projects,
    • Preparing process notes and process documentations,
    • Building and maintaining strong working relationships between all parties, ensuring that they are continually appraised and updated on the relevant information,
    • Acting as the internal auditor in Payroll team.

    To be successful in this role, you need:

    • Very good English, both written and spoken, B2+ level,
    • Problem solving attitude with “can do” approach,
    • Readiness for change and being opened for new initiatives,
    • Very high degree of accuracy,
    • Good understanding of payroll process,
    • Commercial acumen,
    • Good prioritisation and organisation skills.

    What we offer:

    • Medical care and life insurance
    • Foreign language lessons provided in the office
    • Benefits from Social Fund, including Multisport card
    • Extra 1 day of annual leave and additional days off available for retention
    • Opportunity to develop within Global Business Services team and within the organisation

    If you think you have what it takes to be successful in this role, do not hesitate and apply today!

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


    Specjalista ds. Naliczania
    Wynagrodzeń Pracowników Kontraktowych

     

    Osoba zatrudniowa w tej roli będzie odpowiedzialna za terminowe naliczanie wynagrodzeń dla ok. 18000 pracowników kontraktowych, jako członek zespołu Payroll. Będzie także uczestniczyła we wdrażaniu nowych projektów. Rola może również obejmować nadzór nad przeprowadzanymi operacjami (rola audytora) oraz udział w projektach innych departamentów finansowych.

    Oferujemy:

    • Atrakcyjne warunki finansowe i premiowe,
    • Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie,
    • Możliwość uczestnictwa w kursach językowych w siedzibie firmy i oplacanych przez AMS w 100%,
    • Bogaty pakiet benefitów w ramach Funduszu Socjalnego, w tym karta Multisport,
    • Dodatkowy, pełnopłatny dzień do puli urlopowej.

    Zakres obowiązków:

    • Dokonywanie okresowych, cotygodniowych naliczeń wynagrodzeń dla pracowników kontraktowych i tymczasowych, zgodnie z założoną jakością i ilością,
    • Kontrola nad zgodnością danych i procesów z wytycznymi w zakresie jakości i ryzyk,
    • Wsparcie dla przełożonych w zakresie budowania świadomości biznesowej w zespolach,
    • Regularne raportowanie procesów, także ad-hoc, w oparciu o KPIs,
    • Przygotowywanie zestawień dla wewnętrznych i zewnętrznych klientów,
    • Punkt kontaktowy i rola eksperta przy wprowadzaniu nowych kontraktów,
    • Punkt kontaktowy i rola eksperta dla pozostałych pracowników działu,
    • Przygotowywanie instrukcji procesowych,
    • Punkt kontaktowy i wsparcie dla pracowników innych działów.

    Wymagania:

    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie B2+,
    • Minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia na podobnym/analogicznym stanowisku,
    • Praktyczna wiedza na temat procesu naliczania wynagrodzeń,
    • Umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia,
    • Wysoki stopień dokładności wykonywanych obowiązków,
    • Otwartość na zmiany, dobre umiejętności komunikacyjne.

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji"

    Please make sure to place the following clause in your CV: „I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed for the purposes of the recruitment process under the Personal Data Protection Act as of 29 August 1997, consolidated text: Journal of Laws 2002, No. 101, item 926 as amended.”