Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Corporate & Product Communications Senior Specialist

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 14.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Corporate & Product Communications Senior Specialist
    Praca w dziale Public Policy & Legal. Raportuje do Managera ds. komunikacji i relacji z organizacjami pacjentów.
     
    Odpowiedzialność : budowa i umacnianie wizerunku i reputacji firmy Roche Polska jako lidera wśród innowacyjnych firm farmaceutycznych i biotechnologicznych poprzez prowadzenie działań komunikacji zewnętrznej oraz projektów obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.

     

    Zakres obowiązków

    • Współpraca z Managerem z zakresie definiowania  i wdrażania strategii komunikacji zewnętrznej oraz CSR
    • Samodzielna realizacja przyjętego rocznego planu działań komunikacji zewnętrznej oraz produktowej
    • Budowa  i umacnianie partnerskich relacji ze środowiskiem mediów ze szczególnym uwzględnieniem mediów branżowych. Budowa wiedzy na temat działań i produktów firmy
    • Zarządzenie biurem prasowym oraz bieżące udzielanie odpowiedzi na zapytania ze strony mediów i innych zewnętrznych interesariuszy firmy
    • Redagowanie treści komunikatów prasowych, oświadczeń, wystąpień, dokumentów Q&A prezentacji, artykułów oraz przekazów zamieszczanych na stronie internetowej
    • Bieżące monitorowanie mediów, środowiska biznesowego, legislacyjnego  w celu dostosowania przekazów komunikacyjnych do aktualnej sytuacji, prewencja sytuacji kryzysowych
    • Monitorowanie wydarzeń naukowych, kampanii komunikacyjncyh, konferencji branżowych oraz opracowywanie rekomendacji dotyczących aktywności Roche w tym zakresie
    • Współpraca przy opracowaniu założeń oraz prowadzenie kampanii komunikacyjnych wspierających launch produktów w wybranych obszarach terapeutycznych ( neurologia, onkologia, choroby rzadkie)
    • Bieżące kontakty z PAG, HCO/HCP oraz  instytutami naukowymi i badawczymi w zakresie realizowanych kampanii
    • Analiza rynku, produktów i działań konkurencji w wybranych obszarach terapeutycznych
    • Wsparcie Managera w bieżących kontaktach z organizacjami pacjentów w wybranych obszarach terapeutycznych
    • Współpraca z partnerami zewnętrznym m.in Agencje PR/PA oraz komunikacji marketingowej
    • Bliska merytoryczna współpraca z działem Market Access , Medycznym oraz Product Strategy
    • Nadzór merytoryczny dotyczący komunikacji w social mediach ( TT, Lin, YouTube)
    • Współpraca z organizacjami branżowymi

     

    Wymagania dla kandydata

    • Wykształcenie wyższe zarządzanie, komunikacja społeczna, marketing, zdrowie publiczne
    • Min 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w firmie farmaceutycznej lub Agencji PR/PA (jako plus doświadczenie w przynajmniej jednym obszarze terapeutycznym: onkologia, neurologia, choroby rzadkie)
    • Potwierdzone rezultatami doświadczenie w tworzeniu i realizacji planów komunikacji korporacyjnej oraz złożonych kampanii produktowych
    • Znajomość specyfiki i zasad funkcjonowania rynku farmaceutycznego, otoczenia legislacyjnego
    • Dobra orientacja na rynku mediów
    • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego