Ta oferta pracy jest nieaktualna od 176 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Cost Manager - Menadżer Kosztów

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 27.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Międzynarodowa firma deweloperska Angel Poland Group w związku z dalszym rozwojem na polskim rynku deweloperskim i uruchomieniem nowej, prestiżowej inwestycji apartamentowej i hotelowej klasy premium w Krakowie poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

    Cost Manager - Menadżer Kosztów
    Miejsce pracy: Kraków

    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała bieżący nadzór inwestorski oraz udział w procesie przygotowania i realizacji prestiżowych inwestycji deweloperskich, w tym w szczególności:

    • bieżąca kontrola kosztów inwestycji,
    • opracowywanie, sprawdzanie i analiza zestawień materiałów oraz przedmiarów,
    • weryfikacja, ocena i negocjowanie roszczeń Wykonawców i wniosków o roboty dodatkowe,
    • sporządzanie zapytań ofertowych i prowadzenie procedur przetargowych na realizowane inwestycje lub pakiety w ramach realizowanych inwestycji,
    • udział w opracowywaniu planowanych kosztów projektu,
    • przygotowywanie budżetów i kosztorysów,
    • pozyskiwanie i porównywanie ofert na roboty budowlane i dostawy,
    • udział w procesie przygotowywania i negocjowania umów o roboty budowlane oraz umów na dostawy inwestorskie,
    • udział w procesie znajdowania alternatywnych, bardziej efektywnych kosztowo i jakościowo rozwiązań projektowych,
    • bieżący monitoring i analiza rynkowych cen materiałów i robót budowlanych,
    • bieżące kontakty z wykonawcami, dostawcami, producentami,
    • weryfikowanie i zatwierdzanie miesięcznych protokołów zaawansowania prac Wykonawców inwestycji,
    • współpraca z działami: Project Management, Wykończenia wnętrz, Sprzedaży oraz Marketingu w ramach Spółki,
    • inne zadania związane z pełnioną funkcją.

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe techniczne,
    • minimum 7-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
    • kreatywność, zaangażowanie i proaktywne podejście do wykonywanych obowiązków,
    • mile widziane doświadczenie zdobyte przy projektach mieszkaniowych oraz hotelowych,
    • mobilność w celu sprawnego nadzorowania i odbioru robót,
    • znajomość i zainteresowanie rynkiem nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych,
    • znajomość języka angielskiego,
    • obsługa komputera, znajomość programów z MS Office – Outlook, Word, Excel, Power Point oraz oprogramowania AutoCad,
    • wysoka komunikatywność, dobra organizacja pracy, samodzielność, dyspozycyjność, rzetelność.

    Oferujemy:

    • atrakcyjne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanego doświadczenia,
    • pełną wyzwań pracę w międzynarodowym dynamicznym środowisku,
    • możliwość zatrudnienia w ramach prowadzenia działalności gospodarczej,
    • możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia zakresu posiadanych kompetencji.

    Kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie CV z listą obiektów referencyjnych w języku polskim przez funkcję aplikuj.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).