Ta oferta pracy jest nieaktualna od 29 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Country Key Account Manager

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 27.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Jesteśmy jedną z największych polskich firm doradztwa personalnego, obecną na rynku od 1993 roku. Koncentrujemy się na rekrutacji top managmentu, managerów i kluczowych specjalistów dla najważniejszych obszarów rynku. Wspieramy naszych Klientów w zakresie oceny kompetencji i potencjału pracowników, w obszarze outplacementu, opracowujemy programy rozwojowe i prowadzimy szkolenia skierowane do branży HR. W swojej ofercie mamy także usługi z zakresu Employer Brandingu, w tym międzynarodowe projekty jak Global Management Challenge i Enactus. Nasze biura znajdują się w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu.
    line

    Dla naszego klienta – producenta i dystrybutora produktów z sektora medycznego  – poszukujemy osoby na stanowisko:

    Country Key Account Manager
    Miejsce pracy: Warszawa
    JP/CKAM/0318
    line

    Zakres zadań:

    • kształtowanie i realizacja strategii rozwoju sprzedaży zgodnej z misją i wizją całej organizacji
    • realizacja założeń budżetowych i celów sprzedażowych
    • współodpowiedzialność za politykę sprzedażową firmy we wszystkich kanałach (B2B, B2C, w tym grupy zakupowe)
    • rozwój kompetencji zespołu Key Account Managerów trzech spółek należących do Grupy, efektywna delegacja zadań i stały monitoring poziomu realizacji celów indywidualnych
    • utrzymywanie stałego kontaktu z kluczowymi klientami, reprezentacja spółki w relacjach zewnętrznych
    • analiza rynku i aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju
    • współpraca z centralą spółki
    • przygotowywanie analiz opłacalności P&L

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe
    • co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą kilku różnych brandów
    • biegła znajomość języka angielskiego
    • silna orientacja na realizację wymiernych celów sprzedażowych
    • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
    • umiejętność myślenia strategicznego
    • praktyka w zarządzaniu zespołem
    • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
    • gotowość do odbywania licznych podróży służbowych

    Nasz klient oferuje:

    • umowę o pracę
    • dużą samodzielność działania i realny wpływ na rozwój firmy
    • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
    • możliwość rozwoju zawodowego
    • atrakcyjne warunki zatrudnienia

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    line
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

    Do aplikacji proszę załączyć klauzulę:
    Zgodnie z Ustawą z dnia 29. 08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm. Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę BIGRAM S.A. w celach zgodnych z jej profilem działania. Jednocześnie informuję, iż jestem świadomy/świadoma przysługującego mi prawa do uaktualniania, uzupełniania, a także usunięcia danych ze zbioru oraz możliwości wglądu do przesłanych przeze mnie dokumentów. Swoje dane osobowe udostępniam dobrowolnie.
    bottom