Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Country Manager

HRK S.A.

  • małopolskie

    małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa

Rekrutujemy dla

naszego klienta, międzynarodowej organizacji non-profit, prowadzającej zróżnicowane inicjatywy na rzecz środowiska.

Twój zakres obowiązków

  • Stworzenie oddziału organizacji od etapu rejestracji na terenie Polski,

  • Koordynacja pracy oddziału oraz uruchomienie biura,

  • Analiza i zarządzanie ryzykiem w bieżącej działalności,

  • Realizacja celów strategicznych,

  • Wsparcie i rozwój kadry oddziałowej,

  • Przygotowywanie i proponowanie nowych projektów oraz odpowiedzialność za ich realizacje,

  • Analiza rentowności nowych projektów i ich wdrożenie,

  • Budowa, motywowanie i wspieranie zespołu,

  • Gotowość do reprezentowania spółki na zewnątrz.

Wymagania pracodawcy

  • Doświadczenie w pracy z organizacjami non-profit, działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju, ekologii, środowiska bądź udział w akcjach społecznych,

  • Doświadczenie w zarządzaniu złożonymi projektami, ukierunkowanie na realizację celów, otwartość i transparentność,

  • Umiejętność budowania relacji z pracownikami i klientami,

  • Wysoka kultura osobista oraz precyzja komunikacji,

  • Doświadczenie w zarządzaniu złożoną struturą,

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny.

Pracodawca oferuje

  • Pracę w środowisku międzynarodowym,

  • Dużą decyzyjność oraz samodzielność w działaniu,

  • Elastyczną formę zatrudnienia,

  • Pracę w dowolnym trybie,

  • Pracę na rzecz dobra wspólnego, mającą wpływ na nasze otoczenie.

HRK S.A.

HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Od ponad 20 lat dostarczamy naszym Klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Przewiń do profilu firmy