Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Country Manager

ALTIOS POLSKAO firmie

  • warmińsko-mazurskie

  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Pełny etat
  • Menedżer
Dla naszego klienta, międzynarodowego producenta i dystrybutora artykułów instalacyjnych, sanitarnych i grzewczych przeznaczonych dla profesjonalistów z branży budowlanej i remontowej,
w związku z planowanym rozwojem na rynku polskim,
poszukujemy osoby na stanowisko:

Country Manager - POLSKA


CO ZYSKUJESZ DOŁĄCZAJĄC DO NAS:

  • Pracę w międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze pracy, działającej w wymagającym sektorze;
  • Realny wpływ na tworzenie wizji rozwoju firmy;
  • Możliwość rozwoju merytorycznego i kariery;
  • Wsparcie merytoryczne ze strony zarządu i doświadczonego zespołu spółki macierzystej oraz pakiet szkoleń;
  • Motywującą pracę i motywację do pracy.

KLUCZOWE ZADANIA NA TWOIM STANOWISKU:

  • Rozszerzenie obecności grupy w Polsce;
  • Czynny udział w integracji polskiej spółki w strukturę grupy oraz zapewnienie sprawnego przebiegu tego procesu;
  • Wdrożenie polityki grupy w spółce, w tym finansowej, wyznaczenie jej strategii rozwoju i nadzór nad jej realizacją;
  • Zarządzanie aspektami produkcyjnymi, technicznymi, handlowymi, administracyjnymi i kulturowymi w celu zagwarantowania sukcesu integracji;
  • Zarządzanie i nadzór nad bieżącą, operacyjną działalnością spółki, w tym w zakresie finansów, księgowości, podatków;
  • Zarzadzanie zmianą;
  • Kontroling finansowy.

CZEGO OCZEKUJEMY OD CIEBIE:

  • Co najmniej pięcioletniego doświadczenia w rozwoju biznesu w środowisku międzynarodowym;
  • Znajomości zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjnym, finansami, projektami i zasobami ludzkimi;
  • Znajomość sektora techniki sanitarnej, instalacyjnej będzie atutem;
  • Doświadczenia w prowadzeniu przedsiębiorstwa w Polsce;
  • Umiejętności zarządzania relacjami międzykulturowymi;
  • Znajomości lokalnych przepisów;
  • Bardzo dobrej znajomości jęz. angielskiego i/lub francuskiego oraz polskiego;
  • Wykształcenia wyższego, mile widziane kierunki: finanse, ekonomia, zarzadzanie;
  • Prawa jazdy kat. B;
  • Mobilności, dynamiczności, zdecydowania, kreatywności, zorientowania na cele i wyniki;
  • Cech lidera, znakomitej organizacji pracy własnej, doświadczenia w prowadzeniu negocjacji handlowych.


Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV w języku angielskim za pomocą przycisku "APLIKUJ"

 
Prosimy również o dopisanie klauzuli: Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu umożliwienia właściwego kontaktu przez spółkę ALTIOS POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pawia 18A/9, 31-154 Kraków celem przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest spółka ALTIOS POLSKA Sp. z o.o.
 
Podanie danych jest dobrowolne, a podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Jestem świadomy/a, że w każdej chwili mogę cofnąć zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, oraz że przysługuje mi prawo do żądania od Administratora danych dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
 
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne