Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKraków, małopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Praca zdalna
- Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Specjalista
Dołącz do B Interactive, gdzie razem z naszym teamem kreatywnym będziesz odpowiedzialny/a za tworzenie grafik, i montaż wideo na potrzeby bieżącej obsługi klientów agencji (key visuale, digital ads, mockupy produktów, LP, praca na produktach digitalowych) oraz będziesz aktywnie uczestniczył/a w przygotowaniu kompleksowych kampanii digitalowych i regularnych brainstormingach.
B Interactive jest jedną z najszybciej rosnących agencji reklamowych w Polsce z klientami na całym świecie. Jesteśmy na rynku od 2017 roku, a nasza kluczowa działalność to skalowanie brandów e-commerce poprzez płatną reklamę w internecie i tworzenie treści reklamowych na światowym poziomie.
Jesteśmy teraz w fazie szybkiego wzrostu i w związku z tym chcemy przyjąć do swojego zespołu doświadczonego creative designera na pełny etat w środowisku pracy zdalnej. Nasza oferta jest dostępna od zaraz, poszukujemy osób nastawionych na rozwój osobisty i zawodowy, które chcą kontynuować swoją karierę w tej ekscytującej branży.
Wymagania:
- Minimum 4 lata doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku w agencji reklamowej/interaktywnej (chyba, że Twoje portfolio zwali nas z nóg!).
- Portfolio prac potwierdzające doświadczenie.
- Ekspercka znajomość programów: Photoshop, Illustrator, InDesign (Adobe Creative Suite).
- Średniozaawansowana znajomość programów Adobe Premiere/After Effects pozwalająca na samodzielny montaż treści wideo z drobnymi animacjami.
- Znajomość trendów w projektowaniu na potrzeby mediów społecznościowych, www, e-commerce, a także produktów cyfrowych.
- Doświadczenie w tworzeniu grafik/reklam w modelu direct response marketing (płatny ruch Facebook, Google Ads itd).
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność za wykonywane zadania, umiejętność samodzielnego określenia i wdrożenia kierunku kreatywnego dla produktu, reklamy czy strony, pod nadzorem Creative Directora.
- Podstawowa/średniozaawansowana znajomość HTML/CSS.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Praktyczna umiejętność stosowania zasad kompozycji, typografii, projektowania rozwiązań graficznych, tworzenia i edycji grafik, dbałość o szczegóły.
- Kreatywność, zmysł estetyczny, znajomość trendów w nowoczesnym designie i świecie reklamy.
- Język angielski na poziomie minimum B2/C1 w piśmie (pracujemy na treściach anglojęzycznych).
Dodatkowe atuty:
- Znajomość narzędzi takich jak Figma, Sketch.
- Znajomość narzędzi projektowych/zadaniowych takich jak Asana, InVision.
- Znajomość zagadnień i zainteresowanie tematyką UX/UI.
- Doświadczenie w projektowaniu custom LP przy pomocy zewnętrznych LP builderów (np. ClickFunnels, Landingi, Unbounce).
- Wyczucie tematu copy w reklamie w stopniu pozwalającym na szybką kreację wielu różnych wariantów reklam.
- Doświadczenie w pracy na Wordpressie.
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (nie jest wymagana).
Oferujemy:
- Wynagrodzenie w kwocie 4000 - 7500 PLN netto.
- Pracę przy ciekawych, złożonych i rozwojowych projektach.
- Samodzielność w realizowanych działaniach.
- Twórczą atmosferę w niewielkim zespole.
- Forma zatrudnienia - umowa B2B/umowa zlecenie.
Aby złożyć aplikację, dołącz do niej aktualne CV oraz link do Twojego portfolio/showreel. List motywacyjny będzie przez nas mile widziany. Aplikacje bez portfolio/showreel nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie archiwalne