JN -112021-4519831
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
CRM And Marketing Automation Specialist
Michael Page
Łódzkie
łódzkie- ogłoszenie wygasło 2 lata temu
- Umowa o pracę
- Specjalista (Mid / Regular)
CRM and Marketing Automation SpecialistNumer ref.: JN -112021-4519831
Poszukujemy kandydatów z doświadczeniem w obszarze e-commerce / marketing automation. Mile widziane doświadczenie w branży retail.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest polska firma, właściciel cenionej i rozpoznawalnej wśród konsumentów marki odzieżowej, która odnosi sukcesy sprzedażowe zarówno w Polsce jak i w innych krajach europejskich.
Opis stanowiska
- Kompleksowe zarządzanie obszarem CRM marketing i marketing automation, zwiększanie sprzedaży za pośrednictwem kanałów: e-mail marketing own & bought, marketing automation; zwiększanie głównych KPI związanych z programami lojalnościowymi (sprzedaż, częstotliwość zakupów, powracalność klientów, średnie koszyki), zarządzanie wielonarzędziową komunikacją promocyjna, sprzedażową i informacyjną z klientem (newslettery, auto maile, app pushe, webpushe, SMS i wiele innych).
- Realizowanie celów sprzedażowych i marżowych związanych z obszarem CRM marketing i marketing automation na wszystkich rynkach
- Planowanie i realizowanie skutecznych kampanii e-mail marketingowych (głównie sprzedażowych, ale także retencyjnych, aktywacyjnych i informacyjnych)
- Monitoring i zwiększanie efektywności wysyłek newsletterów i kampanii e-mail, przeprowadzanie testów A/B, analizowanie wyników (sprzedaż, marża, poziom zaangażowania subskrybentów: OR, CTR, CLTV), wyciąganie wniosków i implementacja rekomendowanych zmian
- Zarządzanie obszarem marketing automation (m.in. porzucane koszyki i schowki, zmiany dostępności towaru, zmiany ceny, nowości, odwiedziny bez zakupów, schowek / wishlisty, zmniejszenie aktywności w obszarze odwiedzin i zakupów itp.)
- Stała analiza rynku, nowości, dostępnych narzędzi. Tworzenie rekomendacji dotyczących używanych systemów i platform. Ewentualne kompleksowe zarządzanie zmianami w tym obszarze
- Segmentacja bazy danych, tworzenie profili i scenariuszy komunikacji dla poszczególnych segmentów bazy we współpracy z Analitykiem, optymalizacja scenariuszy komunikacji w oparciu o poszczególne KPI efektywnościowe. Analiza struktury klientów, interpretacja istotnych KPI klientów i przekładanie ich na odpowiednie działania CRM
- Współpraca z zespołem marketingu w zakresie komunikacji bieżących kampanii marketingowych do klientów
- Koordynacja i przygotowywanie kampanii CRM dla Polski i rynków zagranicznych, kreacja i wysyłka w narzędziu Marketing Automation
Profil kandydata
- Doświadczenie w pracy z narzędziem SALES MANAGO (warunek konieczny)
- Mile widziana znajomość innych narzędzi do marketing automation (np. GetResponse, Hubspot, SalesForce, Emarsys lub Marketo)
- Doświadczenie w realizacji kampanii lead generation i marketing automation ( min 2 lata)
- Praktyczna wiedza z zakresu segmentacji bazy użytkowników oraz budowania dynamicznych scenariuszy komunikacji z klientem
- Doświadczenie w planowaniu i egzekucji działań związanych z retencją i reaktywacją klientów
- Analityczne i samodzielne myślenie w podejmowaniu decyzji
- Znajomość zagadnień z obszaru kampanii online, social media i e-mail marketingu
- Znajomość zasad komponowania treści oraz grafik marketingowych
- Umiejętność opracowania oraz przeprowadzania testów A/B
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość Google Analytics
Oferujemy
- Samodzielne stanowisko pracy w systemie hybrydowym (częściowo praca z biura, częściowo home office)
- Realna opcja budowania podległego zespołu w przyszłości
- Dostęp do specjalistycznych szkoleń
- Wsparcie działu analiz
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia
Ogłoszenie archiwalne