Oferta pracy

CRM Manager

DevireO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

CRM Manager

Naszym Klientem jest firma z branży FinTech/E-commerce, obecna na polskim rynku polskim i na rynkach zagranicznych, będąca częścią międzynarodowej grupy. W związku z ambitnymi planami rozwoju firmy, dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko CRM Managera, która dokona ewaluacji i zaplanuje dalszy rozwój omnichannelowej strategii CRM firmy, będzie odpowiezialna za jej egzekucję, a także weżmie udział we wdrożeniu nowego systemu CRM we współpracy z Centralą.

 

Zadania:

  • Udział w procesie wdrożenia nowego systemu CRM we współpracy z Centralą oraz w rozwoju technologii i narzędzi CRM, marketing automation czy analitycznych z perspektywy biznesowej
  • Opracowanie wielokanałowej strategii CRM z naciskiem na jak najlepsze i spójne doświadczenia Klienta w kontakcie z firmą we wszystkich kanałach (telefon, sms, email, videocall, push, onsite dynamic content, panel Klienta, social media, itd.)
  • Inicjowanie działań akwizycyjnych i retencyjnych oraz pomysłów na optymalizację kampanii marketingowych, procesu sprzedaży oraz wszelkich działań związanych z obsługą Klienta
  • Rozwijanie relacji z Klientami i ich maksymalizacja (cross-sell, up-sell, wzrost konwersji) poprzez dopasowywanie komunikacji, produktów i usług do potrzeb Klientów
  • Rozwijanie bazy Klientów oraz wiedzy o nich, analiza i segmentacja bazy we współpracy z działem Analiz, zlecanie raportów i dashboardów, wyciąganie wniosków
  • Analiza wszystkich prowadzonych akcji w zakresie komunikacji 360, rekomendowanie i wdrażanie usprawnień w komunikacji z Klientem
  • Bieżąca współpraca z działem Marketingu, Sprzedaży, Obsługi Klienta oraz Managementem

 

Oczekiwania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w roli Eksperta lub Managera ds. CRM, mile widziane w branży finansowej, telekomunikacyjnej czy e-commerce
  • Doświadczenie w budowaniu i rozwianiu strategii CRM w środowisku omnichannel
  • Doświadczenie w pracy z rozwiniętymi systemami CRM (mile widziana znajomość Salesforce’a) oraz systemami marketing automation
  • Mile widziane doświadczenie we wdrażaniu nowego systemu CRM od strony biznesowej oraz znajomość dostępnych na rynku rozwiązań i dostawców
  • Rozwinięte umiejętności czytania danych i raportów i wyciągania wniosków
  • Wiedza z zakresu digitalu i performance marketingu
  • Umiejętność pracy w multidyscyplinarnych zespołach projektowych, prezentowania i przekonywania do własnych pomysłów
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na nowo utworzonym, samodzielnym stanowisku w firmie o mocnej pozycji na rynku, atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów dodatkowych
  • Możliwość udziału w ciekawych, ambitnych projektach w ramach transformacji digitalowej w organizacji przy wsparciu Centrali
  • Realny wpływ na podległy obszar i strategię CRM organizacji i realne możliwości rozwoju
  • Dobrą atmosferę pracy i przyjazną kulturę organizacyjną, łączącą w sobie zalety dużej korporacji z dynamiką start-upu

 

 

  

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Ogłoszenie archiwalne