Oferta pracy

CRM Support

ZnanyLekarz Sp. z o.o.

4 5006 000 brutto / mies.
  • Kolejowa 5/7, Wola, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

ZnanyLekarz Sp. z o.o.

Kolejowa 5/7

Wola

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • zapewnisz codzienne wsparcie ZnanymLudziom w zakresie pracy na CRMie (przez pomoc w rozwiązywaniu zgłaszanych problemów technicznych),

  • na podstawie analizy otrzymanych zgłoszeń, wskażesz najczęstsze błędy procesowe i zarekomendujesz zmiany,

  • będziesz odpowiedzialny/a za dokumentowanie i aktualizowanie procesów w CRMie,

  • wesprzesz naszego analityka w zakresie dbania o poprawność danych w CRM.

Nasze wymagania

  • masz już doświadczenie w roli supportu techniczego, nie boisz się technologii, a nauka nowych tooli przychodzi Ci z dużą łatwością - idealnie jeśli miałaś/eś okazję działać w systemach Jira oraz CRM (najlepiej SalesForce / Hubspot),

  • wiesz co kryje się pod pojęciem "workflow" w technicznym słowa znaczeniu,

  • umiesz świetnie zaplanować swój czas pracy,

  • nie ma dla Ciebie pytań bez odpowiedzi ( a nawet jeśli w pierwszej chwili nie znasz tej odpowiedzi, wiesz co zrobić, aby ją zdobyć!),

  • znasz angielski na poziomie min. B2 - jesteśmy firmą globalną, więc prowadzimy wiele globalnych projektów :)

To oferujemy

  • umowę o pracę (okres próbny, potem czas nieokreślony); jeśli wolisz B2B to też jesteśmy otwarci na to rozwiązanie,

  • opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy,

  • bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,

  • ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium,

  • dofinansowanie karty MultiSport,

  • dostęp do platformy Hear.me,

  • dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia,

  • przyjazną atmosferę - imprezy integracyjne, liczne wewnętrzne inicjatywy, pracę w kulturze feedbacku (o której tyle piszemy).

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

  • dodatkowy urlop

  • wsparcie psychologa

Poszukujemy super ogarniacza do roli CRM Support, który swym działaniem wesprze dział Operations.

Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki. Wspieramy lekarzy oraz placówki medyczne oferując im produkt, który pomaga efektywnie zarządzać codzienną pracą gabinetów. Wszystko po to, by lekarze mogli spędzać więcej czasu z pacjentami i zapewniać im najlepszą opiekę.

Na co dzień zespół operacyjny wspiera zespoły odpowiedzialne za pracę z klientem budując, monitorując i optymalizując procesy oraz troszcząc się o właściwe działanie systemów wewnętrznych. Dzięki ich codziennej pracy, nasz biznes działa sprawniej i szybciej.