Oferta pracy

CTO

All Good S.A.

30 00040 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • dyrektor
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Cloud

  • SaaS

  • Continuous delivery

  • DevSecOps

  • integration platforms

  • API gateways

  • SDLC

  • Data Governance & Management

  • Internet of Behavior

  • Total Experience

  • AI

  • BI

O projekcie

Nad czym pracujemy i w którym kierunku zmierzamy?

Jako, że Coffeedesk to omnichannel obejmujący platformy sprzedaży B2B, B2C oraz sieć offline’owych kawiarni - naszym największym wyzwaniem jest sprawne i zintegrowane działanie wszystkich płaszczyzn naszej działalności. Nie tworzymy w tym celu własnych produktów, ale poszukujemy najlepszych rozwiązań dostępnych na rynku. Nie tworzymy dedykowanych produktów i nie programujemy od zera, zamiast tego skanujemy rynek, jesteśmy na bieżąco z nowościami w branży IT, podejmujemy decyzje poparte danymi i negocjujemy najlepsze warunki. Codzienna praca działu IT to integracja, rozwój i utrzymywanie wielu aplikacji, z którymi pracujemy, a do tego ciągła troska o cyberbezpieczeństwo.

W planach na najbliższe miesiące mamy wdrożenie dwóch nowych platform B2C (Shopware, PWA) i B2B (Salesforce), co umożliwi nam skalowanie i rozwoju biznesu na rynkach zagranicznych. Poza tymi dwoma głównymi platformami wprowadzamy kilka nowych systemów, między innymi PIM - oparty na Akaneo. Do tego chcemy rozwijać i integrować systemy WMS, ERP, POS oraz Business Intelligence. Czeka nas dużo zmian, co jest jednocześnie ekscytujące i wymagające. Zdajemy sobie sprawę z tego, że przed nami burze i sztormy, szukamy odważnego, odpowiedzialnego i zrównoważonego kapitana statku, który przeprowadzi nas bezpiecznie przez tę przygodę.

Twój zakres obowiązków

  • Wyznaczanie wizji rozwoju technologicznego organizacji;

  • Współtworzenie wraz z Zarządem długoterminowej strategii technologicznej oraz średnio i krótkookresowych planów rozwojowych;

  • Upewnianie się, że obecne i przyszłe potrzeby technologiczne biznesu są w pełni zabezpieczone;

  • Aktywne poszukiwanie i implementację nowych technologii (analiza trendów technologicznych);

  • Ciągłe i proaktywne współtworzenie wyjątkowych, płynnych i spersonalizowanych doświadczeń dla klientów dzięki technologii;

  • Zarządzanie architekturą IT, wdrażanie technologii, procesów mających zmaksymalizować efektywność i bezpieczeństwo systemów informatycznych;

  • Zapewnienie zgodności technologicznej z wymogami cyberbezpieczeństwa;

  • Odpowiedzialność za zarządzanie oraz terminową realizację projektów IT oraz programów technologicznych obejmujących całą organizację;

  • Przygotowanie i nadzór nad wykonaniem budżetów IT;

  • Ustrukturyzowanie i zarządzanie wszystkimi wewnętrznymi procesami, procedurami, normami i dokumentacją IT;

  • Zarządzanie zespołem IT (obecnie 9 osób), rozwój i mentoring członków zespołu, utrzymanie zespołu;

  • Budowanie i wdrażanie SLA oraz negocjacje i nadzór nad kontraktami z partnerami zewnętrznymi;

  • Zarządzanie wszystkimi poziomami wsparcia Help Desk;

  • Nastawienie na wsparcie biznesu.

Nasze wymagania

  • Posiadasz minimum pięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem IT;

  • Masz doświadczenie w branży eCommerce i/lub firmach zajmujących się sprzedażą wielokanałową (offline, online, B2B);

  • Posiadasz praktyczną wiedzę w zakresie analizy biznesowej oraz architektury;

  • systemów realizowanych zgodnie z metodyką Agile / Scrum;

  • Znasz specyfikę następujących rozwiązań i zagadnień: Cloud, SaaS, Continuous delivery, DevSecOps, Integration platforms, API gateways, SDLC, Data Governance & Management, Internet of Behavior, Total Experience, AI, BI, Wielopoziomowy Help Desk;

  • Potrafisz budować i rozwijać trwałe i oparte na zaufaniu relacje biznesowe;

  • Identyfikujesz kluczowych interesariuszy w organizacji i proaktywnie określasz i weryfikujesz potrzeby biznesu, wspólnie wypracowując najlepsze rozwiązania technologiczne i biznesowe;

  • Bezbłędne komunikujesz się po polsku i angielsku (preferowany poziom znajomości angielskiego to C1);

  • Masz pro-aktywne podejście do realizacji celów, a szybkie tempo pracy dodaje Ci skrzydeł;

  • Posiadasz umiejętność działania strategicznego wokół technologii (określania i planowania celów strategicznych i ich skutecznej realizacji);

  • Potrafisz podejmować decyzje w oparciu o niepełne informacje;

  • Lubisz się rozwijać i rozwijać ludzi, z którymi pracujesz;

  • Potrafisz wyznaczać cele członków zespołu, wspierać ich w ich realizacji, budować zaangażowanie i inspirować;

  • Cechuje Cię samodyscyplina, odpowiedzialność, sumienność, niezawodność, proaktywność, samodzielność, ownership;

  • Prezentujesz pewność siebie budującą profesjonalizm i szacunek współpracowników.

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 9

Tak pracujemy

  • rozwijasz kilka projektów jednocześnie
  • masz wpływ na wybór narzędzi i technologii
  • masz wpływ na rozwiązania technologiczne
  • masz wpływ na produkt
  • koncentrujesz się na rozwoju produktu
  • koncentrujesz się na utrzymaniu kodu
  • agile
  • scrum
  • waterfall

To oferujemy

  • Umowa o współpracę;

  • Wynagrodzenie 30-40 k na FV;

  • Bonusy kwartalne;

  • Ogromny wpływ na rozwój potencjału Coffeedesk i realizację naszej misji - kawowego przebudzenia;

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz kwartalne premie uzależnione od stopnia realizacji celów;

  • System benefitowy (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, Karta sportowa OK System - do wyboru);

  • Wyrozumiałość i wsparcie;

  • Hektolitry najlepszej jakościowo kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

Etapy rekrutacji
1

Phone Screening

2

Rozmowa z Zarządem

All Good S.A.

Coffeedesk to lider branży kawowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasz kawowy omnichannel obejmuje sklep internetowy - dwie platformy online skierowane do klientów indywidualnych i biznesowych, a także rozwijającą się, butikową sieć kawiarni. Financial Times umieścił nas na liście najszybciej rozwijających się firm w Europie (FT 1000). W ubiegłym roku zrealizowaliśmy prawie 170 tysięcy zamówień, które trafiły do 69 krajów. Nasz zespół tworzy 160 kawowych zapaleńców w trzech biurach – w Kołobrzegu, Szczecinie i Warszawie.

Dostarczamy ludziom najlepszą kawę w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Wierzymy w Supreme Service - obsługę klienta na najwyższym poziomie. Dbamy również o relacje biznesowe - dzięki otwartości, szczerości i bliskim relacjom staliśmy się wyłącznym dystrybutorem najbardziej rozpoznawalnych kawowych marek na świecie, takich jak Bialetti, Hario, Aeropress, Baratza czy Loveramics. W Coffeedesk lubimy ludzi. Każdy klient, partner i współpracownik jest dla nas wyjątkowy i robimy co w naszej mocy, żeby tak właśnie się czuł. Stawiamy na dynamiczny rozwój, ale angażujemy się też mocno działalność społeczną. Naszą misją jest kawowe przebudzenie, a wszystkie nasze działania chcemy prowadzić troszcząc się o zrównoważony rozwój i dobrostan osób, które na drugim końcu świata dbają o jakość trafiających do nas ziaren kawy.

Przewiń do profilu firmy