reklama

Praca customer care team leader

Mamy dla Ciebie 158 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Warszawa
    Koordynowanie pracy personelu pokładowego w celu utrzymania wysokich standardów i ciągłej poprawy jakości obsługi klienta i produktu na pokładach samolotów PLL LOT Motywowanie personelu poprzez udzielanie bieżącego wsparcia i informacji zwrotnej...
    opublikowana: 17 października 2020
    • Ochmanów (pow. wielicki)
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Zarządzanie 7 osobowym zespołem doradztwa technicznego/obsługi klienta, który jest odpowiedzialny za ofertę stolarki aluminiowej na rynek francuski Wsparcie rozwoju firmy na rynku francuskim Wsparcie dla Partnerów...
    opublikowana: 17 października 2020
    • Warszawa
    OPIS STANOWISKA Stanowisko nie jest związane z sprzedażą. Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zespołem w branży kurierskiej, e-commerce, w tym: koordynowanie procesów w ramach połączeń przychodzących,...
    opublikowana: 17 października 2020
    • Tarnów
    Do Twoich codziennych wyzwań, będzie należało między innymi: Zarządzanie zespołem sprzedażowym/infolinijnym, Nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu, Przygotowanie raportów niezbędnych do analizy,...
    opublikowana: 17 października 2020
    • Gdańsk
    Twoje obowiązki: nadzór nad pracą podległego zespołu oraz odpowiedzialność za optymalizację jego pracy - aktywne szukanie rozwiązań, usprawnień, planowanie pracy zespołu (grafik) i codzienny podział obowiązków między pracownikami zmiany,...
    opublikowana: 17 października 2020
    • Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski)
    Witaj! Chcesz wpływać na wizerunek firmy logistycznych działającej w e-commerce? Prowadzi własne projekty i być odpowiedzialny za ich realizację? Jeżeli tak, sprawdź poniższe oczekiwania i propozycję. Zajmujemy się: Transportem zamówień...
    opublikowana: 16 października 2020
    • mazowieckie
    Zadania: Zarządzanie placówką Call Center Stały monitoring osiąganych wyników Realizacja KPI’s Wsparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i obsługowych Kontrola i raportowanie pracy Wdrażanie i realizowanie własnych rozwiązań...
    opublikowana: 16 października 2020
    • Warszawa
    Obowiązki: Tworzenie i zarządzanie zespołem call center Prowadzenie szkoleń z technik sprzedażowych dla konsultantów Opracowanie i monitorowanie bazy skryptów Analiza i raportowanie wyników sprzedaży Współpraca z działem rekrutacji ...
    opublikowana: 16 października 2020
    • 2 lokalizacji
    Zakres obowiązków: zbudowanie struktury działu CC w miastach: Częstochowa, Warszawa i Łódź, nadzorowanie pracy działów w Łódź i Warszawa, realizacja powierzonych projektów w ramach założonych celów biznesowych oraz planów sprzedażowych,...
    opublikowana: 16 października 2020
    • Zielona Góra
    Czym będziesz się zajmował? Efektywnym zarządzaniem oraz motywowaniem pracowników, Kompleksowym zarządzaniem obszarem zwrotów, Optymalizacją procesu zwrotów pod względem wydajności, jakości i kosztów, Nadzorem nad przestrzeganiem zasad...
    opublikowana: 16 października 2020