reklama

Praca customer relations manager

Mamy dla Ciebie 146 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Legionowo
    NASZE OCZEKIWANIA: wykształcenie wyższe (preferowane) min. 3 letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym w branży inżynieryjno-technicznej bardzo dobra znajomość MS Office; mile...
    opublikowana: 23 lutego 2020
    • Gdańsk
    We are now looking for Coordinator – Customer Order Management with French language to join our Customer Service Team . Selected person will be responsible for correct data entering per each order to ensure correct deliveries and invoices,...
    opublikowana: 23 lutego 2020
    • Łódź
    Key Responsibilities: Operational execution excellence as per the PPM framework and contract requirements Business Development Financial performance Retention & Talent management Internal and external stakeholder management Personal development...
    opublikowana: 23 lutego 2020
    • Poznań, Suchy Las (pow. poznański)
    Jeśli: Masz doświadczenie w obsłudze klienta; Rozumiesz istotę budowania relacji z klientem; Analizujesz jakość i czas obsługi klienta - wdrażasz udoskonalenia; Podejmujesz działania w duchu dbania o komfort klientów; Kreatywnie podchodzisz do...
    opublikowana: 23 lutego 2020
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Organizacja, nadzór i ocena pracy konsultantów operacyjnych; Monitorowanie i analizowanie wskaźników oraz parametrów operacyjnych (produktywność, efektywność, koszty, jakość); Motywowanie, ustalanie celów i kierunków rozwoju w...
    opublikowana: 23 lutego 2020
    • Kraków
    W ramach swoich obowiązków będziesz: koordynować pracę zespołu specjalistów obsługi Klienta, rekrutować, szkolić, motywować i dbać o rozwój podległych pracowników, odpowiedzialny/a za proces związany z bezpośrednią obsługą Klientów, dbać o...
    opublikowana: 23 lutego 2020
    • Warszawa
    Twoje zadania: zarządzanie cyklem życia projektu:planowanie, wdrażanie oraz nadzór wykonawczy nad projektami call center odpowiedzialność za realizację celów (KPI’s) stały monitoring wydajności i jakości pracy, projektowanie i usprawnianie...
    opublikowana: 23 lutego 2020
    • Białystok
    Wymagania: Wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie w pracy w handlu lub/i obsłudze klienta, Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników, Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), Pracownicza książeczka zdrowia (Sanepid) lub...
    opublikowana: 23 lutego 2020
    • Warszawa
    Your responsibilities will be: Leading and developing a team of Czech and Slovak speakers (4 people), Providing high-quality support to our customers, Reporting the problems and propose new solutions to improve the department’s efficiency,...
    opublikowana: 22 lutego 2020
    • Łódź
    Zadania: Zarządzanie zespołem windykacji telefonicznej Realizacja planów Bieżąca kontrola, analiza i raportowanie pracy podległego zespołu Dbanie o jakość i etykę prowadzonych negocjacji telefonicznych przez podległych pracowników Tworzenie i...
    opublikowana: 22 lutego 2020
reklama