Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.02.2018

    Manager Consumer & Shopper Analytics Manager, Consumer & Shopper Analytics provides clients with critical insights to support their strategic marketing and sales initiatives. The practice includes a diverse array of Nielsen solutions, all...

  • Wrocław, dolnośląskie 23.02.2018

    Position Summary The Remote CSM is responsible for the delivery and oversight of assigned activities and events within Infor’s Customer Life Cycle for customers located anywhere in the world. Some of these areas are under development now and some...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 23.02.2018

    Zakres zadań: zarządzanie Projektem Telesprzedażowym (ok. 100 osób) motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów dotrzymywanie warunków umowy z Klientem, realizacja celów sprzedażowych oraz odpowiedzialność za wynik finansowy...

  • Kraków, małopolskie 23.02.2018

    Reporting to: Operations Manager Overall Job Purpose As a Team Leader you will be responsible for managing a team of agents to support our client. You will responsible for running the day to business including business continuity planning, client...

  • Gdynia, pomorskie 23.02.2018

    Responsibilities: Leading a Team of 15-20 CS Agents Managing day to day operations effectively Understanding high-level Client needs and translating them to quantifiable deliverables Conducting Team meetings Communicating updates Managing Team...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    customer service manager

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 23.02.2018

    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Stworzenie oraz skuteczne zarządzanie zespołem Call Center doradców ubezpieczeniowych. Prowadzenie kampanii, tworzenie skryptów oraz kontrola jakości rozmów, obsługa systemu leadowego. Przygotowanie i...

  • Gdańsk, pomorskie 23.02.2018

    You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We’re not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We invest in your passions and encourage you to grow with them. Come see things a little...

  • Sosnowiec, śląskie 23.02.2018

    Jeśli jesteś osobą entuzjastyczną, dobrze zorganizowaną, efektywną, posiadasz doświadczenie w koordynacji pracy zespołu konsultantów, znasz się na telesprzedaży, obsłudze klienta i szukasz możliwości rozwoju, to czekamy na Ciebie! Do Twoich zadań...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.02.2018

    Jeśli posiadasz: min. 4 lata doświadczenia w obsłudze klienta min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu / koordynowaniu zespołem doskonałe umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktu zdolności organizacyjne umiejętność pracy w...

  • Wrocław, dolnośląskie 22.02.2018

    Job ID #: 8136 Functional Area: Marketing Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • Wrocław, dolnośląskie 22.02.2018

    We develop high-performance sales systems for tourism industry. Web and mobile. Available 24/7. Our platforms process transactions for the amount of, not a trifle, nearly 900 million euro annually. And we do it on a global scale. We use Linux,...

  • o firmie

    Gdynia, pomorskie 22.02.2018

    YOU AND YOUR TEAM: Gdynia Helpdesk Technical Support, strives to deliver very high-standard technical assistance and customer service for all Thomson Reuter’s core products with quick resolutions and regular quality updates, aimed at leaving...

  • o firmie

    Grudziądz, kujawsko-pomorskie 22.02.2018

    Opis stanowiska: zarządzanie podległym zespołem, uwzględniające tworzenie i rozwijanie zespołu pracowniczego; zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta; organizowanie pracy i nadzór nad funkcjonowaniem Sektora Obsługi Klienta; nadzór nad...

  • Radom, mazowieckie 22.02.2018

    Opis stanowiska: zarządzanie lokalizacją centrum operacyjnego odpowiedzialność za jakość obsługi klienta oraz realizacje projektów na odpowiednim poziomie realizacja i kontrola założonych budżetów zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 22.02.2018

    Zadania: Zarządzanie grupą specjalistów ds. windykacji polubownej; Odpowiedzialność za wyniki pracy podległych specjalistów; Nadzór nad obsadą, planowanie grafików; Motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów; Przeprowadzanie analiz,...

  • Wrocław, dolnośląskie 22.02.2018

    Job ID #: 8227 Functional Area: Marketing Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • Poznań, wielkopolskie 22.02.2018

    Jeśli masz: Potwierdzone doświadczenie w zarządzaniu zespołem konsultantów / telemarketerów (mile widziana branża IT), minimum 1 rok Zorientowanie na wyznaczone cele Bardzo dobra znajomość MS Office ( Exel, Outlook) Umiejętności analityczne,...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 22.02.2018

    Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą...

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.02.2018

    Pracując z nami zyskasz : Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, pełnym wyzwań i możliwością rozwoju Atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny zależny od wyników pracy Twojej i Twojego zespołu Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i...

  • Kraków, małopolskie 21.02.2018

    Opis stanowiska: Poszukujemy kandydatów na stanowisko Koordynator ds. Obsługi Klienta/ Sales Executive. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu w zakresie działań przed i posprzedażowych, bieżące monitorowanie potrzeb...

  • Warszawa, mazowieckie 21.02.2018

    The role: As part of the Customer Experience Team, one of the key role is to offer to the customer an opportunity to contact reliable bank representative who aims at solving complicated, non-standard issues in highly personalized way. This person...

  • Warszawa, mazowieckie 21.02.2018

    General summary: Customer Onboarding Manager will be responsible for the team of 36 employees with three direct reports at Supervisor level. Manager is responsible for daily running and management of the department through effective capacity...

  • Warszawa, mazowieckie 21.02.2018

    Opis stanowiska: budowa zespołu pracowników i współpracowników w Zespole Obsługi Klienta VIP, nadzór nad pracą podległego Zespołu, nawiązywanie relacji z potencjalnymi Klientami VIP, doradztwo w aspekcie dopasowania produktów do potrzeb Klienta...

  • Gliwice, śląskie 21.02.2018

    Twoją rolą będzie: nadzór nad sprawnym i terminowym przebiegiem procesu obsługi Klienta planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu podejmowanie działań sprzedażowych budowanie długofalowych, partnerskich kontaktów z Klientami kluczowymi...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.02.2018

    Numer referencyjny: PEN/2018/02/SDM ...

  • Kraków, małopolskie 21.02.2018

    Overall Job Purpose This position offers you the opportunity to work alongside one of our high profile clients who specialise in internet based searching and video sharing platforms. As a Team Leader you will be responsible for managing a team of...

  • Łódź, łódzkie 21.02.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie grupą przedstawicieli Terminowość w raportowaniu wyników Planowanie pracy własnej i przedstawicieli w terenie Zadaniowy system pracy ...

  • Piotrków Trybunalski, łódzkie 21.02.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie grupą przedstawicieli Terminowość w raportowaniu wyników Planowanie pracy własnej i przedstawicieli w terenie Zadaniowy system pracy ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 21.02.2018

    What You'll Do Do you have a passion to engage with customers and partners and help them achieve outcomes from Cisco solutions? Here, you can make an impact by helping customers and partners to better understand and utilize the full capabilities...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.02.2018

    Lokalizacja: Warszawa Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w na czas nieokreślony Firma: Mylan Healthcare Sp. z o.o. ...

  • Katowice, śląskie 20.02.2018

    Zakres obowiązków: Budowanie zespołu call center Spółki Realizowanie określonych celów sprzedażowych Spółki Pozyskiwanie Klientów oraz aktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług znajdujących się w ofercie Spółki. Produkty inwestycyjne,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 20.02.2018

    What You'll Do Do you have a passion to engage with customers and partners and help them achieve outcomes from Cisco solutions? Here, you can make an impact by helping customers and partners to better understand and utilize the full capabilities...

  • o firmie

    Malbork, pomorskie 19.02.2018

    Zakres obowiązków: Nadzór nad realizacją bieżących zleceń i wymagań klienta Zarządzanie podległym zespołem – dział obsługi klienta Współpraca z obszarami pracowni jak i Laboratoriami Partnerskimi Eurofins w kwestii terminowości i jakości...