Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Mokry Dwór (pow. gdański), pomorskie 2018-01-16

    Do zadań zatrudnionej osoby będzie należała koordynacja procesów realizacji zamówień klientów zewnętrznych, nadzór nad ich terminową i jakościową realizacją. Uzgodnienia techniczne z klientami i działem projektowym. Tworzenie ofert i wycen dla...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-01-16

    Position description As a Technical Customer Service Manager you will generate value for the customers and sales for Sappi. You will support Sales Managers in managing the sales funnel and crafting customer specific solutions leading to business...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-01-15

    Zadania na stanowisku: Odpowiedzialność za realizację kluczowych parametrów w podległym Zespole poprzez skuteczne zarządzanie, odpowiednie działania rekrutacyjne i rozwojowe skierowane do Pracowników Odpowiedzialność za przeprowadzanie oceny...

  • Kraków, małopolskie 2018-01-15

    Zakres obowiązków: zarządzanie zespołem customer service tworzenie raportów wydajności oraz odpowiedzialność za wydajność zespołu analiza aktualnej produktywności, wdrażanie ulepszeń nadzór oraz mentoring nad liderami zespołów ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-01-15

    Job ID #: 8136 Functional Area: Marketing Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-01-15

    The Customer Service Coordinator will be responsible for the customer service of Newell Brands’ business partners/customers. Key responsibilities: phone and mail contact with company customers, collaboration with other departments of the company,...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    customer service manager

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-01-15

    Osoba ta będzie odpowiedzialna za: prowadzenie punktu Pickup zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami, dbanie o profesjonalny wizerunek Punktu Pickup, zarządzanie podległym Zespołem, dotrzymywanie standardów obsługi przesyłek...

  • Katowice, śląskie 2018-01-15

    Zakres obowiązków: Budowanie zespołu call center Spółki Realizowanie określonych celów sprzedażowych Spółki Pozyskiwanie Klientów oraz aktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług znajdujących się w ofercie Spółki. Produkty inwestycyjne,...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-01-15

    Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem CS Shared Service odpowiedzialnym za świadczenie usług klientom włoskim Wdrażanie pracowników oraz utrzymywanie relacji pomiędzy członkami zespołu z różnych działów Współpraca z Ekspertami Shared Service i...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-01-15

    Job ID #: 8227 Functional Area: Marketing Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-01-15

    Job ID #: 8139 Functional Area: Marketing Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • o firmie

    Warszawa Ostrobramska, mazowieckie 2018-01-14

    Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą...

  • o firmie

    Tarnów, małopolskie 2018-01-14

    Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-01-14

    Zakres obowiązków: Minimum rocznego doświadczenia na stanowisku Trenera lub Lidera Zespołu Contact Center Znajomości branży i produktów ubezpieczeniowych Bardzo dobrej organizacji czasu pracy, umiejętności planowania oraz inicjatywy własnej...

  • Marki, mazowieckie 2018-01-14

    Zakres obowiązków: Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w dziale...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-01-13

    Zakres odpowiedzialności Wsparcie i realizacja procesów sprzedażowych, utrzymaniowych i obsługowych Klientów z segmentu Magenta w podległym zespole Realizacja celów Departamentu Obsługi Klienta w podległych sobie obszarach w zakresie dbania o...

  • Goleniów, Szczecin, zachodniopomorskie 2018-01-12

    Jeśli doskonale komunikujesz się w języku angielskim, lubisz pracować z ludźmi, jesteś otwarty i bardzo dobrze czujesz się w międzynarodowym środowisku biznesowym mamy dla Ciebie doskonala oferte pracy. Poszukujemy osoby, która ma doświadczenie w...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-01-12

    The opportunity With developing the Travel Center, we are looking for experienced travel agents who have practical knowledge of travel booking systems and excellent English. Whether you’re interested in developing your customer service skills or...

  • Duninowo (pow. słupski), pomorskie 2018-01-12

    Opis stanowiska Nadzór nad procesem obsługi klientów biznesowych Dbałość o utrzymanie ciągłości i niezawodności procesu i udział w realizacji celu 100% dostaw do klientów na czas Zarządzanie zespołem do 15 osób na stanowiskach seniorskich i...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-01-12

    Purpose of role: To support the Client Service Support Team Supervisor. Under supervision of Team Supervisor or Manager, the Client Service Senior Administrator provides direct client service support to internal clients, investment managers and...

  • Świecie, kujawsko-pomorskie 2018-01-12

    Do obowiązków Lidera Zespołu należeć będzie: Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klientów, w ramach zdefiniowanych/ wdrożonych strategii i standardów. Kierowanie 8 osobowym zespołem ds. Obsługi Klienta. Obsługa klientów w zakresie przyjmowania...

  • o firmie

    Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 2018-01-12

    Your tasks: Leading the Client Support Team Participating and taking responsibility for challenging IT projects Ensuring that all contractual SLAs are achieved whilst maintaining a high level of customer service Conducting quality checks of...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-01-12

    For our Freemium team, we are looking for a highly motivated individual, eager to take an interdisciplinary challenge as a Junior Customer Success Manager. This role connects the areas of sales and project management, opening up various career...

  • Kraków, małopolskie 2018-01-11

    Opis stanowiska: Poszukujemy kandydatów na stanowisko Koordynator ds. Obsługi Klienta/ Sales Executive. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu w zakresie działań przed i posprzedażowych, bieżące monitorowanie potrzeb...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-01-11

    OPIS STANOWISKA: koordynacja i kierowanie podległym zespołem (konsultanci z branży informatycznej) organizacja procesów utrzymaniowych i wdrażanie narzędzi Help-Desk ...

  • 8 - 10 tys. zł brutto
    3 lokalizacje 2018-01-11

    ZADANIA: współtworzenie, zarządzanie oraz szkolenie zespołu odpowiedzialnego za obsługę klientów prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji organizacja, zarządzanie i nadzorowanie pracy zespołu zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta nadzór...

  • o firmie

    Kraków, Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 2018-01-11

    Job Description Ability to manage a large group of customer service executive Able to create performance reports Facilitate business review to internal team and to client Develops Team Leaders, Performance Improvement Coaches and SME’s To analyze...

  • Kraków, małopolskie 2018-01-11

    Key Accountabilities: Manage operations within direct management in line with business Expectation Ensure proper understanding of the business need and effective cascade of that understanding to the team Assure transparency of operations,...

  • Katowice, śląskie 2018-01-10

    You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We’re not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We invest in your passions and encourage you to grow with them. Come see things a little...

  • Polkowice, dolnośląskie 2018-01-10

    Wymagania: Biegła znajomość języka angielskiego Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem Biegła obsługa komputera, doskonała znajomość Microsoft Office Znajomość programów spoza Microsoft Office będzie dodatkowym atutem Oferujemy:...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-01-10

    Poszukujemy osoby na stanowisko: Service Manager/Kierownik wsparcia. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę wsparcia, utrzymania i rozwoju (w ramach CR) systemów zbudowanych dla naszych klientów. Projekty dotyczą głównie branż...

  • Łódź, łódzkie 2018-01-10

    ...