reklama

Praca customer service manager, Polska

Mamy dla Ciebie 236 ofert
    • Warszawa
    What will you do? Support all end-to-end processes of assigned accounts from efficiency and effectiveness perspective, applying deep process expertise toward development, maintenance and continuous improvement of processes. Support organization...
    opublikowana: 22 marca 2019
    • Lesko
    Nasze wymagania: doświadczenie w pracy w sprzedaży, obsłudze klienta, doświadczenie w organizowaniu pracy zespołu, rzetelność i uczciwość, wysoka motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów, umiejętność skutecznej komunikacji, gotowość...
    opublikowana: 22 marca 2019
    • Rymanów
    Nasze wymagania: doświadczenie w pracy w sprzedaży, obsłudze klienta, doświadczenie w organizowaniu pracy zespołu, rzetelność i uczciwość, wysoka motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów, umiejętność skutecznej komunikacji, gotowość...
    opublikowana: 22 marca 2019
    • Warszawa
    Main tasks: Accountable for identifying technology requirements to coordinate with IT teams in the implementation of IT tools related to IDMP in the context of the wider IDMP programme and strategy for J&J Consumer sector. Identify opportunities...
    opublikowana: 22 marca 2019
    • Zielona Góra
    Wyzwania Zarządzanie procesem obsługi Klienta Obsługa oraz budowanie partnerskich relacji z Klientami Odpowiedzialność za wynik i realizację wyznaczonych celów podległego zespołu Kreowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań w obszarze obsługi...
    opublikowana: 22 marca 2019
    • Szczecin
    Jeśli masz: Wykształcenie wyższe Doświadczenie na podobnym stanowisku Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego Znajomość MS Office Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne Samodzielność i łatwość podejmowania decyzji Chęć podejmowania nowych...
    opublikowana: 22 marca 2019
    • Legnica, Lubin, Wrocław
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kierowanie zespołem konsultantów infolinii, Dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów i parametrów odbieralności połączeń, Identyfikowanie i rekomendowanie obszarów do optymalizacji pracy działu, Analityka i raportowanie,...
    opublikowana: 22 marca 2019
    • Warszawa
    Role Overview The Customer Solutions Architect contributes significantly to the development of new customer solutions in close collaboration with EMEA and brings them to "ready for roll out" stage. She/he implements "ready for roll out" customer...
    opublikowana: 22 marca 2019
    • 3 lokalizacji
    Pracując na tym stanowisku wraz z Kierownikiem odpowiadasz za realizację planów sprzedażowych sklepu . Zarządzasz zespołem poprzez szkolenie jego członków, ich rozwój a także planowanie i organizację codziennej pracy. Jesteś wzorem w...
    opublikowana: 22 marca 2019
    • Łódź
    Opis stanowiska: zapewnienie sprawnego funkcjonowania Działu Contact Center, poprzez organizowanie, koordynowanie i monitorowanie pracy konsultantów sporządzanie raportów i analiz procesowanie spraw związanych ze skargami i zastrzeżeniami...
    opublikowana: 22 marca 2019
reklama