Ta oferta pracy jest nieaktualna od 275 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Support Manager

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 18.12.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Unit4 Polska specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych systemów informatycznych, wspierających kluczowe obszary działalności przedsiębiorstwa (kadry i płace, finanse, logistyka, produkcja i in.), uwzględniając zmiany zachodzące zarówno wewnątrz firmy, jak i w jej otoczeniu biznesowym.

    Unit4 zajmuje się w Polsce rozwojem systemów klasy ERP i HR, sprzedawanych pod wspólną marką TETA. Firma oferuje system TETA HR będący liderem na rynku HR oraz zorientowany na ludzi system TETA ERP automatyzujący bieżącą pracę na rzecz działań strategicznych.

    Obecnie do naszego lokalnego biznesu poszukujemy osób na stanowisko:

    Customer Support Manager
    Miejsce pracy: Wrocław

    Do Twoich zadań należeć będzie:

    • Kierowanie działaniami w zakresie Wsparcia Klienta, w tym narzędziami, procesami i personelem
    • Zarządzanie relacjami z klientami, partnerami i kontrahentami w celu zapewnienia najwyższej jakości Wsparcia Klienta
    • Monitorowanie i analiza jakości procesu Wsparcia Klienta i ciągłe doskonalenie tego procesu
    • Zapewnienie osiągnięcia celów KPI wyznaczonych dla zarządzanego obszaru, w tym w zakresie Przychodów, Satysfakcji Klientów oraz Utraty Klientów
    • Zapewnienie ponadprzeciętnego przywództwa, ustanawianie standardów pracy oraz tworzenie planów rozwojowych pracowników Customer Support

    Czego oczekujemy:

    • Wyższe wykształcenie
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem zajmującym się technicznym wsparciem klienta (Help Desk, Call Center)
    • Zdolności przywódcze
    • Umiejętność zarządzania procesami
    • Doświadczenie we wdrażaniu i usprawnianiu procesów
    • Bardzo dobre zdolności organizacyjne i analityczne
    • Umiejętność podejmowania decyzji i wywierania wpływu
    • Umiejętności negocjacyjne
    • Dobra znajomość języka obcego angielskiego

    Oferujemy:

    • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie i możliwość realnego wpływu na kształt biznesu
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
    • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne i karta Multisport. 
    • Przyjazną atmosferę pracy

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku.

    Aplikacja powinna zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami)".

    Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.