Oferta pracy

Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Customer Care Experience Manager

Klient Pracuj.plO firmie

  • śląskie

    śląskie
  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 09 lip 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • Opracowanie i wdrożenie procesów obsługi klienta w celu zwiększania satysfakcji i retencji klienta.

  • Definiowanie z innymi działami wizji Customer Experience.

  • Inicjowanie zmian w obsłudze klienta w celu optymalizacji kosztowej i jakościowej.

  • Zdefiniowanie wskaźników KPI do pomiaru doświadczenia i satysfakcji klienta.

  • Poszukiwanie nowych narzędzi i technologii.

  • Wsparcie rozwoju kultury zorientowanej na klienta w całej organizacji.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na stanowisku osoby zarządzającej obsługą klienta w przekroju całej organizacji.

  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy zespołu.

  • Znajomość metodologii i narzędzi wspierających zarządzanie projektami.

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, samodzielność w działaniu, kreatywność w rozwiązywaniu problemów.

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

To oferujemy

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.

  • Pracę w młodym i ambitnym zespole.

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet premiowy.

  • Niezbędne narzędzia i szkolenia.