Customer Care Manager

EACTIVE sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Jędrzejów, Kielce, Końskie, Ostrowiec Świętokrzyski, Skarżysko-Kamienna, Włoszczowa, Busko-Zdrój, Opatów

  • Ogłoszenie wygasło 12 godzin temu
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Menedżer

Zespół CUSTOMER CARE firmy EACTIVE poszukuje osoby, na stanowisko:

Customer Care Manager

Miejsce pracy: dowolnie – siedzibę mamy we Wrocławiu, ale możesz pracować zdalnie skąd tylko chcesz.

Szukamy osoby konsekwentnej w swych działaniach oraz dążeniu do wyznaczonego celu przy jednoczesnej dużej empatii, a także umiejętności wsparcia swojego zespołu. Z uwagi na to, że relacje w EACTIVE są dla nas bardzo ważne, szukamy Managera otwartego na ludzi, o pozytywnym nastawieniu, który chętnie dzieli się wiedzą oraz zdobytym doświadczeniem.

Wiemy również, jak ważna jest umiejętność pracy w zespole, dlatego zależy nam na tym, by osoba która będzie tworzyła z nami EACTIVE, była sumienna, potrafiła organizować swój czas, a także posiadała umiejętność analitycznego myślenia.

Twórz z nami zespół, w którym #wiemyjak!

Jeśli chcesz nas poznać, wejdź na naszą stronę internetową -> eactive.pl

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • zarządzanie zespołem Customer Care Specialists
  • opiekę i motywację zespołu,
  • rozwój i szkolenie działu,
  • negocjacje z kluczowymi klientami EACTIVE,
  • realizację celów biznesowych i jakościowych EACTIVE,
  • współpracę z innymi działami,
  • współtworzenie wizji rozwoju EACTIVE

Oczekujemy od Ciebie:

  • umiejętności i wiedzy z obszaru zarządzania,
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • umiejętności i wiedzy z obszaru negocjacji,
  • doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego popartego sukcesami,
  • umiejętności organizacji czasu pracy,
  • wiedzy z zakresu digital marketingu (SEO i PPC),
  • wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.

 

Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość obsługi Google Analytics, Google Search Console,
  • specjalistyczna wiedza z obszaru SEO,
  • specjalistyczna wiedza z obszaru Google Ads,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Język angielski – poziom B2.

 

Wynagrodzenie:

 

4000 – 6000 zł netto

Oferujemy:

  • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca na świecie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • możliwość wpływania na strategiczne decyzje firmy,
  • po pół roku pracę w piątki do godziny 14:00,
  • możliwość wyboru formy zatrudnienia (UoP/B2B)
  • brak dress code’u,
  • finansowanie kursów na platformie Udemy,
  • pracę w młodym i przyjaznym Zespole.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie
aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacji firmy EACTIVE sp. z o.o.
 
Administratorem danych jest Eactive sp. z o.o., ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do uczestnictwa w procesie rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy