Oferta pracy

Customer Care Manager

Green CellO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Green Cell

Ulica Kalwaryjska 33

Kraków

CSG S.A. właściciel marek Green Cell, RDY, Świat Baterii i Battery Empire, realizuje misję dostarczania Klientom oraz Partnerom nowoczesnych i niezawodnych produktów umożliwiających mobilność i niezależność energetyczną w cyfrowym świecie. Naszą wizją jest bycie firmą, która napędza Twój świat zrównoważonej energii. Dzięki wysokim standardom zdobywamy uznanie Klientów i od 2013 roku sukcesywnie zwiększamy udział w rynku. Jesteśmy firmą produktową, która tworzy rozwiązania do zasilania urządzeń mobilnych. Specjalizacja w technologii litowo-jonowej spowodowała, że oferta obejmuje około 97% modeli baterii do laptopów dostępnych na rynku europejskim. Portfolio stale poszerzamy o komplementarne produkty do ładowania i akumulowania energii elektrycznej na potrzeby elektroniki użytkowej. Jesteśmy spółką z polskim kapitałem, jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie wg Financial Times (FT1000 – rok 2019 i 2020).
Customer Care Manager

Zapraszamy profesjonalistów, którzy ze świeżą energią będą realizować cele firmy. Jesteśmy Zespołem, który chce wygrywać - dbamy o formę każdego z „zawodników” i gramy w biznes zespołowo. Jesteśmy najlepsi i stale przekraczamy oczekiwania Klientów i Partnerów Biznesowych. Jednoczy nas otwartość w kontaktach, szczerość, inicjatywa, celebracja sukcesów. Lubimy zmiany, bo są dla nas szansą do rozwoju. Kierujemy się mądrą odwagą, śmiało bierzemy sprawy we własne ręce i stawiamy czoła wyzwaniom. Cechuje nas prostota w działaniu, szybkie wdrażanie dobrych planów

 

Do Twoich zadań należało będzie m.in:

  • przekraczanie oczekiwań naszych Klientów
  • wyznaczanie i doskonalenie standardów jakości obsługi klienta oraz ich egzekwowanie przez zespół
  • tworzenie i monitorowanie mierników jakościowych oraz ilościowych
  • organizowanie pracy, nadzorowanie zespołu naszych liderów oraz specjalistów
  • dynamiczne wdrażanie procesów sprzedażowych we współpracy z zespołem sprzedaży
  • merytoryczna ocena pracy członków Twojego zespołu
  • tworzenie raportów dla zarządu
  • współpraca z zespołem marketingu
  • przeprowadzanie rekrutacji, szkolenie i rozwijanie energicznych zespołów

Dołącz do nas, jeśli:

  • posiadasz min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • nie są Ci obce zasady i dobre praktyki customer service
  • masz doświadczenie w pracy z zespołami (min. 30 osobowymi) podparte sukcesami
  • posiadasz wiedzę na temat obsługi Klienta w e-commerce (Amazon, Allegro, eBay)
  • z łatwością i szybko budujesz dobre relacje z Klientami krajowymi i zagranicznymi
  • wiesz co to jest efekt WOW i potrafisz go wdrożyć
  • jesteś pasjonatem elektroniki użytkowej
  • biegle mówisz po angielsku (znasz niemiecki? Tym lepiej!)
  • z sukcesem budujesz wygrywające zespoły
  • masz pokłady świeżej energii!

Oferujemy:

  • umowę o pracę lub B2B w prężnie rozwijającej się firmie Green Cell
  • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych kompetencj
  • wyzwania, ciekawe zadania, szeroki wachlarz technologii
  • przyjazną atmosferę i komfortowe warunki pracy
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, MultiSport i ubezpieczenia na życie

Niech #freshenergy będzie z Tobą! :)

Już dziś możesz odwiedzić nasze biuro. Zapraszamy Cię na wirtualny spacer!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy