Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Customer care - Opiekun klienta

QSR24h Polen Spółka z o.o.O firmie

  • Polkowice, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

QSR24h jest certyfikowanym przedsiębiorstwem świadczącym usługi w branży motoryzacyjnej z zakresu zarządzania jakością. Wdrażając odpowiednie działania, pomagamy w naprawach niezgodnych wyrobów jak i w zapobieganiu wystąpienia niezgodności jakościowych. Oprócz naszej centrali na Słowacji, która znajduje się w Bratysławie, istnieje sieć naszych lokalizacji w innych krajach Europy (Polska, Czechy, Niemcy, Węgry oraz Rumunia)

Customer care - Opiekun klienta

Do naszego oddziału w Polkowicach poszukujemy osoby na stanowisko Customer care

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za:

  • Budowanie długotrwałych relacji z klientem
  • Koordynowanie akcji poprawkowych
  • Bieżący kontakt z klientem
  • Sprawowanie nadzoru nad dokumentacją wewnętrzną i zewnętrzną w ramach systemów jakości
  • Doskonalenie własnych kompetencji
  • Zarządzanie niezgodnym produktem - analiza defektów, raportowanie danych dotyczących niezgodnego produktu, definiowanie działań naprawczych / zapobiegawczych, przygotowanie instrukcji.
  • Tworzenie dokumentacji jakościowej
  • Reprezentowanie Dostawcy u Producenta, bycie łącznikiem komunikacyjnym
  • Analiza reklamacji klienta, w tym: powołanie grupy roboczej analizującej problem, zaproponowanie działań korygujących oraz nadzór nad ich realizacją
  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych, audytów wyrobu gotowego oraz stanowiskowych
  • Przeprowadzanie działań korygująco – zapobiegawczych po audytach wewnętrznych
  • Nadzór nad realizacją działań korygująco – zapobiegawczych
  • Szkolenie pracowników z dokumentacji jakościowej i kryteriów akceptacji wyrobu.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • 2-3 lata doświadczenia w branży motoryzacyjnej, w tym co najmniej 1-2 lata w jakości.
  • Znajomość narzędzi jakościowych .
  • Dobra znajomość rysunków technicznych.
  • Dobre umiejętności analityczne i komunikacyjne.
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Uprawnienia na wózki UDT
  • Mile widziane uprawnienia na suwnice
  • Umiejętność korzystania ze sprzętu pomiarowego.
  • Mile widziana gotowość do wyjazdów służbowych

Korzyści:

  • Zatrudnienie w stabilnej międzynarodowej firmie
  • Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Grupowe ubezpieczenie na życie

Ogłoszenie archiwalne