Oferta pracy

CCR/AT/KAT

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ManpowerGroup (ManpowerGroup Sp. z o.o., MP Transactions Sp. z o.o., MP Services Sp. z o.o., ManpowerGroup Solutions Sp. z o.o., Proservia Polska Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Prostej 68 w Warszawie, 00-838, MP Management Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 85/87, 90-057 w Łodzi wchodzących w skład ManpowerGroup; dalej jako Współadministrator Danych Osobowych) w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.).

Customer Care Representative

ExperisO firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ważna jeszcze 24 dni
    do: 11 lut 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Grafika górna
Experis jest globalną firmą doradztwa personalnego, adresowaną do specjalistów i kadry zarządzającej w obszarze IT. Wykorzystując potencjał kandydatów zapewniamy im wszechstronny rozwój zawodowy, łącząc ich z wiodącymi na rynku pracodawcami. Każdą technologię można kupić, ale prawdziwą wartością w biznesie są ludzie. Pozwól nam pomóc w rozwoju Twojej zawodowej przyszłości.
Customer Care Representative
Miejsce pracy: Katowice | Numer ref. CCR/AT/KAT

Essential information:

  • Contract type: Unlimited, full-time contract
  • Working hours: (8-hour shifts, between 11.00AM - 08.00AM, Mon-Sun)
  • Selection process: online technical testing, video interview screening, online live interview with manager (please have your webcamera ready)
  • Office is located in new building in Global Office Park
 

Key competencies and skills:

  • Advanced spoken English: B2-C1 level
  • Able to work in a 21/7 shift environment
  • Basic knowledge of communication technology, e.g. internet, tv, phone
  • Good organization skills and attention to details
 

Key Responsibilities:

  • Respond to customer phone calls as the ’first line’ of support
  • Ensure a positive experience by providing the right customer solution
  • Handle a range of issues related to company’s products & services
Please upload your CV in English language
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ManpowerGroup (ManpowerGroup Sp. z o.o., MP Transactions Sp. z o.o., MP Services Sp. z o.o., ManpowerGroup Solutions Sp. z o.o., Proservia Polska Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Prostej 68 w Warszawie, 00-838, MP Management Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 85/87, 90-057 w Łodzi wchodzących w skład ManpowerGroup; dalej jako Współadministrator Danych Osobowych) w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.).

Grafika dolna
Customer Care RepresentativeNumer ref.: CCR/AT/KAT

Essential information:

  • Contract type: Unlimited, full-time contract
  • Working hours: (8-hour shifts, between 11.00AM - 08.00AM, Mon-Sun)
  • Selection process: online technical testing, video interview screening, online live interview with manager (please have your webcamera ready)
  • Office is located in new building in Global Office Park
 

Key competencies and skills:

  • Advanced spoken English: B2-C1 level
  • Able to work in a 21/7 shift environment
  • Basic knowledge of communication technology, e.g. internet, tv, phone
  • Good organization skills and attention to details
 

Key Responsibilities:

  • Respond to customer phone calls as the ’first line’ of support
  • Ensure a positive experience by providing the right customer solution
  • Handle a range of issues related to company’s products & services
Please upload your CV in English language
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ManpowerGroup (ManpowerGroup Sp. z o.o., MP Transactions Sp. z o.o., MP Services Sp. z o.o., ManpowerGroup Solutions Sp. z o.o., Proservia Polska Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Prostej 68 w Warszawie, 00-838, MP Management Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 85/87, 90-057 w Łodzi wchodzących w skład ManpowerGroup; dalej jako Współadministrator Danych Osobowych) w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.).

Ogłoszenie archiwalne