Oferta pracy

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest:

Booksy International Sp. z o.o. Nasza siedziba znajduje się w Warszawie (00-845) na ulicy Łucka 2/4/6 lok. U4. 

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO)(treść zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wrażliwych zawartych w przesłanych dokumentach przez Booksy International Sp. z o.o. ), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 

Dane osobowe mogą być ujawnione współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. 

Dane przetwarzane będą przez okres trwania rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres maksymalnie 12 miesięcy lub do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody.  Zgodę można wycofać poprzez wysłanie wiadomości z żądaniem na podany wyżej adres mailowy lub osobiście w siedzibie Administratora.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. 

Booksy International Sp. z o.o.

Customer Care Representative

Booksy International Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Booksy International Sp. z o.o.

Łucka 2/4/6

Warszawa

Customer Care Representative
Warszawa

About your duties:

Help and answer merchants via live chat with high quality communication skills.

Sometimes report some issues to Tech Support.

What we are looking for:

  • Fluent spoken and written English (advanced B2 or higher)
  • Willing to work in work-shift cycle with flexible weekends and weekdays
  • Strong interpersonal skills and service-oriented attitude
  • Adaptability and the ability to handle new and challenging situations in real time
  • The ability to work with an international team and adjust to different cultural standards
  • An interest in e-commerce

Additional beneficial skills in the following fields

  • General business, communication or technology
  • On the job experience in customer service, tech support, e-commerce or any app-based company
  • Fluency in a second language (Spanish)

What Booksy offers:

  • B2B or mandatory contract (u.zlecenie)
  • Competitive salary
  • Perks such as sports membership card and private healthcare
  • A job that matters
  • Unique experience and opportunity in the start-up industry
  • Extraordinary possibility for self-development ability to attend trainings in International environment
  • Remote work
  • Startup culture related events (sports activities and after work activities)

We’re an award-winning software startup dedicated to providing business solutions to the health and beauty industry. Our simple, mobile management system for professionals is the first of its kind and has achieved international success.

www.booksy.com

More about us:

Customer Care Representative

About your duties:

Help and answer merchants via live chat with high quality communication skills.

Sometimes report some issues to Tech Support.

What we are looking for:

  • Fluent spoken and written English (advanced B2 or higher)
  • Willing to work in work-shift cycle with flexible weekends and weekdays
  • Strong interpersonal skills and service-oriented attitude
  • Adaptability and the ability to handle new and challenging situations in real time
  • The ability to work with an international team and adjust to different cultural standards
  • An interest in e-commerce

Additional beneficial skills in the following fields

  • General business, communication or technology
  • On the job experience in customer service, tech support, e-commerce or any app-based company
  • Fluency in a second language (Spanish)

What Booksy offers:

  • B2B or mandatory contract (u.zlecenie)
  • Competitive salary
  • Perks such as sports membership card and private healthcare
  • A job that matters
  • Unique experience and opportunity in the start-up industry
  • Extraordinary possibility for self-development ability to attend trainings in International environment
  • Remote work
  • Startup culture related events (sports activities and after work activities)

We’re an award-winning software startup dedicated to providing business solutions to the health and beauty industry. Our simple, mobile management system for professionals is the first of its kind and has achieved international success.

www.booksy.com

More about us:

Ogłoszenie archiwalne