Oferta pracy

1148773

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do __________ (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Hays Poland

Customer Care Representative

Hays PolandO firmie

4 5007 500 brutto / mies.
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 15 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
top
Customer Care Representative
Warszawa
NR REF.: 1148773

Dla naszego Klienta, międyznarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osób na stanowisko
Customer Care Representative/ Specjalista ds. Obsługi Klienta

Do głównych zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będą:

  • weryfikacja zamówień klientów oraz wprowadzanie ich do systemu,
  • odpowiadanie na zapytania klientów droga mailową lub telefoniczną
  • kontakt z działem reklamacji, finansowym lub działem handlowym,
  • weryfikacja dostępności produktów,
  • koordynacja procesu reklamacji,
  • tworzenie raportów dotyczących statusów zamówień.


Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1)- warunek  konieczny,
  • komunikatywnej znajomości jednego z języków: francuski, niemiecki, włoski, hiszpański lub niderlandzki będzie dodatkowym atutem,
  • bardzo dobrej znajomości programu  Ms. Excel oraz systemu SAP,
  • min. rok doświadczenia na analogicznym stanowisku. 


Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia, możliwosć rozwoju w firmie rozpoznawalnej na rynku pracy, dogodną lokalizację biura oraz możliwość pracy zdalnej.




Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.




www.hays.pl
Customer Care RepresentativeNumer ref.: 1148773

Dla naszego Klienta, międyznarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osób na stanowisko
Customer Care Representative/ Specjalista ds. Obsługi Klienta

Do głównych zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będą:

  • weryfikacja zamówień klientów oraz wprowadzanie ich do systemu,
  • odpowiadanie na zapytania klientów droga mailową lub telefoniczną
  • kontakt z działem reklamacji, finansowym lub działem handlowym,
  • weryfikacja dostępności produktów,
  • koordynacja procesu reklamacji,
  • tworzenie raportów dotyczących statusów zamówień.


Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1)- warunek  konieczny,
  • komunikatywnej znajomości jednego z języków: francuski, niemiecki, włoski, hiszpański lub niderlandzki będzie dodatkowym atutem,
  • bardzo dobrej znajomości programu  Ms. Excel oraz systemu SAP,
  • min. rok doświadczenia na analogicznym stanowisku. 


Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia, możliwosć rozwoju w firmie rozpoznawalnej na rynku pracy, dogodną lokalizację biura oraz możliwość pracy zdalnej.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne