Ta oferta pracy jest nieaktualna od 870 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Care Specialist - German, Italian or English speakers

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 06.05.2015

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
Customer Care Specialist
- German, Italian or English speakers
Miejsce pracy: Kraków
For our office in Kraków, we currently look for:

Responsibilities:

Delivering exceptional level of service to our EMEA based customers involving several key responsibilities that include:

  • Identification and response to customer inquiries
  • Order processing
  • Service administration
  • Complaint handling
  • Billing inquiries
  • Invoicing
  • General administration
  • First-line technical support

Requirements for the position:

  • Fluent in German, Italian or English and understanding culture of the serviced country.
  • For the position with German and Italian, required level of English is B2.
  • Professional, emotionally mature and ethical, strong interpersonal skills and ability to work well with a broad range of personality styles and types
  • Ability to multitask
  • Experienced in customer service, service delivery, logistics, order entry or regulatory environment
  • Capable to work in an IT driven environment (SAP knowledge will be an asset)
  • Very good knowledge of Microsoft Office

Requirements for the position:

  • Fluent in German, Italian or English and understanding culture of the serviced country.
  • For the position with German and Italian, required level of English is B2.
  • Professional, emotionally mature and ethical, strong interpersonal skills and ability to work well with a broad range of personality styles and types
  • Ability to multitask
  • Experienced in customer service, service delivery, logistics, order entry or regulatory environment
  • Capable to work in an IT driven environment (SAP knowledge will be an asset)
  • Very good knowledge of Microsoft Office
aplikuj

The Customer Care Specialist will be responsible for helping ensure complete customer satisfaction with PerkinElmer by providing first-level technical and non-tech customer service and basic technical support to customers contacting the Team via telephone, e-mail or other electronic systems.

PerkinElmer - Making a Difference Every Day

Backed by an outstanding team of 7,600 employees and located in over 150 countries across the world, PerkinElmer is a global leader focused on improving human and environmental health.  We provide our customers with critical knowledge, expertise and innovative detection, imaging, software, and services solutions so that they can make better decisions for better outcomes.   At PerkinElmer, we make a difference everyday – helping scientists, clinicians and governments detect earlier and more accurately to improve the health and safety of people and the environment.  Our solutions range from enabling the discovery of more effective diagnostics and therapies, to making sure that the food we eat, the water we drink, and our environment are safe from contaminants. In addition to providing extensive knowledge and expertise and leading capabilities, we are committed to delivering a consistent customer experience around the globe, exemplifying quality, personable, knowledgeable and responsive service and support. 

PerkinElmer reported revenue of approximately $2.2 billion in 2013, has about 7,400 employees serving customers in more than 150 countries, and is a component of the S&P 500 Index. Additional information is available through 1-877-PKI-NYSE, or at www.perkinelmer.com.

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się